Sarduquote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
Porkie!
Ik was nog een .gif aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sardu![]()
Hoe gaat ie
Waar is iedereen trouwens, zit iedereen in de kerk ofzo_
quote:
Welke film gaat het wordenquote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit in elk geval gewoon op de bank aan de koffie. Voor het eerst in lange tijd weer eens klaar om een film te kijken.
How's life?
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen idee welke film. Beetje door die popcorn time lijst aan het scrollen atm.quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke film gaat het worden
Met mij gaat het prima, nog aan het uitrusten van de tentamenweek
quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij zojuist klaar gemaakt voor een dag arbeid. Van 16.00 tot 01.00 FML
Suc6quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
I feel for you, bro!quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel met zondagstoeslag mag ik hopenquote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Nee, Groningen - Veendam, Groningen - Delfzijl, Groningen - Roodeschool en nog een keer Groningen - Delfzijl.quote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je pendelen tussen Zwolle en Emmen ?
Je weet vast ook wel wat Harry Callahan daarover te zeggen had?quote:
Nee?quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet vast ook wel wat Harry Callahan daarover te zeggen had?
Kleinebruinie!quote:
Lat0r Moner!quote:
Sardu!quote:
Komt omdat ik erbij ben héquote:
Trein zequote:
Ah, ik had de volgorde verkeerd om. Nog nooit van die films gehoord tot opeens een blote anus op mijn beeld verscheen met de naam van een actrice erbij.quote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee?
Maar de typische overmoedige en 'dommig aggressorende' acties die ze uitvoert maken haar tot standaard irritant hoofpersonage.
Beter bekijk je gewoon uitgelekte pics van Jenny.
Fair enough.quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik had de volgorde verkeerd om. Nog nooit van die films gehoord tot opeens een blote anus op mijn beeld verscheen met de naam van een actrice erbij.
Was toch benieuwd wat die anus verder nog te bieden had.
Next time Mexicano, next time!quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough.
tl;dr Jennifer Lawrence is een vele betere TT
Jij ook naar de kerk geweest?quote:
Wat deed jij in het AH topic?quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough.
tl;dr Jennifer Lawrence is een vele betere TT
Nope, kom net van werkquote:
Postenquote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat deed jij in het AH topic?
quote:
quote:
jaquote:
Mex heeft een vriendin omgquote:
Dubbel betaald, chill levenquote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat er mensen zoals jij op de wereld zijn, zodat ik op een brakke zondag gewoon lekker wat vreten kan halen bij de super.![]()
Das in elk geval wel makkelijk om te maken. Goed zondagvoer.quote:Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
http://imgur.com/a/OjuXg
bohhIk wil dit maken.
Wiet gerookt. Was tof, maar niet heel bijzonder nog.quote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Casaa het volgende:
Iemand nog wat mee gemaakt op deze rustige zondag?
Watquote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wiet gerookt. Was tof, maar niet heel bijzonder nog.
Dus je bent nog maar op halve snelheid vanmiddag?quote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Nah, voelde er niet veel vanquote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dus je bent nog maar op halve snelheid vanmiddag?
quote:Op zondag 9 november 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sinds tijden weer eens een kapsalon gehaald.
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.quote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.
Awesome! Zou ik ook wel willen.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Zou ik ook wel willen.
Mja, hoop dat ik destijds m'n lichaam aan de wetenschap mag schenken.
Zo rol ikquote:
Het leek al redelijk veel hoor. En de mensen met wie ik was waren al wel redelijk stonedquote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer wiet in doen de volgende keer.
Wie weet.quote:
Ja?quote:
quote:
Nah, zie boven.quote:
He?quote:
Tienermoeders neuken enzoquote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een brave jongeheer was?
Naar kijken in de Efteling.quote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tienermoeders neuken enzo
Ik zie 't je niet snel doen nee.quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een brave jongeheer was?
Ach, ze was liev.quote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DM.quote:
Yolo tog.quote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick heeft teveel cola op en doet nu stoere dingen.
Watquote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die verrekte cola altijdquote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.quote:
Huh, volgens mij heb ik iets gemist dit weekend.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.
Neen, was gewoon op Eftelingmeet met meerdere mensen. En twee jaar ja, meen ik.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander eftelingmeisje waarmee hij date had (toch?) bleek al 2 jaar een kind te hebben.
IS HET EEN FOKSTER?quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen, was gewoon op Eftelingmeet met meerdere mensen. En twee jaar ja, meen ik.
Hoaxquote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren met een meisje een gesprek over pokemon. We waren het er over eens dat charmander de beste starter is.
Mooie basis voor een relatie.quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren met een meisje een gesprek over pokemon. We waren het er over eens dat charmander de beste starter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |