Sarduquote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
Porkie!
Ik was nog een .gif aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sardu![]()
Hoe gaat ie
Waar is iedereen trouwens, zit iedereen in de kerk ofzo_
quote:
Welke film gaat het wordenquote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit in elk geval gewoon op de bank aan de koffie. Voor het eerst in lange tijd weer eens klaar om een film te kijken.
How's life?
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen idee welke film. Beetje door die popcorn time lijst aan het scrollen atm.quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke film gaat het worden
Met mij gaat het prima, nog aan het uitrusten van de tentamenweek
quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij zojuist klaar gemaakt voor een dag arbeid. Van 16.00 tot 01.00 FML
Suc6quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
I feel for you, bro!quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel met zondagstoeslag mag ik hopenquote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Nee, Groningen - Veendam, Groningen - Delfzijl, Groningen - Roodeschool en nog een keer Groningen - Delfzijl.quote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je pendelen tussen Zwolle en Emmen ?
Je weet vast ook wel wat Harry Callahan daarover te zeggen had?quote:
Nee?quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet vast ook wel wat Harry Callahan daarover te zeggen had?
Kleinebruinie!quote:
Lat0r Moner!quote:
Sardu!quote:
Komt omdat ik erbij ben héquote:
Trein zequote:
Ah, ik had de volgorde verkeerd om. Nog nooit van die films gehoord tot opeens een blote anus op mijn beeld verscheen met de naam van een actrice erbij.quote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee?
Maar de typische overmoedige en 'dommig aggressorende' acties die ze uitvoert maken haar tot standaard irritant hoofpersonage.
Beter bekijk je gewoon uitgelekte pics van Jenny.
Fair enough.quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik had de volgorde verkeerd om. Nog nooit van die films gehoord tot opeens een blote anus op mijn beeld verscheen met de naam van een actrice erbij.
Was toch benieuwd wat die anus verder nog te bieden had.
Next time Mexicano, next time!quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough.
tl;dr Jennifer Lawrence is een vele betere TT
Jij ook naar de kerk geweest?quote:
Wat deed jij in het AH topic?quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough.
tl;dr Jennifer Lawrence is een vele betere TT
Nope, kom net van werkquote:
Postenquote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat deed jij in het AH topic?
quote:
quote:
jaquote:
Mex heeft een vriendin omgquote:
Dubbel betaald, chill levenquote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat er mensen zoals jij op de wereld zijn, zodat ik op een brakke zondag gewoon lekker wat vreten kan halen bij de super.![]()
Das in elk geval wel makkelijk om te maken. Goed zondagvoer.quote:Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
http://imgur.com/a/OjuXg
bohhIk wil dit maken.
Wiet gerookt. Was tof, maar niet heel bijzonder nog.quote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Casaa het volgende:
Iemand nog wat mee gemaakt op deze rustige zondag?
Watquote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wiet gerookt. Was tof, maar niet heel bijzonder nog.
Dus je bent nog maar op halve snelheid vanmiddag?quote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Nah, voelde er niet veel vanquote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dus je bent nog maar op halve snelheid vanmiddag?
quote:Op zondag 9 november 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sinds tijden weer eens een kapsalon gehaald.
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.quote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.
Awesome! Zou ik ook wel willen.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Zou ik ook wel willen.
Mja, hoop dat ik destijds m'n lichaam aan de wetenschap mag schenken.
Zo rol ikquote:
Het leek al redelijk veel hoor. En de mensen met wie ik was waren al wel redelijk stonedquote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.
Wie weet.quote:
Ja?quote:
quote:
Nah, zie boven.quote:
He?quote:
Tienermoeders neuken enzoquote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een brave jongeheer was?
Naar kijken in de Efteling.quote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tienermoeders neuken enzo
Ik zie 't je niet snel doen nee.quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een brave jongeheer was?
Ach, ze was liev.quote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DM.quote:
Yolo tog.quote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick heeft teveel cola op en doet nu stoere dingen.
Watquote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die verrekte cola altijdquote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.quote:
Huh, volgens mij heb ik iets gemist dit weekend.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.
Neen, was gewoon op Eftelingmeet met meerdere mensen. En twee jaar ja, meen ik.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.
IS HET EEN FOKSTER?quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen, was gewoon op Eftelingmeet met meerdere mensen. En twee jaar ja, meen ik.
Hoaxquote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren met een meisje een gesprek over pokemon. We waren het er over eens dat charmander de beste starter is.
Mooie basis voor een relatie.quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren met een meisje een gesprek over pokemon. We waren het er over eens dat charmander de beste starter is.
Bulbasaur is fucking grumpy in de originele serie hoorquote:
Heb niet haar nummer, ze was opeens wegquote:
Eensquote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Knip een A4 uit lederhosen en schrijf het daar opquote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog twee Duitse brieven schreiben, maar ik ken helemaal geen Duits
Meine damen und herren,quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
N'aw. Niemand is uit iemands leaguequote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb niet haar nummer, ze was opeens weg
En out of my league
Ja. De OV chipkaart die je haalt is leeg. Je moet het reisproduct eerst ophalen ja. Geldt ook als je een abo voor de bus koopt als je geen student bent. Dat bestel je online en haal je op bij een oplaadautomaat.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef DrNick het volgende:
Ohja, blijkbaar kan je niet gelijk met je OV-reizen, maar moet je ook nog tweede klas NS laden van tevoren. Logisch
Bullshit.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
N'aw. Niemand is uit iemands league
Behalve als je het bij Michelle Obama wil proberen.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Liebe Ulli,
Ich will gerne meine fahrad zuruck!
DagoDuck.
quote:Lieve Ulli,
Auch gerne die reifen.
Dagoduck.
Nee heb je en nee kun je altijd krijgenquote:
Dat wel, maar waarom staat er niet standaard een tweede-klas reisproduct opquote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. De OV chipkaart die je haalt is leeg. Je moet het reisproduct eerst ophalen ja. Geldt ook als je een abo voor de bus koopt als je geen student bent. Dat bestel je online en haal je op bij een oplaadautomaat.
Das sind nicht mein Wörter...quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meine damen und herren,
Wir haben es nicht gewusst.
Mochte ich ebenso mein fahrrad zuruck?
freundliche grusse
Standartenfuhrer DagoDuck
Ohquote:
Het is andersomquote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee heb je en nee kun je altijd krijgen
Omdat sommigen een eerste-klas reisproduct willen en het tweede-klas reisproduct er dan weer af moet.quote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar waarom staat er niet standaard een tweede-klas reisproduct op
Duitsland daarintegenquote:
Weet ik tochquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is andersom
[..]
Omdat sommigen een eerste-klas reisproduct willen en het tweede-klas reisproduct er dan weer af moet.
Zeg dat danquote:
Oh sorryquote:Op zondag 9 november 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dat dan
We zijn in een serieus subforum
Mooiquote:
Maar de meerderheid wil tweede klas. Hoezo is dat niet standaardquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is andersom
[..]
Omdat sommigen een eerste-klas reisproduct willen en het tweede-klas reisproduct er dan weer af moet.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
Mijn moeder heeft mijn deeg gebruikt om koekjes te bakken, wat is deze
quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
Mijn moeder heeft mijn deeg gebruikt om koekjes te bakken, wat is deze
Tolhuisquote:
Laat ook maarquote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar de meerderheid wil tweede klas. Hoezo is dat niet standaard
Zullen ze blij mee zijn in KLB.quote:Op zondag 9 november 2014 18:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tolhuis
"Had je geen wappje kunnen sturen?"
>"Ohja, niet aan gedacht"
Erg jammer dit. Eens een topic maken.
Nee maar, laat tweede klas trein standaard zijn, en eerste klas een upgrade. Allemaal onnodig gedoe dit.quote:
Schandaligquote:Op zondag 9 november 2014 18:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tolhuis
"Had je geen wappje kunnen sturen?"
>"Ohja, niet aan gedacht"
Erg jammer dit. Eens een topic maken.
quote:
Niet geklikt omdat honten.quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51583&type=2&theaterhonden
Je muttiquote:
Eenschquote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51583&type=2&theaterhonten
quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51583&type=2&theaterhonden
Weledele heer Geoquote:
wat is dezequote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eensch
tevens niet geklikt want linkdump
Geoooooquote:
Illuminati confirmed?quote:
TienervaderNickquote:
loemienadie*quote:
Dat is niet hoe het systeem achter de OV-chipkaart is ontworpen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee maar, laat tweede klas trein standaard zijn, en eerste klas een upgrade. Allemaal onnodig gedoe dit.
Plsquote:
Haten op MILF'squote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tienermoeders / tiendervaders____!
Essenhills zei altijd illoemienadiequote:
Bagger sowieso.quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het systeem achter de OV-chipkaart is ontworpen.
essnhillsquote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Essenhills zei altijd illoemienadie
Het enige op de wereld wat enger is, is dat kind wat ze die titel heeft gegeven.quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tienermoeders / tiendervaders____!
Daar kan ik het niet mee oneens zijnquote:
Ohquote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Essenhills zei altijd illoemienadie
Ditquote:
Ohquote:
I dunnoquote:
Ohquote:
Je zit pas anderhalf jaar op FOK!quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste users die mij mijn eerste stapjes op FOK! hebben zien zetten posten nu eigenlijk niet meer
Ik welquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste users die mij mijn eerste stapjes op FOK! hebben zien zetten posten nu eigenlijk niet meer
Ja maar dan nogquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit pas anderhalf jaar op FOK!
quote:
Hallonquote:Op zondag 9 november 2014 19:12 schreef Joezi het volgende:
Leuk jullie allemaal weer te treffen, we worden steeds hechter.
soundhound/shazamquote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
En weet niet eens of het nummer wel van haar is.
Die pakt het niet. Het is een stukje uit een docu en daar praten ze doorheen.quote:
linkquote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die pakt het niet. Het is een stukje uit een docu en daar praten ze doorheen.![]()
Tekst in google geeft ook al geen resultaat.
FML.
Schrijf je in op een lana del rey fanboard en vraag het.quote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die pakt het niet. Het is een stukje uit een docu en daar praten ze doorheen.![]()
Tekst in google geeft ook al geen resultaat.
FML.
Worth itquote:Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51583&type=2&theater
sommige vines
Die kreeg ook een Moeraskitten volgens mijquote:Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
Moeraskat, die heb ik idd al een poosje niet meer gezien.
booty thoquote:Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51583&type=2&theater
sommige vines
Nou.. ja... Het probleem is dus dat ik de producer van het nummer heb gevonden. Maar nu dus alle artiesten waar hij voor heeft geschreven aan het beluisteren ben.quote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schrijf je in op een lana del rey fanboard en vraag het.
Ik zoek even in OUDquote:Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die kreeg ook een Moeraskitten volgens mij
Ass, titties, ass 'n tittiesquote:
Meestal geen goed teken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die kreeg ook een Moeraskitten volgens mij
Dat zekerquote:
Zo, de post even voor je gefixtquote:Op zondag 9 november 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En een mooi paar zaadvragende ogen er boven
quote:Op zondag 9 november 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ass, titties, ass 'n titties
quote:Op zondag 9 november 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo, de post even voor je gefixt
Knuffelen met ogen?quote:Op zondag 9 november 2014 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet alles draait om seks.
Knuffelen
Neequote:
Zullen we?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat is "funsize"quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fun+sizequote:
quote:A smaller-than-usual candy bar that usually comes in bags of 20 or so.
quote:A female individual who can fit into most overhead compartments,backpacks and small places.
quote:
Die beter?quote:a cute short person...who loves to show it off. In a good way. 8 ]
to show it offquote:
dinnetjequote:Op zondag 9 november 2014 19:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mijn dinnetje is ook gewoon 2 koppen kleiner
maar wel heul lief
inb4 : IPH
wait wacht hoelang was jij single?quote:Op zondag 9 november 2014 19:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mijn dinnetje is ook gewoon 2 koppen kleiner
maar wel heul lief
inb4 : IPH
welgeteld een dikke maandquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wait wacht hoelang was jij single?
quote:
Dat kan niet eens joh.quote:Op zondag 9 november 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb no fap sessions gehad die langer waren
Wat nou met je ''quote:
Gewoon elke dag vijf keer fappenquote:Op zondag 9 november 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb no fap sessions gehad die langer waren
Haha neequote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was dat jouw kloon met dat topic 'bloed in mijn fap' ?
Foutje moet kunnen baasquote:Op zondag 9 november 2014 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan zo godsgruwelijk veel fouten in, maar yolo.
quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stop deze er wel bij:
[ afbeelding ]
Mortaxxquote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee! Je kent mij niet maar ehh, jij maakt dus ook foto`s? Wat voor camera gebruik je ?
Canon 450D, hoezo?quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee! Je kent mij niet maar ehh, jij maakt dus ook foto`s? Wat voor camera gebruik je ?
Ik heb net een Fujifilm X-Pro1 gekocht, is awesome.quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
quote:
Goed nummer welquote:
Liked, subscribed en LP zit al in de mailorder.quote:
Ye, soms hoor je maar 1 zin van een nummer langs komen en dan moet je weten wat het is.quote:
Mooi dat je het gevonden hebt, ik moet even ter compensatie wat harders luisteren.quote:
quote:
Haha, dat kan en mag natuurlijk. Mijn muzieksmaak is heeeel breed.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi dat je het gevonden hebt, ik moet even ter compensatie wat harders luisteren.
Killing Joke - Asteroid
quote:
dat is echt fantastisch, grgrquote:
Wauw... Next step: crowdfunding abortions.quote:Op zondag 9 november 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
http://ondertussen.nl/lif(...)ankzij-crowdfunding/
dit is.. raar
quote:Op zondag 9 november 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is echt fantastisch, grgr
quote:Op zondag 9 november 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
http://ondertussen.nl/lif(...)ankzij-crowdfunding/
dit is.. raar
Cutequote:Op zondag 9 november 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)44814&type=2&theater
omg omg omg omg omg
ik zag JR postenquote: