Truequote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is inmiddels wel bekend hier op fok hoorEcht zo`n figuur wat op de pro- Zwarte Pieten pagina te vinden is met d`r korte kapsel. En non-argumenten.
Ok trolletje.quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
Wielrenners hebben per definitie geen normen en waarde, asociaal rotvolk.
Ik probeer altijd soignee te zijn. Anders krijg ik op m'n kop van kaasplankje en gripperquote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed iedereen is wel eens asociaal. Want ik in principe nog het ergst vind is dat die wielrenners er vaak zo ongelofelijk slecht uitzien.
Dat is me nogal een stevig argument zegquote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed iedereen is wel eens asociaal. Want ik in principe nog het ergst vind is dat die wielrenners er vaak zo ongelofelijk slecht uitzien.
Jij wil zeggen dat deze discussie serieus is? ouder1 ziet dat er hier geen allochtonen in het spel zijn en gaat dus een nieuw zondebok zoeken. Ik speel daar slechts op in.quote:
Best wel, ik word tamelijk onpasselijk als ik die dunne beentjes zie.quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is me nogal een stevig argument zeg
Dun?quote:Op maandag 10 november 2014 14:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Best wel, ik word tamelijk onpasselijk als ik die dunne beentjes zie.
Ja, ik stelde de vraag in algemeenheid en jij reageerde daarop, waarop ik stelde dat dit de vraag niet beantwoord. Je reactie is trouwens typisch des wielrenners.quote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was ik daarover met jou in gesprek?
Ja, echt van die wielrennersbenen. Ze hebben wel kuit spieren, maar de benen zijn in het geheel vrij dun.quote:
Dunne beentjes?quote:Op maandag 10 november 2014 14:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Best wel, ik word tamelijk onpasselijk als ik die dunne beentjes zie.
Als jij als aanname doet dat elke wielrenner aan de dope zit dan heb ik niet het idee dat je erg serieus bent met je vraag en meer als troll langs komt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, ik stelde de vraag in algemeenheid en jij reageerde daarop, waarop ik stelde dat dit de vraag niet beantwoord. Je reactie is trouwens typisch des wielrenners.
Klimmers misschien. Maar een beetje sprinter heeft dikke benen hoor. Zelfde geld voor hardlopers. MArathonlopers zijn dun, sprinters gespierd.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, echt van die wielrennersbenen. Ze hebben wel kuit spieren, maar de benen zijn in het geheel vrij dun.
Eigenlijk zijn wielrennerslichamen sowieso erg dun, het is nog niet zo erg als hardlopers maar toch.
Brrrr, da's inderdaad wel heel erg eng jaquote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, en sowieso een heel dun lichaam in zijn geheel
Eng? nah, wel lelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Brrrr, da's inderdaad wel heel erg eng ja
Sprinters zijn geen hardlopers.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klimmers misschien. Maar een beetje sprinter heeft dikke benen hoor. Zelfde geld voor hardlopers. MArathonlopers zijn dun, sprinters gespierd.
Hoe noem je die dan?quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sprinters zijn geen hardlopers.
Toe maar, waarom reageer je zo opgefokt?quote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij als aanname doet dat elke wielrenner aan de dope zit dan heb ik niet het idee dat je erg serieus bent met je vraag en meer als troll langs komt.
Verder is de vraag in diezelfde post als beantwoord.
Maar hardlopers zijn toch doodlopers?quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sprinters zijn geen hardlopers.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben niet kortzichtig, asociaal of agressief. Je moet je bek gewoon houwe.
Omdat die opmerking over roid rage nergens op slaat.quote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toe maar, waarom reageer je zo opgefokt?
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat ik daar niet serieus mee ben?quote:
Ergens wel, maar ik blijft hem grappig vindenquote:Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat ik daar niet serieus mee ben?
Nee, natuurlijk niet, behalve dat we de afgelopen decennia nogal wat dopingschandalen hebben gehad in de wielersportquote:Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat die opmerking over roid rage nergens op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |