ik wilde net soortgelijke foto postenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef 11en30 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer up voor de vloeistofdeskundigen. Wat is het en hoe is het daar terecht gekomen?
Misschien vraag open laten voor JustinCase en Copycat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef 11en30 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer up voor de vloeistofdeskundigen. Wat is het en hoe is het daar terecht gekomen?
De andere foto laat een waterloop zien. Mede daarom en na het bekijken van andere soortgelijke foto's denk ik dat dit een stroompje is van water, een heel kleintje en die donkere vlek daarboven is een soort opvangreservoir.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wilde net soortgelijke foto posten
Dit is geen originele foto toch? Deze is bewerkt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef 11en30 het volgende:
[ afbeelding ]
En voor agter natuurlijk. Ik lees tussen de regels door dat zij een beter idee heeft. Helemaal toppie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Misschien vraag open laten voor JustinCase en Copycat?
Alleen opgelicht. Origineel staat in de OP.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:52 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is geen originele foto toch? Deze is bewerkt.
Stelde deze vraag kort geleden ook al.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef ToniB het volgende:
[..]
De andere foto laat een waterloop zien. Mede daarom en na het bekijken van andere soortgelijke foto's denk ik dat dit een stroompje is van water, een heel kleintje en die donkere vlek daarboven is een soort opvangreservoir.
kippenbloed was het toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
En voor agter natuurlijk. Ik lees tussen de regels door dat zij een beter idee heeft. Helemaal toppie.
want als dit n.l. hét Pianista pad is, is er na die drie oversteken eigenlijk geen bal meer aan. Dan moet je toch nog een behoorlijk stuk lopen eer het weer interessant wordt. En dat pad waarop deze jongens rijden met hun motoren is goed toegankelijk met een 4x4. Inderdaad jammer dat je niet ziet wanneer/ waar dat pad eindigt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Stelde deze vraag kort geleden ook al.
Ik dacht ook eerst dat het alleen het begin was en dat je daarna ergens naar links moet.
Ik zie alleen niet waar je dan naar links moet.Bovendien zie je op een gegeven moment rechts de rivier weer terug komen dus ik denk dat het idd de Pianista is en rechts de Rio Pianista.
En als dat zo is, jammer dat ie niet nog veel verder doorreed.
Die gedachte had ik dus ook. Geen ruk aan!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:24 schreef ToniB het volgende:
[..]
want als dit n.l. hét Pianista pad is, is er na die drie oversteken eigenlijk geen bal meer aan. Dan moet je toch nog een behoorlijk stuk lopen eer het weer interessant wordt. En dat pad waarop deze jongens rijden met hun motoren is goed toegankelijk met een 4x4. Inderdaad jammer dat je niet ziet wanneer/ waar dat pad eindigt.
snap eigenlijk helemaal niet dat die meiden het pianista pad wilden doen!? Ze hadden het met hun ouders over de vulkaan en watervallen. Er zijn veel mooiere trails daar met een goede route beschrijving! Ik denk daarom dat het inderdaad een spontane actie is geweest en ze op het laatste moment met "iemand" zijn vertrokken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Die gedachte had ik dus ook. Geen ruk aan!
Als dit klopt dan begint het Pianistapad idd bij restaurant Pianista maar wordt het pas echt leuk na een kilometer of 2/3.
Alles even onder voorbehoud, maar als ik gids zou zijn dan zou ik zo te zien geen zin hebben om iedere keer dat eerste haast saaie stuk te doenmaar doorrijden met mn 4x4.
Maar goed, onder voorbehoud misschien is er wel ergens een pad naar links.
Alleen vraag ik me dan af welk riviertje daar dan rechts van de motors loopt?
De Pianista zo ik het zie op de Bing Map, want die wordt een paar keer overgestoken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Die gedachte had ik dus ook. Geen ruk aan!
Als dit klopt dan begint het Pianistapad idd bij restaurant Pianista maar wordt het pas echt leuk na een kilometer of 2/3.
Alles even onder voorbehoud, maar als ik gids zou zijn dan zou ik zo te zien geen zin hebben om iedere keer dat eerste haast saaie stuk te doenmaar doorrijden met mn 4x4.
Maar goed, onder voorbehoud misschien is er wel ergens een pad naar links.
Alleen vraag ik me dan af welk riviertje daar dan rechts van de motors loopt?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Grijzemassa het volgende:
Zie je op 2.31 op de video niet links deze brug?
[ afbeelding ]
Het is zeker aardig van Jackie dat hij hiertoe bereid was nav:quote:Op zondag 9 november 2014 23:30 schreef agter het volgende:
Jackie, bedankt. Top dat je het opgeschreven hebt!
(Ben alleen nu niet in gelegenheid om inhoudelijk te reageren)
Wanneer gaat het inhoudelijk reageren en toetsen beginnen?quote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef agter het volgende:
Get N Go!
Werk eens een scenario uit met mede-misdaad gelovers. Iets wat we met de bekende feiten kunnen toetsen.
Ja dat had ik al gezien. Maar ik vraag me dan ook af hoe zij wisten dat zij dit bruggetje over moesten. Het "pad" gaat rechtdoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Grijzemassa het volgende:
Zie je op 2.31 op de video niet links deze brug?
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je helemaal gelijk. Ik vroeg mij een tijd geleden al af waarom die rode lijn niet langs de quebrada's loopt. Er moét een 2e pad zijn en zo te zien op de kaart loopt die langs de fam S. H13.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]![]()
goeie oguh!!
Hmm, ik zou die voorbij lopen.Hoe weet je als leek dat je daar overheen moet ?
En: via welke weg komen de 4x4 dan omhoog??!
Of is dit gewoon een bruggetje die je passeert?
Of is het zoals ik al heel lang denk dat er 2 paden zijn.
1 leuke om te wandelen en een parallel daaraan die je met een 4x4 kunt doen?
Zie dit kaartje naar de 2 rode strepen die parallel lopen
http://forum.fok.nl/templ(...)mgur.com/ZfOv5C9.jpg
+1quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:47 schreef ToniB het volgende:
[..]
Volgens mij heb je helemaal gelijk.
Dat stond volgens mij wel heel duidelijk in de routebeschrijving die offline gehaald is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gezien. Maar ik vraag me dan ook af hoe zij wisten dat zij dit bruggetje over moesten. Het "pad" gaat rechtdoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is het vlakke eerste stuk van de Pianista. De foto's zijn van MeloD.BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #131 - Cascadas PerdidasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 11-11-2014 18:58:00 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |