SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en qua voetbal.quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Roland010 het volgende:
Beter als in de zin van degelijker en zakelijker wel ja.
Ja, behalve als davy het doet als PSV voorstaat.quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Cavaliers het volgende:
Die gifjes zijn dan ook wel vreselijk irritant
?quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behalve als davy het doet als PSV voorstaat.
Schoonbroerquote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef blup het volgende:
m'n schoonbroer is ook PSVer, die is ook zo makkelijk uit z'n tent te krijgen.
als die een tijdje niet doucht is het dan een viesbroerquote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef blup het volgende:
Je ziet weer spoken, of?quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behalve als davy het doet als PSV voorstaat.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef blup het volgende:
je zwager dus?quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef blup het volgende:
100% roodquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Dat is toch geen rood joh
/Ajacied.
Rood voor theater.
Wel hoor, was gewoon duidelijk rood. Wat een acteur.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Tjacka het volgende:
De PSV ers vinden het vast niets.
Calimeros
Er zijn er zat voor minder het veld afgegaan.quote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel hoor, was gewoon duidelijk rood. Wat een acteur.
Deze post vind ik niet irritant.quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee. Feyenoord - Ajax b.v. alweer vergeten? Als Feyenoord die 100 % efficiëntie qua kansen benutten had gehad die Ajax had, was dat 4-1 of zelfs meer geworden. En wat dacht je van het pak rammel dat Ajax dit seizoen nog van PSV kreeg bijvoorbeeld?quote:
PSV counterde ajax weg, is wat anders dan wegspelen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord - Ajax b.v. alweer vergeten? Als Feyenoord die 100 % efficiëntie qua kansen benutten had gehad die Ajax had, was dat 4-1 of zelfs meer geworden. En wat dacht je van het pak rammel dat Ajax dit seizoen nog van PSV kreeg bijvoorbeeld?
En zelfs in de 2 klassiekers vorig jaar speelde Ajax minimaal even kut als Feyenoord toen. Het enige punt waarop ze beter waren, was om een bal er fatsoenlijk in te schieten als ze voor het doel van de tegenstander kwamen.
Joh je hebt hem doorquote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
jelly?
Wel mooi dat m'n post gelijk uitkwam.
Dat is Studio Voetbal gekkie.quote:Op zondag 9 november 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
Eens zien of FOX Arias nog een schorsing gaat proberen aan te praten.
Counterspel is natuurlijk niet per definitie slecht voetbal, als je het goed uitvoert.quote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV counterde ajax weg, is wat anders dan wegspelen.
Alleen omdat het een Mocro is zeg je dat. #vuigeracistquote:Op zondag 9 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arias deed niets verkeerd, heracles spelertje deed theater
Volgens mij kijk jij naar een andere wedstrijdquote:Op zondag 9 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
heracles spelertje deed theater
Die zit in de donkere grotten van FM15.quote:Op zondag 9 november 2014 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Waar is Stijn eigenlijk? Zelfs in het darts topic is hij niet te vinden.
Ja want hij werd echt met een hamer geraakt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:39 schreef blup het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij naar een andere wedstrijd
twitter:jurojase twitterde op zondag 09-11-2014 om 17:37:38Vieze counterploeg, creëeren geen reet verder. Met je miljoenenploeg. PSGay #herpsv reageer retweet
Blup zou hij mad zijn?twitter:RPerik twitterde op zondag 09-11-2014 om 17:35:57#herpsv 1-1. Waardeloze #scheidsrechter, PSV gaat met winst weg, zorgt scheids wel voor reageer retweet
Ja, ik ben het ook helemaal met je eens wat je allemaal zegt, maar ik zeg ook alleen dat PSV in de arena ajax wegcounterde en dus niet wegspeelde. Dat het niet aantrekkelijk of slecht is zei ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 17:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Counterspel is natuurlijk niet per definitie slecht voetbal, als je het goed uitvoert.
Maar Ajax veel beter qua veldspel dan Feyenoord en PSV? Dan moet je toch even je Ajax-brilletje afdoenIk zal het altijd toegeven als het een keer zo was, maar onder De Boer wordt toch meer (soms aantrekkelijk, maar vaak ook niet) resultaatvoetbal gespeeld dan echt klassiek 'Ajax-voetbal'.
PSG is toch die ploeg uit Frankrijk?quote:Op zondag 9 november 2014 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:jurojase twitterde op zondag 09-11-2014 om 17:37:38Vieze counterploeg, creëeren geen reet verder. Met je miljoenenploeg. PSGay #herpsv reageer retweet
Blup zou hij mad zijn?twitter:RPerik twitterde op zondag 09-11-2014 om 17:35:57#herpsv 1-1. Waardeloze #scheidsrechter, PSV gaat met winst weg, zorgt scheids wel voor reageer retweet
Jij bent zo mad dat je Twitter afstruint naar mensen die mad zijn om ze vervolgens ook nog eens te posten hier op fok.quote:Op zondag 9 november 2014 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
#herpsv stond bij trendingquote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent zo mad dat je Twitter afstruint naar mensen die mad zijn om ze vervolgens ook nog eens te posten hier op fok.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent zo mad dat je Twitter afstruint naar mensen die mad zijn om ze vervolgens ook nog eens te posten hier op fok.
Spel voor kleuters, maar dat geldt voor de hele serie sinds ze gekapt zijn met WO2.quote:
hoe dan wel?quote:Op zondag 9 november 2014 17:51 schreef MouzurX het volgende:
63% balbezit voor PSV? Hm zou dat niet zo zeggen.
50-50 of zelfs meer voor Heracles.quote:
Nee okquote:Op zondag 9 november 2014 17:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, ik ben het ook helemaal met je eens wat je allemaal zegt, maar ik zeg ook alleen dat PSV in de arena ajax wegcounterde en dus niet wegspeelde. Dat het niet aantrekkelijk of slecht is zei ik niet.
dit seizoen was het even een wankelende start jaquote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee okMaar Ajax was dus niet bij machte om daar met goed voetbal onderuit te komen.
Ook tegen Feyenoord niet, dat was bijna 90 minuten tegenhouden. Dus waar mensen in godsnaam vandaan halen dat Ajax niet vooral op basis van efficiënt zakelijk voetbal kampioen is geworden, maar met technisch aanvallend voetbal dat vele malen beter is dan PSV en Feyenoord?
Als je 4 jaar op rij de titel wil pakken dan moet je een bepaalde degelijkheid inslijten in je team(s) en dat gaat iets ten koste van aantrekkelijk spel. Je zag bij PSV precies hetzelfde toen ze 4 jaar op rij kampioen werden. Toen waren ze ook absoluut niet het best spelende elftal van de eredivisie.
mad?quote:Op zondag 9 november 2014 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor die teleurstelling van de commentator bij die kans
Tegen PSV hadden we het geluk niet mee. Voor rust had je zeven kansen om 2-0 te maken en dan is wedstrijd gespeeld, dat gebeurde niet helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee okMaar Ajax was dus niet bij machte om daar met goed voetbal onderuit te komen.
Ook tegen Feyenoord niet, dat was bijna 90 minuten tegenhouden. Dus waar mensen in godsnaam vandaan halen dat Ajax niet vooral op basis van efficiënt zakelijk voetbal kampioen is geworden, maar met technisch aanvallend voetbal dat vele malen beter is dan PSV en Feyenoord?
Drie van de vier jaar wel hoorquote:Als je 4 jaar op rij de titel wil pakken dan moet je een bepaalde degelijkheid inslijten in je team(s) en dat gaat iets ten koste van aantrekkelijk spel. Je zag bij PSV precies hetzelfde toen ze 4 jaar op rij kampioen werden. Toen waren ze ook absoluut niet het best spelende elftal van de eredivisie.
Misschien is PSV wel tevreden met een gelijkspelquote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden de spelers van PSV weten ze nog niet voorstaan?
Niet zo gespannen, Davy, je gaat woordjes vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden de spelers van PSV weten ze nog niet voorstaan?
Daar kon je toch niet degraderen?quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
RKC 8 punten in de jupiler league zie ik trouwens
Twee keer achter elkaar degraderen zou wel heel kansloos zijn.
Het was allang bekend dat RKC het niet meer zou redden na degradatie, ze krijgen de financiën gewoon niet meer rond.quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
RKC 8 punten in de jupiler league zie ik trouwens
Twee keer achter elkaar degraderen zou wel heel kansloos zijn.
Geen idee wat het plan dit jaar isquote:
Beter als in efficiënter, zoals ik zei.quote:Op zondag 9 november 2014 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit seizoen was het even een wankelende start ja
maar vorige seizoenen vond ik ajax ook in de wedstrijden onderling gewoon beter
jepquote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ben terug.
Laat me raden, PSV speelt nog steeds erg matig?
Tsja dat moet tegenwoordig omdat de media ieder woord wat je zegt gaan bekijken/analyseren.quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
Zo genant altijd als spelers met hun hand voor hun mond tegen elkaar gaan praten.
Van Bommel deed dat ook altijd. Teringgay was dat.
Moet je eens Liga BBVA kijken, doen ze dat constant, echt treurig.quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
Zo genant altijd als spelers met hun hand voor hun mond tegen elkaar gaan praten.
Hoe een vrije trap genomen moet worden lijkt me voor de media niet zo relevant.quote:Op zondag 9 november 2014 18:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja dat moet tegenwoordig omdat de media ieder woord dat je zegt gaan bekijken.
Kan het wel begrijpen, met Studio Voetbal, VI, de Telegraaf en alle andere media die van elke zin een nieuwsbericht moeten maken. Van Bommel: "ik vind PSV vandaag gewoon echt ondermaats spelen". Telegraaf uur later: "VAN BOMMEL LEVERT ZWARTE KRITIEK OP WERKWIJZE COCU, ONRUST INTERN BIJ PSV".quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
Nooit, scoreboard heeft een glitchquote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh, wanneer heeft PSV gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |