Naar jou en JFM.quote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op wie doel jij nu? Is dit naar mij gericht? Want dan weet ik hoe ik kan antwoorden.
Ja ofcourse, tot het ÉCHT gebeurt en je iets meer hebt dan hen. Iets van concurrentie denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jullie omgeving.
De vrouwen in mijn omgeving (ja ook die van mijn leeftijd) pushen mij altijd dat ik mijn rijbewijs moet halen en terug naar school moet enzo.
Zelfs toen ik op school zat boden ze mij aan om mijn opdrachten voor school te maken zodat ik niet zou stoppen.
Kun je je bullshit dan lekker voor je houden? Je praat als een kip zonder kop en weet geen ene moer.quote:
Dat is hele andere situatie.quote:Op zondag 9 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jullie omgeving.
De vrouwen in mijn omgeving (ja ook die van mijn leeftijd) pushen mij altijd dat ik mijn rijbewijs moet halen en terug naar school moet enzo.
Zelfs toen ik op school zat boden ze mij aan om mijn opdrachten voor school te maken zodat ik niet zou stoppen.
...dan komt omdat je juist minder/slechter presteert dan hun. Draai het nu eens om..quote:Op zondag 9 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jullie omgeving.
wat JFM zegt..quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ofcourse, tot het ÉCHT gebeurt en je iets meer hebt dan hen. Iets van concurrentie denk ik.
Gelukkig nu wel toffe omgeving.
Waarom ga je er vanuit dat ze het niet menen terwijl je blijkbaar nu wel een toffe omgeving hebt? In je eerste zin beweer je dat vrouwen elkaar standaard alles misgunnen, en in de tweede zeg je dat je nu een betere omgeving hebt. Klopt niet?quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ofcourse, tot het ÉCHT gebeurt en je iets meer hebt dan hen. Iets van concurrentie denk ik.
Gelukkig nu wel toffe omgeving.
Ik heb ook weleens gehad dat mijn leven beter ging dan die van hun. Ik ben niet een en al ellende hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 17:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
...dan komt omdat je juist minder/slechter presteert dan hun. Draai het nu eens om..
Waar lees je dat ik/wie dan ook dat soort mensen in ons leventje hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gehad dat mijn leven beter ging dan die van hun. Ik ben niet een en al ellende hoor.
Anyway, ik zeg niet dat ze niet bestaan - heb ze zelf ook gezien en meegemaakt, maar waarom hun in je leven laten? Ik filter dat soort bitches er meteen uit.
Laag. Eerst zeg je met een antwoord te komen, vervolgens maak je een ad-hominem reactie.quote:
Omdat het mij letterlijk is gezegd. "Ik was jaloers op je toen je de HAVO had afgemaakt, en ik bleef zitten."quote:Op zondag 9 november 2014 17:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat ze het niet menen terwijl je blijkbaar nu wel een toffe omgeving hebt? In je eerste zin beweer je dat vrouwen elkaar standaard alles misgunnen, en in de tweede zeg je dat je nu een betere omgeving hebt. Klopt niet?
IMrstylo zegt dat vrouwen standaard jaloers zijn en elkaar misgunnen en jij bent het met hem eens, dus tenzij je niet met vrouwen omgaat heb jij ook dat soort mensen in je omgeving.quote:Op zondag 9 november 2014 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik/wie dan ook dat soort mensen in ons leventje hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers. Nu weet ik dat je sommige grappen hier niet kan maken, omdat mensen het te serieus nemenquote:Op zondag 9 november 2014 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
En ervaring doet duidelijk leren.
jouw 20cm was grapje?quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zekers. Nu weet ik dat je sommige grappen hier niet kan maken, omdat mensen het te serieus nemen
Je reageerde niet op wat ik zei, dus hoe moet ik er dan op reageren? Jij kan leren dingen eerst te vragen en dan met je heksenpost te komen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laag. Eerst zeg je met een antwoord te komen, vervolgens maak je een ad-hominem reactie.
Ben jij een van die bitches?
Zekers. Is in het echt 30cm.quote:
die 20cm vond ik anders wel brullen hoorquote:
Er is een verschil tussen jaloers zijn en die persoon iets misgunnen. Ik ben ook weleens jaloers, maar niet dat het ten koste gaat van het geluk van die persoon.quote:Op zondag 9 november 2014 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat het mij letterlijk is gezegd. "Ik was jaloers op je toen je de HAVO had afgemaakt, en ik bleef zitten."
En ik zei niet alle vrouwen. Ik zei duidelijk: 'soms'. Ik heb nergens gezegd 'standaard alle vrouwen', omdat ik genoeg grijze massa bezit om niet te generaliseren.
lachen, gieren, brullen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
die 20cm vond ik anders wel brullen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |