Het is vaak wel zo..quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een fokking raar beeld heb jij van vrouwen seriously. Zo negatief om de raarste dingen altijd.
Hoeveel weeg jij ondertussen?quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Landysh het volgende:
Ik ga mijn gratis bestelling cashen bij domino's denk ik.
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.quote:
12,50 maar? Skere hamburgers dan..quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga nu serieus 12.50 betalen voor twee fucking hamburgers.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een fokking raar beeld heb jij van vrouwen seriously. Zo negatief om de raarste dingen altijd.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in, vrouwen kunnen behoorlijke misgunners zijn. Relaties/man/kinderen/financieel
quote:
quote:
Ok.quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.
Tenzij het over niet misgunnende jaloezie gaat - maar mrstylo kennende gaat hij uit van het ergste van het ergste.
hmm...moet kunnenquote:
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.quote:
Ja is toch? Je moet wel heel desperate naar contacten zijn als je misgunners toelaat in je omgeving. Jaloezie kent iedereen wel maar wanneer je misgunners in je omgeving toelaat ben je echt raar.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.
Het viel mij ook véél te laat op.
mrstylo kennende....quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.
Tenzij het over niet misgunnende jaloezie gaat - maar mrstylo kennende gaat hij uit van het ergste van het ergste.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga nu serieus 12.50 betalen voor twee fucking hamburgers.
Op wie doel jij nu? Is dit naar mij gericht? Want dan weet ik hoe ik kan antwoorden.quote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja is toch? Je moet wel heel desperate naar contacten zijn als je misgunners toelaat in je omgeving. Jaloezie kent iedereen wel maar wanneer je misgunners in je omgeving toelaat ben je echt raar.
Jullie omgeving.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.
Het viel mij ook véél te laat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |