ahwwwwhooooooooooooooquote:
waarom?quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
Weer wolven in de tt, jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
welk dierenpark heeft er wolvenquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoond het geweldig.
Origineel is iets wat zelden in deze SC voor komt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Een tietquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem eens een andere UI, deze is van mij@#$ Ander TR./
Je bedoelt je pik?quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef sly-nl het volgende:
Ahooooooww haha, had ik ook in m'n tt. In ieder geval het plaatje, anders had ik naar de leiding gemoeten voor kapen.
Ik ben nog op zoek naar een beter plaatjequote:
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topicsquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
You were right, ik wist niet hoe, maar het lukte toch, maar toen was ie al wegquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.
1 keerquote:Op zondag 9 november 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topics
Tssssquote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
maar je snapt me wrs en zo niet ook goedquote:
ok ik moest hard lachen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
Ik snap je hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je snapt me wrs en zo niet ook goed![]()
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?quote:
En een menstruatiepijn.quote:
bonkjes en sliertjesquote:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.quote:
wat een sofquote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Nee. Het is eindelijk afgelopen. Slechts enkele seizoenen waren vermakelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?
eens zienquote:
Mij ook. Hoewel het seizoen met Russel Edgington wel erg leuk was.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |