ahwwwwhooooooooooooooquote:
waarom?quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
Weer wolven in de tt, jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
welk dierenpark heeft er wolvenquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoond het geweldig.
Origineel is iets wat zelden in deze SC voor komt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Een tietquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem eens een andere UI, deze is van mij@#$ Ander TR./
Je bedoelt je pik?quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef sly-nl het volgende:
Ahooooooww haha, had ik ook in m'n tt. In ieder geval het plaatje, anders had ik naar de leiding gemoeten voor kapen.
Ik ben nog op zoek naar een beter plaatjequote:
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topicsquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
You were right, ik wist niet hoe, maar het lukte toch, maar toen was ie al wegquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.
1 keerquote:Op zondag 9 november 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topics
Tssssquote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
maar je snapt me wrs en zo niet ook goedquote:
ok ik moest hard lachen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
Ik snap je hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je snapt me wrs en zo niet ook goed![]()
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?quote:
En een menstruatiepijn.quote:
bonkjes en sliertjesquote:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.quote:
wat een sofquote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Nee. Het is eindelijk afgelopen. Slechts enkele seizoenen waren vermakelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?
eens zienquote:
Mij ook. Hoewel het seizoen met Russel Edgington wel erg leuk was.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
Kijkt er iemand een potzdammerplatz stream?
nee daarom vrowg ik het juistquote:
Nope. Ga vanavond de laatste afleveringen van Penny Dreadful kijken. Veel spannender.quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
Kijkt er iemand een potzdammerplatz stream?
ik moet op zoek naar wat nieuwsquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Ga vanavond de laatste afleveringen van Penny Dreadful kijken. Veel spannender.
dat gaat het hier ook worden, ik neig naar lillyhammerquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Met toegang tot de wereldwijde Netflix-bibliotheek heb ik altijd wel iets voorhanden.
Die vond ik snel vervelen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:41 schreef PeZu het volgende:
dat gaat het hier ook worden, ik neig naar lillyhammer
jups zeker iets te droog wmb maar zeker erg goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik snel vervelen.
Boss met Kelsey Grammer al gezien?
Netflixquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Met toegang tot de wereldwijde Netflix-bibliotheek heb ik altijd wel iets voorhanden.
Leuk voor als je pauper bent.quote:
gierig mensenquote:
Ja maar! Die acteurs zijn al rijk genoeg!!11einz111!!!quote:
edge of tomorrow was zeker goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
Laten we nog een film met Tom Cruise maken, jaaa want die is al 30 jaar super goed hoor
dus?quote:Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar niet perse door ene Tommetje Cruise
dudequote:
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat die overbetaalde b acteurs niet genoeg verdienen
Melkboer is een slecht voorbeeld in dezequote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.
de melkboer verdiend ook genoeg, betekend niet dat je zijn melk jat.
ditquote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.
de melkboer verdiend ook genoeg, betekend niet dat je zijn melk jat.
En jij overbetaald netjes voor je films, tuurlijk Pezuquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit
Maar ja tis joezi dus hij zal wel lekkker er tegenin blijven gaan
Netflix is ontstaan door piraterij.. ze hadden veel liever dat je per serie of film betaalt...quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
Overbetaalt nog wel. Dan heb je echt geen cent te makken, als je een Netflixabonnement al overbetalen vindt.
quote:
ik betaal voor netflix ja omdat ik het geld waard vind jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
En jij overbetaald netjes voor je films, tuurlijk Pezu
Die 7,99 is ook een prima bedrag, maar dat dat zo laag is komt door piraterij.. En nog hebben ze 700 miljoen winst gemaaktquote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik betaal voor netflix ja omdat ik het geld waard vind ja
micro paymentsquote:
Kom dan klte jong !!!!quote:Op zondag 9 november 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb zoveel energie, ik wil kopstoten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |