ahwwwwhooooooooooooooquote:
waarom?quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
Weer wolven in de tt, jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
welk dierenpark heeft er wolvenquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoond het geweldig.
Origineel is iets wat zelden in deze SC voor komt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Een tietquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem eens een andere UI, deze is van mij@#$ Ander TR./
Je bedoelt je pik?quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef janjansen46 het volgende:
Goedenavond,
Laatst wolven gezien in het dierenpark. Mijn kleinzoon vond het geweldig.
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef sly-nl het volgende:
Ahooooooww haha, had ik ook in m'n tt. In ieder geval het plaatje, anders had ik naar de leiding gemoeten voor kapen.
Ik ben nog op zoek naar een beter plaatjequote:
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topicsquote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
Origineel is het in ieder geval niet meer.
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
jammer dat ik op mijn telefoon zit nu
You were right, ik wist niet hoe, maar het lukte toch, maar toen was ie al wegquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn excuus voor de kaap. Ik begreep uit je laatste post dat je het aan een ander over liet.
1 keerquote:Op zondag 9 november 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja de een zwaait een topic vol de anderen openen een paar wolven topics
Tssssquote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
maar je snapt me wrs en zo niet ook goedquote:
ok ik moest hard lachen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je 30 kilo afgevallen, anders was je telefoon nu kapot.
Ik snap je hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je snapt me wrs en zo niet ook goed![]()
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?quote:
En een menstruatiepijn.quote:
bonkjes en sliertjesquote:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.quote:
wat een sofquote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
Als je vraagt naar dat plaatje van Joezi dan is het antwoord: een still uit de serie True Blood.
Nee. Het is eindelijk afgelopen. Slechts enkele seizoenen waren vermakelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een seizoen van gezien. Bubblegumtelevisie die meelift op de hype. Is dat nog steeds bezig?
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je die serie gekeken Joezi? En zo ja, wat vond je er van?
eens zienquote:
Mij ook. Hoewel het seizoen met Russel Edgington wel erg leuk was.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet helemaal. Wel een aardige satire, lekker over de top met hilarische karakters. Maar ook een paar irritante, het werd me ook te langdradig.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
Kijkt er iemand een potzdammerplatz stream?
nee daarom vrowg ik het juistquote:
Nope. Ga vanavond de laatste afleveringen van Penny Dreadful kijken. Veel spannender.quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
Kijkt er iemand een potzdammerplatz stream?
ik moet op zoek naar wat nieuwsquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Ga vanavond de laatste afleveringen van Penny Dreadful kijken. Veel spannender.
dat gaat het hier ook worden, ik neig naar lillyhammerquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Met toegang tot de wereldwijde Netflix-bibliotheek heb ik altijd wel iets voorhanden.
Die vond ik snel vervelen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:41 schreef PeZu het volgende:
dat gaat het hier ook worden, ik neig naar lillyhammer
jups zeker iets te droog wmb maar zeker erg goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik snel vervelen.
Boss met Kelsey Grammer al gezien?
Netflixquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Met toegang tot de wereldwijde Netflix-bibliotheek heb ik altijd wel iets voorhanden.
Leuk voor als je pauper bent.quote:
gierig mensenquote:
Ja maar! Die acteurs zijn al rijk genoeg!!11einz111!!!quote:
edge of tomorrow was zeker goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
Laten we nog een film met Tom Cruise maken, jaaa want die is al 30 jaar super goed hoor
dus?quote:Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar niet perse door ene Tommetje Cruise
dudequote:
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat die overbetaalde b acteurs niet genoeg verdienen
Melkboer is een slecht voorbeeld in dezequote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.
de melkboer verdiend ook genoeg, betekend niet dat je zijn melk jat.
ditquote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
gaat het me niet om. je levert een product, daar dok je voor.
de melkboer verdiend ook genoeg, betekend niet dat je zijn melk jat.
En jij overbetaald netjes voor je films, tuurlijk Pezuquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit
Maar ja tis joezi dus hij zal wel lekkker er tegenin blijven gaan
Netflix is ontstaan door piraterij.. ze hadden veel liever dat je per serie of film betaalt...quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
Overbetaalt nog wel. Dan heb je echt geen cent te makken, als je een Netflixabonnement al overbetalen vindt.
quote:
ik betaal voor netflix ja omdat ik het geld waard vind jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
En jij overbetaald netjes voor je films, tuurlijk Pezu
Die 7,99 is ook een prima bedrag, maar dat dat zo laag is komt door piraterij.. En nog hebben ze 700 miljoen winst gemaaktquote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik betaal voor netflix ja omdat ik het geld waard vind ja
micro paymentsquote:
Kom dan klte jong !!!!quote:Op zondag 9 november 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb zoveel energie, ik wil kopstoten geven.
Wie is het dan?quote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, Binkiestinkie weer, grow some balls en post gewoon onder je echte naam, sissy!
Ga lekker ahoowen met je wolvenclubjequote:Op zondag 9 november 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
And again, wie gaat dat doen, jij Elmer?
Shut up hommo, get life wife die niet overal rondneukt .... tegen dat soort achterlijke lage tarieven.quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef sly-nl het volgende:
Ahooooooww haha, had ik ook in m'n tt. In ieder geval het plaatje, anders had ik naar de leiding gemoeten voor kapen.
Heerlijk, als je geen schaap was zou je het ook eens moeten proberen ipv. de hele nacht depressieve verhalen oprakelen met teamgenoot Brain.quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga lekker ahoowen met je wolvenclubje
Ik ben ook een kloon accountquote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef Jian het volgende:
Damn, is het momenteel een rage om als kutkloon rond te huppelen?
Mooi om te horen dat je serieus alles terugleestquote:Op zondag 9 november 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, als je geen schaap was zou je het ook eens moeten proberen ipv. de hele nacht depressieve verhalen oprakelen met teamgenoot Brain.
Ja, ik denk blijven meelezen er kan zomaar een moment komen dat je moet gaan aanmoedigen .......quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat je serieus alles terugleest
Dat kan, als je van deprimerend gezeik houdt is het waarschijnlijk helemaal top!quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die nachtelijke gespreken meestal prima leesvoer.
Het is lang niet altijd depressief maar dat komt wel eens voor ja. Toch, tof sfeertje, leuke eerlijke gesprekken over van alles eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, als je van deprimerend gezeik houdt is het waarschijnlijk helemaal top!
Heb je happertjes op?quote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is lang niet altijd depressief maar dat komt wel eens voor ja. Toch, tof sfeertje, leuke eerlijke gesprekken over van alles eigenlijk.
Aah niet zo somber Jian, morgen voel je vast weer beter! Kop op he!quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, als je van deprimerend gezeik houdt is het waarschijnlijk helemaal top!
Nee. Maar ik vind het een beetje flauw om die gesprekken weg te zetten als depressief geneuzel.quote:
Yeah joh, sure, what ever makes you tick ....quote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is lang niet altijd depressief maar dat komt wel eens voor ja. Toch, tof sfeertje, leuke eerlijke gesprekken over van alles eigenlijk.
Nog beter?quote:Op zondag 9 november 2014 21:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah niet zo somber Jian, morgen voel je vast weer beter! Kop op he!
Melancholisch dan?quote:Op zondag 9 november 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het een beetje flauw om die gesprekken weg te zetten als depressief geneuzel.
Ook niet echt. Gewoon gesprekken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Melancholisch dan?
Ik heb geen idee hoor ik lees die nachten nooit terug.
Niks flauw aan, gewoon een mening. Als je die niet wilt hebben kun je het ook via dm doen, valt er niemand over.quote:Op zondag 9 november 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het een beetje flauw om die gesprekken weg te zetten als depressief geneuzel.
Kijk en daar ga je elke keer weer in de fout Elmer, dat is gewoon niet je sterkste kant, blaten dat kan je aardig, ... maar denken, pulease!quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Jian uit zijn nare gevoelens met een kloon op de KLB denk ik, hij wil zijn karikatuur niet bevlekken
quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn kut.... dit gaat om de ekte ekte....
awhoooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn kut.... dit gaat om de ekte ekte....
Huh juist andersomquote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je elke keer weer in de fout Elmer, dat is gewoon niet je sterkste kan, blaten dat kan je aardig, ... maar denken, pulease!
fudd neem ik aanquote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zegt je moeder Elmer, ....het is en blijft tenslotte je moeder .
aah de moeder weer, altijd stoer op FOK!, orgineel gevonden als je het niet meer weetquote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zegt je moeder Elmer, ....het is en blijft tenslotte je moeder .
Neh, om de hoek waar ik eens woonde was een kinderboerderij en daar hadden ze 2 schapen, de ene heette Jelle en de andere Elmer. Elmer was by far de irritantste van de twee.quote:
Ga huilen danquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah de moeder weer, altijd stoer op FOK!, orgineel gevonden als je het niet meer weet
quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, om de hoek waar ik eens woonde was een kinderboerderij en daar hadden ze 2 schapen, de ene heette Jelle en de andere Elmer. Elmer was by far de irritantste van de twee.
Nee want ik wil het laatste woord hebben hoorquote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet het echt niet meer hè, je mag ook gewoon stoppen hoor
beeeehhquote:
Dat heb ik in de gaten, veel zinvols komt er niet meer uit. Be my guest!quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee want ik wil het laatste woord hebben hoor
Doe dan maar een bakkie koffie met een klein speculaasje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik in de gaten, veel zinvols komt er niet meer uit. Be my guest!
Ben je op dieet?quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe dan maar een bakkie koffie met een klein speculaasje.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jian wat is je brobleem altijd mensen afzeiken hier ?
Tis maar een spelletje, hij zit zich heerlijk te amuserenquote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jian wat is je brobleem altijd mensen afzeiken hier ?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis maar een spelletje, hij zit zich heerlijk te masturberen
Andere mensen krijgen bans door die mongool !!! en dat pik ik eigenlijk niet !!!!!quote:Op zondag 9 november 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis maar een spelletje, hij zit zich heerlijk te amuseren
Dat is de 2e keer vriend, je wordt vervelend, bemoei je niet met zaken waar je weinig van snapt en een ban hoef ik jou echt niet aan te smeren, daar ben je heel goed zelf toe in staat met je uber-idiote gedrag en mensen persoonlijk aanvallen als ze een mening geven over een serie, halve!quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
en bans aansmeren blijf dan weg ofzo
Heej, don't spoil my game here, i like to keep 'm dumb as they are (en nu maar hopen dat ze geen Engels spreken, zal wel niet toch.)quote:Op zondag 9 november 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis maar een spelletje, hij zit zich heerlijk te amuseren
Prima zoek het uit je loopt continu iedereen aftezeiken hierquote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is de 2e keer vriend, je wordt vervelend, bemoei je niet met zaken waar je weinig van snapt en een ban hoef ik jou echt niet aan te smeren, daar ben je heel goed zelf toe in staat met je uber-idiote gedrag en mensen persoonlijk aanvallen als ze een mening geven over een serie, halve!
Moet zeggen, heb ik afgelopen zomer gedaan, pad naar een schuurtje de stenen omgelegd en was nog mooier ookquote:
Tut, tut, tut wat een taal weer, en ga je eraan doen dan? Je Ninja-pak aantrekken en je kolderieke krijgskunst bedrijven?quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Andere mensen krijgen bans door die mongool !!! en dat pik ik eigenlijk niet !!!!!
Spaties!quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andere mensen krijgen bans door die mongool !!! en dat pik ik eigenlijk niet !!!!!
Ga je mij weer laten bannen ga je gangquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut, tut, tut wat een taal weer, en ga je eraan doen dan? Je Ninja-pak aantrekken en je kolderieke krijgskunst bedrijven?d
Wat kom jij uitleggen dan?? Jij staat hier wel het allerlaagste in de rangorde, je kwam er nou eenmaal het laatste bij!!!quote:
Jij spoort niet, is je dat wel eens verteld? Vast wel hèquote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prima zoek het uit je loopt continu iedereen aftezeiken hier
quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat kom jij uitleggen dan?? Jij staat hier wel het allerlaagste in de rangorde, je kwam er nou eenmaal het laatste bij!!!
Ga jij maar weg, eigenlijk moet je een iq van 85 of hoger hebben om hier te mogen posten!quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
ga naar klb ofzo daar is ts starter bashen populiar
In dat geval ben ik de enige die hier mag posten en dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef Jian het volgende:
Ga jij maar weg, eigenlijk moet je een iq van 85 of hoger hebben om hier te mogen posten!
Zoals ik al zei, daar ben je zelf uitstekend toe in staat, zelfs als mods je initieel sparen krijg je het nog voor elkaar!quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je mij weer laten bannen ga je gang
ahumquote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval ben ik de enige die hier mag posten en dat moet je ook niet willen.
Leuk hoor zoek het uit echtquote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
d
[..]
Zoals ik al zei, daar ben je zelf uitstekend toe in staat, zelfs als mods je initieel sparen krijg je het nog voor elkaar!
Dat kan niet, een wolf kan nooit lager in rangorde staan dan een schaap, Elmer, onzin dus, foei!quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat kom jij uitleggen dan?? Jij staat hier wel het allerlaagste in de rangorde, je kwam er nou eenmaal het laatste bij!!!
Nee ik lees je negativie geleuter welquote:Op zondag 9 november 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Betekent dat dat je me voortaan negeert?
lol Jian in het wolvengroepje, wat schattig.. Net als in de grote COS, kan niet wachten tot jullie massaal met de wolven UI's komen..quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan niet, een wolf kan nooit lager in rangorde staan dan een schaap, Elmer, onzin dus, foei!
Jij bent mijn vrouwelijke kloon-account, dus dan zou ik met mezelf zitten te discusseren.quote:
die zat in de klok toch?quote:
Ja. En werd niet gevonden door de boze wolf. Daarna heb ik met mamageit mijn broertjes en zusjes uit de buik van de wolf gered.quote:
We vonden dat geleuter over dat Hydra-groepje van je zo skattig, dus we dachten laten we ook eens zoiets proberen, maar je verdraagt het niet echt goed geloof ik. Daar waren overigens weddenschappen overquote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Jian in het wolvengroepje, wat schattig.. Net als in de grote COS, kan niet wachten tot jullie massaal met de wolven UI's komen..![]()
AHOOOOOWWW!!!!!!!
maar deze wolf wist het dus welquote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En werd niet gevonden door de boze wolf. Daarna heb ik met mamageit mijn broertjes en zusjes uit de buik van de wolf gered.
Vertel het verhaal eens van de biggetjes. Bedenk met net dat onze mootie heeft ontdekt dat onze Jian een biggetje is.. Als de wolven dit horen!! AHOOOOWWWWW!!!quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En werd niet gevonden door de boze wolf. Daarna heb ik met mamageit mijn broertjes en zusjes uit de buik van de wolf gered.
Whahaha Hail Hydraquote:Op zondag 9 november 2014 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
We vonden dat geleuter over dat Hydra-groepje van je zo skattig, dus we dachten laten we ook eens zoiets proberen, maar je verdraagt het niet echt goed geloof ik. Daar waren overigens weddenschappen over
Hmm je hebt een punt. Zo schizofreen gaan we het maar niet maken. Over beter gezegd: teveel dissociatie is niet goed voor mij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent mijn vrouwelijke kloon-account, dus dan zou ik met mezelf zitten te discusseren.
Nou stuur ik mezelf elke dag al een DM, omdat niemand anders dat doet, maar hele SC's met mezelf vol lullen gaat zelfs mij iets te ver.
Ik vraag me af of je zelfs daar wel toe in staat bent, ... wat denk je daarvan?quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga je voortaan uitlachen Jian wat denk je daarvan
Ga je nou de initiator babu afvallenquote:Op zondag 9 november 2014 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
We vonden dat geleuter over dat Hydra-groepje van je zo skattig, dus we dachten laten we ook eens zoiets proberen, maar je verdraagt het niet echt goed geloof ik. Daar waren overigens weddenschappen over
Nee. Gewoon nee.quote:
ik kijk een sir david docu life storyquote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef Gert het volgende:
Niemand hier die gave docu gezien net, op NL2?![]()
Zonde!
Maar goed, het is hier natuurlijk ook heel spannend.
Wie de schoen past ...quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef janjansen46 het volgende:
Hallo,
Kan ik ook een ander plaatje bij mijn naam aannemen?
Voelt niet Jans genoeg met het geweer.
Had m wel aanstaan, maar het is schoolplein tijd hieroquote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef Gert het volgende:
Zonde!
haha shit altijd.quote:
Ik luister er met een half oor naar. Je hebt natuurlijk gelijk. Echter, pulp is soms gewoon lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef Gert het volgende:
Zonde!
Dat is gewoon een sprookje voor kleine geiten, zodat ze 's nachts kunnen slapen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was juist bedoeld om kinderen spelenderwijs te wijzen op gevaar.quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
Dat is gewoon een sprookje voor kleine geiten, zodat ze 's nachts kunnen slapen.
quote:
Het was echt mooi gedaan. Hoe door Hongarije de val van het ijzeren gordijn werd ingezet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik luister er met een half oor naar. Je hebt natuurlijk gelijk. Echter, pulp is soms gewoon lekker.
Mooie move btw, maar weinig opgemerkt zie ik
quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk die docu wellicht morgen of zo even terug. Verwolvenheden der moderne tijd.
Nou, laten we daar eens van uitgaan dan maar, goed! Maar hoe komt het toch dan dat jij hier typt als een halve zool met het schijnbare iq van een Chimp Gibon. Ben je zo geboren, hebben je ouders je als baby laten vallen op je hoofd, ben je op de kermis met je hoofd tussen 2 botsautootjes terecht gekomen, hoe is die hersenafwijking bij jouw ontstaan, vertele eens, ouwe Ninjaquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jian wilt in de Hydra crew maar mag niet nu snap ik het verzuurde getyp van hem/haar
quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, laten we daar eens van uitgaan dan maar, goed! Maar hoe komt het toch dan dat jij hier typt als een halve zool met het schijnbare iq van een Chimp Gibon. Ben je zo geboren, hebben je ouders je als baby laten vallen op je hoofd, ben je op de kermis met je hoofd tussen 2 botsautootjes terecht gekomen, hoe is die hersenafwijking bij jouw ontstaan, vertele eens, ouwe Ninja
Ik LOLde.quote:
Ik ga hem denk ik nog wel een keer bekijken. Die val was toch wel een memorabel onderdeel van mijn jeugd. Ik kan me herinneren dat ik onder de indruk was van de beelden toen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was echt mooi gedaan. Hoe door Hongarije de val van het ijzeren gordijn werd ingezet.
Zou wel kunnen, maar ik trek niet aan dode paarden, laat we het er maar op houden dat je de gave niet bezit. Hoe ik dat weet? Mensenkennis, pure inschatting, je bent te dom om te poepen en dan wordt gitaar spelen sowieso niks!quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jian kan je mij gitaar les geven ?
Jij hebt ook uitzending gemist, ik wilde er niet over beginnen ....quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk die docu wellicht morgen of zo even terug. Verworvenheden der moderne tijd.
Even een Cctje doen: het is IQ met je iqquote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, laten we daar eens van uitgaan dan maar, goed! Maar hoe komt het toch dan dat jij hier typt als een halve zool met het schijnbare iq van een Chimp Gibon. Ben je zo geboren, hebben je ouders je als baby laten vallen op je hoofd, ben je op de kermis met je hoofd tussen 2 botsautootjes terecht gekomen, hoe is die hersenafwijking bij jouw ontstaan, vertele eens, ouwe Ninja
Ik heb in Bulgarije van die verlaten dorpen en toeristen resorts gezien best indrukwekkend was ook uit de sovjet tijdquote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nog wel een keer bekijken. Die val was toch wel een memorabel onderdeel van mijn jeugd. Ik kan me herinneren dat ik onder de indruk was van de beelden toen.
Doe nog even zo'n ninja filmpje of zo één van de Ira training, wij blij en jij bent ook weer even bezig, koekoek!quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jian kan je nog users hier afzeiken ?
Iedereen met internet heeft dat toch?quote:Op zondag 9 november 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
Jij hebt ook uitzending gemist, ik wilde er niet over beginnen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed straksquote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe nog even zo'n ninja filmpje of zo één van de Ira training, wij blij en jij bent ook weer even bezig, koekoek!
Ga jij dat nu alsjeblieft niet doen met je is i.p.v. eens en nog tientallen spelfouten en grammaticale blunders per pagina.quote:Op zondag 9 november 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even een Cctje doen: het is IQ met je iq
jouw?![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef janjansen46 het volgende:
Hij kan aimabel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
hahaha moet je horen wie het zegt, onze grootste taalverkrachter!quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga jij dat nu alsjeblieft niet doen met je is i.p.v. eens en nog tientallen spelfouten en grammaticale blunders per pagina.
Echt waar, dus iedereen kan die docu gewoon terugkijken, topquote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen met internet heeft dat toch?
Maar ik heb het inderdaad ook op mijn televisie voor de PO.
spelling en grammatica heeft niets te maken met je IQquote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga jij dat nu alsjeblieft niet doen met je is i.p.v. eens en nog tientallen spelfouten en grammaticale blunders per pagina.
O ik heb het wel anders beleefd dan, denk ik. Intenser. Maar ik was wèl alweer een beetje vergeten dat het in Hongarije begon, dat daar het gordijn als eerste werd opengeschoven. En hoe spannend dat toen was. Mijn herinneringen gaan vooral terug naar de gebeurtenissen vanaf die 9e november in Berlijn.quote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nog wel een keer bekijken. Die val was toch wel een memorabel onderdeel van mijn jeugd. Ik kan me herinneren dat ik onder de indruk was van de beelden toen.
Eens stond ik op een skischans in Duitsland. De schans was niet meer in gebruik want als je er af zou gaan zou je zo in het prikkeldraad terecht komen van de 'muur'. Ik was nog een klein kinde en vond het vrij indrukwekkend.quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb in Bulgarije van die verlaten dorpen en toeristen resorts gezien best indrukwekkend was ook uit de sovjet tijd
lol kijk naar zijn posts, de vele woorden en ellenlange zinnen die hij nodig heeft om iets duidelijk proberen te makenquote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
spelling en grammatica heeft niets te maken met je IQ
Wie heeft het hier over IQ, lees even terug en dan bedoel ik echt lezen, als in begrijpend lezen, voordat je jezelf weer onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
spelling en grammatica heeft niets te maken met je IQ
Ik was verdwaald in Bulgarije en de turkse grens overgestokenquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens stond ik op een skischans in Duitsland. De schans was niet meer in gebruik want als je er af zou gaan zou je zo in het prikkeldraad terecht komen van de 'muur'. Ik was nog een klein kinde en vond het vrij indrukwekkend.
Fixedquote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over IQ. lees even terug en dan bedoel ik echt lezen, als in begrijpend lezen, voordat je jezelf weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Goed verweer, misschien moet je toch nog maar even gaan huilen ofzo ....quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha moet je horen wie het zegt, onze grootste taalverkrachter!![]()
Nee hoor ik kan hier net als jou ook best wel van genieten. Vooral als ik de bovenliggende partij benquote:Op zondag 9 november 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed verweer, misschien moet je toch nog maar even gaan huilen ofzo ....
Er nogal wat langs me heen in mijn jeugd.. Dat het in Hongarije begon kan ik me ook niet meer herinneren. Wel die beelden van bij de grensovergang en opgelaten mensen lopend of in hun trabantjes en gelaten wachters die iedereen door lieten.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O ik heb het wel anders beleefd dan, denk ik. Intenser. Maar ik was wèl alweer een beetje vergeten dat het in Hongarije begon, dat daar het gordijn als eerste werd opengeschoven. En hoe spannend dat toen was. Mijn herinneringen gaan vooral terug naar de gebeurtenissen vanaf die 9e november in Berlijn.
misschien ben jij gewoon onduidelijk voor een übermenschquote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over IQ, lees even terug en dan bedoel ik echt lezen, als in begrijpend lezen, voordat je jezelf weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Nou, wellicht dan hè.quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk die docu wellicht morgen of zo even terug. Verworvenheden der moderne tijd.
Heb je een beetje steun, m'n depressieve kneusje, mag best hoor, is goed voor je, het tegenwicht voor als je straks weer snikkend in je diepe donkere dal valtquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kijk naar zijn posts, de vele woorden en ellenlange zinnen die hij nodig heeft om iets duidelijk proberen te maken![]()
Correct. Wellicht ook nietquote:
Echt de dommigheid spat er werkelijk af. Sorry hoor, maar ik begin wel te begrijpen waarom geen hond jou een baan wil geven.quote:
Ahoooow!!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je een beetje steun, m'n depressieve kneusje, mag best hoor, is goed voor je, het tegenwicht voor als je straks weer snikkend in je diepe donkere dal valt
ik was in '88 nog in Berlijn geweest met school, ook in Oost-Berlijn. Dat zal de indruk die het op me maakte ongetwijfeld hebben vergroot.quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er nogal wat langs me heen in mijn jeugd.. Dat het in Hongarije begon kan ik me ook niet meer herinneren. Wel die beelden van bij de grensovergang en opgelaten mensen lopend of in hun trabantjes en gelaten wachters die iedereen door lieten.
Jij hebt geen idee van wie de bovenliggende partij is, je hebt wat dat betreft sowieso weinig besef van hoe mensen naar je kijken, daarom krijg je ook geen baan, gewoon ongeschikt voor de arbeidsmarkt. Gelukkig hebben we FOK nog ...... en je moeder natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan hier net als jou ook best wel van genieten. Vooral als ik de bovenliggende partij ben
haha godver heb je hebt aardig wat noninfo verzameld om me te kunnen pakken, vandaar al die topics doorlezen. Maar helaas weer niet goed gelezen. Jammer weer.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt de dommigheid spat er werkelijk af. Sorry hoor, maar ik begin wel te begrijpen waarom geen hond jou een baan wil geven.
Hoe dacht jij dat oostblokkers eruit zagen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
ik was in '88 nog in Berlijn geweest met school, ook in Oost-Berlijn. Dat zal de indruk die het op me maakte ongetwijfeld hebben vergroot.
Ik ga die foto's eens opzoeken binnenkort! Moeten nog ergens in een mapje zitten of zo, want digicams had je toen nog niet. Niet eens mobieltjes.
Nee, jij kan gewoon geen hoofd- van bijzaken onderscheiden en dingen in de juiste context plaatsen, that's all!quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
misschien ben jij gewoon onduidelijk voor een übermensch
dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 9 november 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij kan gewoon geen hoofd- van bijzaken onderscheiden en dingen in de juiste context plaatsen, that's all!
Godverdomme wat diskwalificeer je jezelf weer..quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee van wie de bovenliggende partij is, je hebt wat dat betreft sowieso weinig besef van hoe mensen naar je kijken, daarom krijg je ook geen baan, gewoon ongeschikt voor de arbeidsmarkt. Gelukkig hebben we FOK nog ...... en je moeder natuurlijk
Nee, ik bedoel jou, voor Brain zie ik nog wel mogelijkheden!quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ahoooow!!!!!!!!
Aah je bedoelt onze brainy? En daar probeer je mij in te betrekken. Stoer hoor om die te dissen, laf biggetje. Spijtig om te zien.
Is dat een rip-off van Benefits Street?quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef isax het volgende:
er is toch wel extreem veel aandacht voor de schilderswijk he?
nu weer: rondkomen in de schilderswijk.
En voor mij ?quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel jou, voor Brain zie ik nog wel mogelijkheden!
Ahoooow!!!!!!!!!! Die kwam wel hard zeg! Ga zo door ouwe!quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel jou, voor Brain zie ik nog wel mogelijkheden!
denk het wel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een rip-off van Benefits Street?
En nu niet ik denken aan:
Je zit nu aan je armen te krabben hè, hou toch op, al die schilfertjes .....quote:Op zondag 9 november 2014 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha godver heb je hebt aardig wat noninfo verzameld om me te kunnen pakken, vandaar al die topics doorlezen. Maar helaas weer niet goed gelezen. Jammer weer.
lol alles verdraaienquote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit nu aan je armen te krabben hè, hou toch op, al die schilfertjes .....
http://www.upcoming.nl/ca(...)rswijk-te-kijken/s-aquote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een rip-off van Benefits Street?
En nu niet ik denken aan:
Welnee, ik doe gewoon in haarscherpe analyses, meer niet ... denk aan je bloeddruk en niet zo krabben...quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Godverdomme wat diskwalificeer je jezelf weer..
Haha. Ik heb hier schoendozen vol met foto's. Inplakken gaat nooit meer gebeuren vrees ik.quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
ik was in '88 nog in Berlijn geweest met school, ook in Oost-Berlijn. Dat zal de indruk die het op me maakte ongetwijfeld hebben vergroot.
Ik ga die foto's eens opzoeken binnenkort! Moeten nog ergens in een mapje zitten of zo, want digicams had je toen nog niet. Niet eens mobieltjes. Niet eens internet for the masses! Niet eens peniciline. O ja dat al wel.
Zolang je maar wil, maar ik heb de indruk dat je weer langzaam wegzakt in je depressie, je verweer wordt weer een beetje lauw. Als je wil dat ik stop mag je het gewoon vragen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ahoooow!!!!!!!!!! Die kwam wel hard zeg! Ga zo door ouwe!
Net als ons, alleen wat ouderwetser gekleed en een beetje bleker.quote:Op zondag 9 november 2014 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe dacht jij dat oostblokkers eruit zagen?
Dat was genoeg voor een heel leven 'kijkplezier'.quote:Op zondag 9 november 2014 22:40 schreef PeZu het volgende:
http://www.upcoming.nl/ca(...)rswijk-te-kijken/s-a
lol aandoeningen erbij verzinnen, dat is wel baas inderdaad. Effe denken.. Ehm en jij dan met je aidsquote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik doe gewoon in haarscherpe analyses, meer niet ... denk aan je bloeddruk en niet zo krabben...
Kom op, zoals Lies daarstraks zei, gewoon open en eerlijk, m'n beste neurootje, je zit te schurken hè, dat doe je als je de controle verliest, toch?quote:Op zondag 9 november 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol alles verdraaienhoe krijg je het voor elkaar.
En de volgende zin, ooh mij weer depressief verklarenquote:Op zondag 9 november 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zolang je maar wil, maar ik heb de indruk dat je weer langzaam wegzakt in je depressie, je verweer wordt weer een beetje lauw. Als je wil dat ik stop mag je het gewoon vragen hoor.
Hup en de volgende, neurootjequote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op, zoals Lies daarstraks zei, gewoon open en eerlijk, m'n beste neurootje, je zit te schurken hè, dat doe je als je de controle verliest, toch?
tut tut tut, wat een taal weer, doe je dat op straat ook, gewoon zomaar opeens? Zeg eerlijk, Gilles de la Tourette hè, jaaaaaahaaa!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |