SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.56.....quote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef mrstylo het volgende:
Maar zijn Japanners niet te klein voor jou?
Zijn vaak rond de 1.60
Is gwn een datingsite voor mensen die trouwplannen hebben en moslim zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.muslima.com/en/general/success?pageno=7
I dont'get it.. Hoe kun je elkaar onmoeten dan? Trouw je dan zonder elkaar gezien te hebben?
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.quote:Op zondag 9 november 2014 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn een datingsite voor mensen die trouwplannen hebben en moslim zijn.
Denk dat nadat er contact is gelegd, ze haar gezicht wel zal laten zien.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.
Kk. Ben je er weer man.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef AMAR420 het volgende:
japanners hebben niks met de islam..
just saying..weinig kans dat eentje bekeert
Als hij thuis langs komt mag ze af doen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:20 schreef Crip het volgende:
Dit meisje kon echt mijn dochter zijn, brilmaatjes.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.sans-online.nl(...)html?code=5570.02760
Deze jas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Precies, moest ik ook aan denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar jaar over de datum inderdaad.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in drie uur plan ik die hele zooi.quote:Op zondag 9 november 2014 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
OMG IK WEET WAT IK VOOR DE BABYSHOWER ALS BEDANKT VOOR HET KOMEN EN NU WEGWEZEN KAN GEVEN:
CHOCOLADE FLIKKEN MET ROZE MUISJES VERPAKT IN DOORZICHTIGE FOLIE.
Het heeft mij 3 uur gekost. Creatief zijnis niet mijn ding.
Neuh, gerechtjes heb ik al bedacht. Drankjes ook. Daarnaast ook de toetjes. Versiering heb ik al.quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
in drie uur plan ik die hele zooi.![]()
Zo deze paper maakt me he-le-maal sacharijnig
je moet altijd zeggen: oke bedankt voor de feedback, maar ik hoor dan wel graag een tegen-suggestie.quote:Op zondag 9 november 2014 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
En nu moet dit allemaal in die kut groepsapp verteld worden en gaat er iig 1 persoon weer commentaar leveren.
Nee, die persoon komt dan ook met stupid suggesties.. Rest is erg makkelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je moet altijd zeggen: oke bedankt voor de feedback, maar ik hoor dan wel graag een tegen-suggestie.
En dan zijn opeens alllll je ideeën goed omdat niemand zin heeft in nadenken.
Vaak zijn de vriendinnen jaloers dat degene een kind krijgt. Zo zorg je ervoor dat zij ook hun zin krijgen.quote:
Ik heb een onesie aan met konijnenoren. Ik zou zo naar buiten gaan voor je.quote:
Papa gaat.. Ik zal hem lief vragen nutella te halen, zodat ik nutella havermout ballen kan maken. Chocola haalt ie toch niet..quote:Op zondag 9 november 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een onesie aan met konijnenoren. Ik zou zo naar buiten gaan voor je.
wat? hoe maak je dat?quote:Op zondag 9 november 2014 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Papa gaat.. Ik zal hem lief vragen nutella te halen, zodat ik nutella havermout ballen kan maken. Chocola haalt ie toch niet..
Deo aanbieden.quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
Hoe laat je iemand op de gepaste wijze in de sportschool weten dat hij iets aan zijn lichaamsgeur moet doen?
Wie is het? Wat is je relatie tot hem?quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
Hoe laat je iemand op de gepaste wijze in de sportschool weten dat hij iets aan zijn lichaamsgeur moet doen?
Above your paygradequote:Op zondag 9 november 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel kost je? Dan haal ik wat slagroom en chocolade saus.
Drukt hij meer dan jou? Dan zou ik het niet doenquote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
die met chocolade ook 1 uur in de koelkast in?quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef Stimorol- het volgende:
Met appels kan het ook. Die moet je ehm. Rendelemek. Ehm. Weet vertaling niet.
Daarna halve glas havermout, halve glas noten, 4 of 5 dadels erbij en machine aan.
Daarna rollen door kaneel en 1 uur koelkast in.
Dacht het wel ja, anders wordt het zo vies sachttttttttttquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
die met chocolade ook 1 uur in de koelkast in?
Waar ik sport komt een Indier die je gewoon zeker 4 meter verderop ruikt.quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
Ik zou kumpir eten. Ging niet door. ECHT AFSPREKEN MET MENSEN DIE KINDEREN HEBBENquote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat gaan jullie vandaag eten?
Ik heb zin in Kumpir. En Sushi. En friet. En heel veel chocola. Zucht.
kumpirquote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Koebaquote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ovenpatat (franse frietjes, extra langquote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goh. En wat eet je als toetje.quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ovenpatat (franse frietjes, extra lang)
Met kipshoarma
gelijk roidragequote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Drukt hij meer dan jou? Dan zou ik het niet doen
Ja niet alleen dat, mensen die sws hele dag hebben staan koken en dan savonds naar de gym gaanquote:Op zondag 9 november 2014 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waar ik sport komt een Indier die je gewoon zeker 4 meter verderop ruikt.
Zo ernstig dat ik er welhaast van moet braken.
Zal de receptiebabe eens vragen hem te benaderen met wat bleekmiddel en een washandje
Hey ik zag ergens een nivea roller liggen, je mag hem hebben. Maar zelfs met een deo zou het niet veel uitmaken denk ik. Je krijgt dan zon vieze deo/zweet mix geur. Hij moet gewoon x aantal uur voordat hij naar gym gaat gewoon douchen.quote:
Niks bijzonders, ken hem enkel van de sportschool. Hij is best een loner en komt af en toe met mij praatje maken en blijft dan hangen. Ik vind dat op zich niet erg en ben ook niet kortaf tegen hem maar de geurr, gawddd.quote:Op zondag 9 november 2014 16:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is het? Wat is je relatie tot hem?
Ik zou het hem netjes zeggen.. Dat is best lastig, want je voelt zijn gene al, maar op den duur is hij je dankbaar. Ik denk namelijk dat hij het echt niet doorheeft.quote:Op zondag 9 november 2014 16:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
gelijk roidragenee hij benched niet meer, is vrij mager zelfs.
[..]
Ja niet alleen dat, mensen die sws hele dag hebben staan koken en dan savonds naar de gym gaan
[..]
Hey ik zag ergens een nivea roller liggen, je mag hem hebben.
[..]
Niks bijzonders, ken hem enkel van de sportschool. Hij is best een loner en komt af en toe met mij praatje maken en blijft dan hangen. Ik vind dat op zich niet erg en ben ook niet kortaf tegen hem maar de geurr, gawddd.
Wat een fokking raar beeld heb jij van vrouwen seriously. Zo negatief om de raarste dingen altijd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak zijn de vriendinnen jaloers dat degene een kind krijgt. Zo zorg je ervoor dat zij ook hun zin krijgen.
Ja ik zit echt na te denken om tegen hem te zeggen, vind het alleen zielig voor hem. Hoop niet dat hij mij gelijk dan gaat ontwijkenquote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou het hem netjes zeggen.. Dat is best lastig, want je voelt zijn gene al, maar op den duur is hij je dankbaar. Ik denk namelijk dat hij het echt niet doorheeft.
Ik zou gewoon netjes zeggen: je moet je niet bezwaard voelen, maar ik zeg het liever tegen je: je ruikt erg zwaar. Wellicht overstappen naar een andere merk deo.
Dat ligt aan hoe jij het vertelt..quote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ik zit echt na te denken om tegen hem te zeggen, vind het alleen zielig voor hem. Hoop niet dat hij mij gelijk dan gaat ontwijkenhaha
Zit wel een kern van waarheid in, vrouwen kunnen behoorlijke misgunners zijn. Relaties/man/kinderen/financieelquote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een fokking raar beeld heb jij van vrouwen seriously. Zo negatief om de raarste dingen altijd.
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een fokking raar beeld heb jij van vrouwen seriously. Zo negatief om de raarste dingen altijd.
Semi grap en doch serieus..quote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe jij het vertelt..
Het is vaak wel zo..quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij ondertussen?quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Landysh het volgende:
Ik ga mijn gratis bestelling cashen bij domino's denk ik.
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.quote:
12,50 maar? Skere hamburgers dan..quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga nu serieus 12.50 betalen voor twee fucking hamburgers.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in, vrouwen kunnen behoorlijke misgunners zijn. Relaties/man/kinderen/financieel
quote:
quote:
Ok.quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.
Tenzij het over niet misgunnende jaloezie gaat - maar mrstylo kennende gaat hij uit van het ergste van het ergste.
hmm...moet kunnenquote:
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.quote:
Ja is toch? Je moet wel heel desperate naar contacten zijn als je misgunners toelaat in je omgeving. Jaloezie kent iedereen wel maar wanneer je misgunners in je omgeving toelaat ben je echt raar.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.
Het viel mij ook véél te laat op.
mrstylo kennende....quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Jij hebt gewoon een fokked up omgeving.
Tenzij het over niet misgunnende jaloezie gaat - maar mrstylo kennende gaat hij uit van het ergste van het ergste.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga nu serieus 12.50 betalen voor twee fucking hamburgers.
Op wie doel jij nu? Is dit naar mij gericht? Want dan weet ik hoe ik kan antwoorden.quote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja is toch? Je moet wel heel desperate naar contacten zijn als je misgunners toelaat in je omgeving. Jaloezie kent iedereen wel maar wanneer je misgunners in je omgeving toelaat ben je echt raar.
Jullie omgeving.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij eerst ook niet, maar soms wanneer je iets heel tofs vertelt dat je hebt meegemaakt(rijbewijs, trouwen etc.) dan worden er blikken gegeven die niet parallel lopen met hun complimenten.
Het viel mij ook véél te laat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |