abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146468410
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:

[..]

IMrstylo zegt dat vrouwen standaard jaloers zijn en elkaar misgunnen en jij bent het met hem eens, dus tenzij je niet met vrouwen omgaat heb jij ook dat soort mensen in je omgeving.
Citeer maar waar hij standaard zegt dan.
pi_146468416
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Haha dacht ik ook net :')
pi_146468465
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Landysh het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen jaloers zijn en die persoon iets misgunnen. Ik ben ook weleens jaloers, maar niet dat het ten koste gaat van het geluk van die persoon.

En nee, mrstylo doelde duidelijk op het feit dat dit een vrouwen eigen iets zou zijn en dat vrouwen elkaar standaard iets misgunnen. Jij reageerde niet met soms maar met 'is vaak wel zo'.
Het is ook vaak zo. VAAK = ALTIJD bij jou?

Ik lees geen standaard, hoor. Heb er volgens mij ook niet overheen gelezen.
pi_146468472
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Landysh het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen jaloers zijn en die persoon iets misgunnen. Ik ben ook weleens jaloers, maar niet dat het ten koste gaat van het geluk van die persoon.

En nee, mrstylo doelde duidelijk op het feit dat dit een vrouwen eigen iets zou zijn en dat vrouwen elkaar standaard iets misgunnen. Jij reageerde niet met soms maar met 'is vaak wel zo'.
Ik kan dat verschil wel maken, thanks.
En volgens mij staat "is vaak wel zo" en "soms" nog steeds niet gelijk aan "standaard".
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.

Het viel mij ook véél te laat op.
Soms dus.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_146468484
Oh en btw, zeggen dat ik op de man afspeel en dan zelf met zulke posts komen. Ga ajb.
pi_146468501
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je reageerde niet op wat ik zei, dus hoe moet ik er dan op reageren? Jij kan leren dingen eerst te vragen en dan met je heksenpost te komen.

Soms denk ik juist dat jij zo'n misgunner bent. Jij plaatst hier weleens reacties over anderen, dat ik echt denk: wat een wijf is dat ook, he. Kijk eerst naar jezelf, voor je mij gaat betichten van misgunnerij.

Nergens wordt gezegd dat IK ze in mijn leven heb. Nergens wordt gezegd dat IK doel op alle vrouwen.

En ja, gezien je reacties denk ik idd dat jij maar even moet slapen. Je reageert echt belachelijk.
Over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Mrstylo doelde op vrouwen in het algemeen en jij was het ermee eens. Dus daarmee zeg jij OOK dat vrouwen in het algemeen zo zijn. Ik ben niet achterlijk en weet heus wel dat niet iedere persoon een ander het beste gunt. Maar het ging niet over individuen maar, nogmaals, over vrouwen in het algemeen.

Dit is niet de eerste keer dat mrstylo dit soort opmerkingen maakt over vrouwen.
pi_146468532
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik kan dat verschil wel maken, thanks.
En volgens mij staat "is vaak wel zo" en "soms" nog steeds niet gelijk aan "standaard".

[..]

Soms dus.
Nee, ik reageerde op jouw eerste post waar jij mrstylo gelijk gaf door te zeggen is vaak wel zo. Daarom reageerde ik in eerste instantie op jou.
pi_146468554
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef Landysh het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat mrstylo dit soort opmerkingen maakt over vrouwen.
Precies. Wellicht moet iemand hem daar eens op aanspreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146468571
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:14 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee, ik reageerde op jouw eerste post waar jij mrstylo gelijk gaf door te zeggen is vaak wel zo. Daarom reageerde ik in eerste instantie op jou.
dan nog steeds is "is vaak zo" niet gelijk aan "standaard".
pi_146468572
quote:

[..]

Mrstylo doelde op vrouwen in het algemeen en jij was het ermee eens. Dus daarmee zeg jij OOK dat vrouwen in het algemeen zo zijn. Ik ben niet achterlijk en weet heus wel dat niet iedere persoon een ander het beste gunt. Maar het ging niet over individuen maar, nogmaals, over vrouwen in het algemeen.

Hij zei vaak. En daar reageerde ik op.

Wij maken ook opmerkingen over mannen en we zijn vast slim genoeg om door te hebben dat dat vaak is in onze ogen en niet standaard.
  zondag 9 november 2014 @ 17:15:07 #136
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146468586
quote:

[..]

Deze wil ik in posterformaat
pi_146468608
Was weer een fijne discussie, hoogtepunt van mijn studiedag. Nu verder met zaken die er toe doen.
pi_146468611
Ho, brb, we gaan even vies roddelen over Borte, want ik ben toch een misgunner.
pi_146468636
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het is ook vaak zo. VAAK = ALTIJD bij jou?

Ik lees geen standaard, hoor. Heb er volgens mij ook niet overheen gelezen.
Vaak is bijna altijd. Seriously moet ik dit helemaal uittypen? Vaak betekent dat het dus in bijna alle gevallen zo is en dat bijna alle vrouwen zo zijn.

http://www.encyclo.nl/begrip/vaak

Leer de definitie van 'vaak'.
  zondag 9 november 2014 @ 17:16:53 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146468664
Jullie vrouwen ( h7h7h7h7 ) kunnen ook nooit iets laten gaan he. Zelfs bij misverstanden nog doorgaan.
pi_146468680
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ho, brb, we gaan even vies roddelen over Borte, want ik ben toch een misgunner.
Wat een achterlijke post. Ik heb misschien gezegd dat je dom bent dat je misgunners in je omgeving laat maar niet dat jij een misgunner bent.
pi_146468684
That escalated quickly.
pi_146468687
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Landysh het volgende:

[..]

Vaak is bijna altijd. Seriously moet ik dit helemaal uittypen? Vaak betekent dat het dus in bijna alle gevallen zo is en dat bijna alle vrouwen zo zijn.

Dat zie ik daar niet staan.
pi_146468711
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
Jullie vrouwen ( h7h7h7h7 ) kunnen ook nooit iets laten gaan he. Zelfs bij misverstanden nog doorgaan.
Vrouwen hater jij. :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146468747
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

dan nog steeds is "is vaak zo" niet gelijk aan "standaard".
8)7

Vaak is net zo negatief als standaard. Vaak komt dichter in de buurt van standaard dan soms in de buurt komt van vaak. Zoek de definitie van vaak eens op.

Bij soms is het zo dat eerder de minderheid van de vrouwen zo zijn dan de meerderheid, bij vaak is juist precies het tegenovergestelde het geval.

Ben je echt zo dom dat je dit niet snapt?
pi_146468760
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Landysh het volgende:

[..]

Gelezen:

1vaak (bijwoord; vergrotende trap: vaker, overtreffende trap: het vaakst)
1
een groot aantal keren; dikwijls

Standaard:
2stan·daard (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
normaal, geldend voor alle gevallen

Je verwart wat begrippen meisje. Dan is het lastig om met mensen als jij te discussieren.
pi_146468803
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat zie ik daar niet staan.
Zoek nou de definitie van altijd en kijk vervolgens naar deze definities:

1) Bijwoord 2) Bijwoord van tijd 3) Dikkels 4) Dikmaal 5) Dikwerf 6) Dikwijls 7) Doorgaans 8) Frequent 9) Geregeld 10) Gewoon 11) Gewoonlijk 12) Gedurig 13) Herhaalde malen 14) Heel wat keren 15) Herhaaldelijk 16) In de regel 17) Meer dan eens 18) Menigvuldig 19) Menigmaal 20) Meestal 21) Meestentijds 22) Meermaals 23) Meermalen 24) Om de haverklap

Point is dat 'vaak' eerder in de buurt komt van 'altijd' dan dat het in de buurt komt van 'soms'.
pi_146468809
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:

[..]

8)7

Vaak is net zo negatief als standaard. Vaak komt dichter in de buurt van standaard dan soms in de buurt komt van vaak. Zoek de definitie van vaak eens op.

Bij soms is het zo dat eerder de minderheid van de vrouwen zo zijn dan de meerderheid, bij vaak is juist precies het tegenovergestelde het geval.

Op de man spelen, laatste wanhopige poging . Helaas ben ik niet echt van het happen.
Veel succes met de rest though.

Ik zie nog wel een leuke discussie over de definiëring van woorden.
pi_146468817
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:

[..]

8)7

Vaak is niet standaard.
Standaard is niet vaak.

Vaak is niet net zo negatief als standaard, vaak gaat niet voor alle gevallen op en standaard weer wel.

Ben jij echt zo dom dat je dit niet snapt?
pi_146468826
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')