Dankuwelquote:
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerquote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef just me het volgende:
ach wat zijn die mannen lief voor elkaar
Ik begrijp wat je bedoelt, helemaal als vrouw. De man moet toch de leiding meer nemen. Is mijn hier uiteraard zwaar conservatieve visie. Maar altijd? nee.quote:Op zondag 9 november 2014 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelijk krijgen is voor even leuk, maar dat zou ik ook al snel zat zijn. Ik had ooit eens zo'n vriendje, heel lief en hij gaf me altijd gelijk, we deden altijd wat ik wilde, maar ik was dat al heel snel zat. Tot het moment dat hij een vlieg op mijn broek dood sloeg, goede reden om er een eind aan te breien.
ik ben wel eens op Ibiza geweest 1981quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerJa dat kon vroeger...
Ja, en het feit dat jij een pener hebt, is voor mij een redelijke afknapper.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerJa dat kon vroeger...
Toen blowde je nog op je 20stequote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben wel eens op Ibiza geweest 1981
jaquote:
Die vlieg was de druppel omdat ik dat plat gemepte insect waar van de gele pus uit kwam gewoon heel goor vond en ik dat vriendje niet leuk genoeg vond om hem die actie te vergeven.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, helemaal als vrouw. De man moet toch de leiding meer nemen. Is mijn hier uiteraard zwaar conservatieve visie. Maar altijd? nee.
Waarom was die vlieg de druppel dan? Dat vond je geen mannelijke actie? Of ben je boeddhist die vliegen liev vindt?
ik heb toen dat boek over vincent van gogh gelezen Irving Stonequote:
Valt wel mee hoor. De NLse vriendinnetjes die ik had zouden de Nederlandse watjes niet trekken. Alhoewel... mijn langste relatie is nu getrouwd met zo'n sukkel. Ach ja, ben happy voor haar, ze spoorde toch niet.quote:Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Je houdt er inderdaad een ietwat conservatieve visie op na.
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowenquote:
Morgen biecht ie zijn gokschuld op aan je.quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowen
dat kwam ik moest in mil. dienstquote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowen
gokken heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen biecht ie zijn gokschuld op aan je.
Ja laten we het op bier zuipen houden en vrouwenpraat, maar dan beschaafd .... Carboneras ben ik nooit geweest.. Mijn dochter misschien ...quote:Op zondag 9 november 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat jij een pener hebt, is voor mij een redelijke afknapper.
Al kunnen we dan wel prima bier zuipen, daar heb ik geen problemen mee verder.
Ik zat nog goed, net voor het Ba-Ma-systeem. En later goed betaald geologen rondrijden in busjes in Spanje was magistraal.
Ben je ook in Tabernas en omgeving geweest? Carboneras, Hotel El Dorado ken je?
Houwe zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En daar moest je blowen?quote:Op zondag 9 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat kwam ik moest in mil. dienst
Dat wat ie gister bekende was voor mij al blowen..quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het was niet verplichtquote:
Goed plan, en uiteraard, zeer beschaafd.quote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laten we het op bier zuipen houden en vrouwenpraat, maar dan beschaafd .... Carboneras ben ik nooit geweest.. Mijn dochter misschien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |