oh snapquote:
Krijg zelf cholera LaPohunter.quote:
Die gaat de boeken in.quote:Op zondag 9 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
FUUCCCCCKKKKKK, dat was m'n 66.666e post
Damn. Ik zou nu zelfmoord plegen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
FUUCCCCCKKKKKK, dat was m'n 66.666e post
ja brbquote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zou nu zelfmoord plegen.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hunt helemaal niets, pleuriseend.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in de week tot 21.15, en dat wordt 22.00 in het 3e blok.
quote:
Ga maar slapen, ik hoop dat je je kleine teen stoot in je droom.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga maar slapen, ik hoop dat je je kleine teen stoot in je droom.
http://littlebrownie.tk/quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Al mijn zelfvertrouwen gecrusht met 1 foto.
Vertel het hele verhaal hosselboyquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Dat Eftelingmeisje vond mij wel leuk volgens mij, we zaten lief te lachen naar elkaar enzo
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Dat Eftelingmeisje vond mij wel leuk volgens mij, we zaten lief te lachen naar elkaar enzo
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvatquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.
When the bird has flownquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Oh shit, ik was te optimistisch over de halfwaardetijd.quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvat![]()
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal hosselboy
Dit was andersquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.
Diequote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvat![]()
Daga, otoko da...quote:Op zondag 9 november 2014 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.
Dat ja.quote:Op zondag 9 november 2014 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
When the bird has flown
Got no-one to call your own
Got no place to call your home
When the bird has flown.
Jij was toch hommo?quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Wanneer date?quote:Op zondag 9 november 2014 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.
biquote:
Dit was ik een paar jaar geledenquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit te kutten, weet je tochquote:
Altijdquote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit te kutten, weet je toch![]()
Zijn er meerdere? Die bij Enschede.quote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelderland of Overijssel?
quote:
Hengelo (gld) is een kleiner dorpje dan Hengelo Overijsselquote:
Ah, ok.quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hengelo (gld) is een kleiner dorpje dan Hengelo OverijsselMaar die laatste dus
Okay wat.quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind
Maar ze is wel liev
Ah well, bad decisions make great storiesquote:
Dat weet ik uit ervaring wel jaquote:Op zondag 9 november 2014 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah well, bad decisions make great stories
Ja wtf dudequote:
Exactlyquote:
lolquote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind
Maar ze is wel liev
quote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 02:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
lol
Zou harder voor wegrennen dan voor een hongerige leeuw.
And I'm trippin' balls. Go figure...quote:
Nouja, ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand met een kind. Dan wordt je de papa in een serieuze relatie. No fucking way.quote:
Immer.quote:Op zondag 9 november 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kwam ff een kijkje nemen, alles zwabberig?
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieusquote:Op zondag 9 november 2014 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, 17, kind, noem me bevooroordeeld maar veel diepgang zal er niet in zitten.
vader en moedertje spelen vond ik altijd al minder leuk dan vies doktertje spelenquote:Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieus
Yes. Want een kind vergt volwassenheid, serieusheid, verantwoordelijkheid. Oh wacht. Tienermoeder.quote:Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieus
Jawohl.quote:
En ik zou dat, 19-jarig zijn, niet willen. Goede reden om een relatie te laten varen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Want een kind vergt volwassenheid, serieusheid, verantwoordelijkheid. Oh wacht. Tienermoeder.
Ik zou dat, 25 zijnde, niet willen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik zou dat, 19-jarig zijn, niet willen. Goede reden om een relatie te laten varen.
Ik wil toch wel +/- 10 jaar wachtenquote:Op zondag 9 november 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dat, 25 zijnde, niet willen.
Neem een jonge vriendin. Dan hoef je daar voorlopig nog niet aan te denken. 17 of zo.quote:Op zondag 9 november 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil toch wel +/- 10 jaar wachten
Ik zit sowieso niet echt op een relatie te wachten, ben net een maand singlequote:Op zondag 9 november 2014 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem een jonge vriendin. Dan hoef je daar voorlopig nog niet aan te denken. 17 of zo.
quote:
LoLquote:
alles kits achter de rits?quote:
Vriend, plafond dienst alles. Net taylur swiffer, nu een of andere homoquote:Op zondag 9 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, buiten clubs clubmuziek luisteren
Ik gebruik geen drugs in mijn eentje.quote:Op zondag 9 november 2014 03:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vriend, plafond dienst alles. Net taylur swiffer, nu een of andere homo
dag maatquote:Op zondag 9 november 2014 03:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs in mijn eentje.
pff fgt, niet lkkr pilletje poppen op zaterdagavondquote:Op zondag 9 november 2014 03:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs in mijn eentje.
wat o:quote:Op zondag 9 november 2014 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit je al klaar voor je favoriete neger
Ben net lang geweest bij me scharrel dit dat, niet nodig mattequote:
Gewoon zeggen dat ze moeten opkankeren.quote:Op zondag 9 november 2014 03:27 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zweer whatsapp groepsgesprek begint ineens om 3 uur en mensen blijven maar lullen over niets
Lol.quote:Op zondag 9 november 2014 03:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pff als ik nu ga rukken zou er hooguit een stofwolkje uitkomen ofzo
Geen blauwe vinkjesquote:
Ik welquote:Op zondag 9 november 2014 03:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die heb je niet in groepsgesprek lieverd.
Kerk?quote:Op zondag 9 november 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
over paar uur kerk waarom ga ik zo lang FOK!ken
kut leef
Kon toch ook christelijke chimeid hebben ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk anders ging ik niet naar kerk
ja dat ookquote:Op zondag 9 november 2014 04:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kon toch ook christelijke chimeid hebben ofzo.
oe, ik wil ook een chimeid, kan ik een chimeid krijgen door christen te worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan t altijd proberenquote:Op zondag 9 november 2014 04:07 schreef RetRy32 het volgende:
oe, ik wil ook een chimeid, kan ik een chimeid krijgen door christen te worden?
2/3quote:Op zondag 9 november 2014 04:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Je verneukt je dag/nachtritme er wel gigantisch mee.
Zorgen dat je wel iets doet dan.quote:Op zondag 9 november 2014 05:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik maar ik doe toch niets op een dag
zoalsquote:Op zondag 9 november 2014 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zorgen dat je wel iets doet dan.
Zoiets als een hobby ofzo.. Iets waar je interesse in hebt, en dat je graag wilt leren.. Tijdverdrijf, waar je uiteindelijk ook nog wat aan kan hebben.quote:
Heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. heb geen interessesquote:Op zondag 9 november 2014 05:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoiets als een hobby ofzo.. Iets waar je interesse in hebt, en dat je graag wilt leren.. Tijdverdrijf, waar je uiteindelijk ook nog wat aan kan hebben.
Je vindt niks leuk?quote:Op zondag 9 november 2014 05:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. heb geen interesses
neehoorquote:Op zondag 9 november 2014 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gewoon nog niet verder gekeken dan je neus lang is..
Mn hobby . en jij ?quote:Op zondag 9 november 2014 05:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem.Wat brengt jou hier zo vroeg in de ochtend?
heb niet zo'n goed geheugenquote:
Ah, nice. Ik ben klaarwakker nadat ik naar de bios ben geweest, en een pokke-end terug naar huis heb gereden.. Dus beetje tijd doden nu.quote:
Waarom denk je dat je nu zo'n slecht geheugen hebt?quote:Op zondag 9 november 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb niet zo'n goed geheugen
zat gewoon veel op het internet en eerst altijd op habbo dus
Niet overdag nog een tukkie pakken?quote:Op zondag 9 november 2014 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, nice. Ik ben klaarwakker nadat ik naar de bios ben geweest, en een pokke-end terug naar huis heb gereden.. Dus beetje tijd doden nu.
uh weet nietquote:Op zondag 9 november 2014 05:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je nu zo'n slecht geheugen hebt?
Ik hoop dat ik over een uurtje / twee uurtjes wel moe genoeg ben om de rest van de ochtend nog even te slapen ja.quote:Op zondag 9 november 2014 05:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet overdag nog een tukkie pakken?
Hopelijk kan je zo nog slapen. Ik duik alvast mijn kraaiennest inquote:Op zondag 9 november 2014 05:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over een uurtje / twee uurtjes wel moe genoeg ben om de rest van de ochtend nog even te slapen ja.Anders gaat 't een zwaar begin van de nieuwe week worden.
quote:Op zondag 9 november 2014 05:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk kan je zo nog slapen. Ik duik alvast mijn kraaiennest in
Truste alvast
Hoiiiiiquote:
Goedquote:
naar de appie?quote:
lekker brakke zondagquote:
Yupquote:Op zondag 9 november 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar de appie?
[..]
lekker brakke zondag
quote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yupniet echt zin omdat het altijd zo druk is op zondag maar tja
Leuke avond gisteren gehad?
Hier zijn er 4 open op zondag.quote:
quote:
ik wil niet eens naar buiten op zondagquote:
Oh ik wel, vind ik niet erg. Ik ga zo ook even naar de bakkerquote:Op zondag 9 november 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet eens naar buiten op zondag
Zie edit.quote:Op zondag 9 november 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier is 10 km verderop een plusmarkt open. Daar ga ik echt niet heen fietsen
ik moet zo wel evn naar mn ouders,aangezien mijn raboreader niks meer doet en ik geld moet overmakenquote:Op zondag 9 november 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel, vind ik niet erg. Ik ga zo ook even naar de bakker
Zo dichtbijquote:Op zondag 9 november 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet zo wel evn naar mn ouders,aangezien mijn raboreader niks meer doet en ik geld moet overmaken
gelukkig wonn ze maar 1 straat verderop
en : Ama
Hahaquote:Op zondag 9 november 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet zo wel evn naar mn ouders,aangezien mijn raboreader niks meer doet en ik geld moet overmaken
gelukkig wonn ze maar 1 straat verderop
en : Ama
Kende je hem?quote:Op zondag 9 november 2014 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
WTF PTA / 2cv is overleden
En niemand die mij dat even verteld ofzo.
Mijn ouders zouden het ook kut vinden. Ook al wonen ze echt tegenover mijn opa en omaquote:
Ik volgde z'n projecten wel en hij verplaatste ook de FOK!stok wel eensquote:
Ja klopt, dat zou ik ook niet willen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand met een kind. Dan wordt je de papa in een serieuze relatie. No fucking way.
Natuurlijk niet.quote:
Oh ok.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Bedoel te zeggen dat ik twee dagen heb waarop echt alles moet gebeuren, terwijl ik de drie dagen daarna gewoon vrij heb.
Heb wel dingen gepland staan tot middernacht.quote:
Werk of privé? Ik heb het ook wel eens gehad maar dat was voornamelijk werkgerelateerd en niet in het weekendquote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb wel dingen gepland staan tot middernacht.
Werken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Werk of privé? Ik heb het ook wel eens gehad maar dat was voornamelijk werkgerelateerd en niet in het weekend
Studeren kun je zien als werken, moet je ook wat voor doenquote:Op zondag 9 november 2014 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Werken.
Denken dat ik werk.
Studeren.
Zuipen tijdens vergaderingen.
Gewoon in Noorwegen gaan wonen ja, dan kan dat allemaal.quote:Op zondag 9 november 2014 12:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Studeren kun je zien als werken, moet je ook wat voor doenSowieso, je kunt je leven lang studeren en nog steeds geld binnenharken, ligt er maar net aan wat je doet.
Je woont tegenwoordig aan het einde van de wereld (Groningen)?quote:Op zondag 9 november 2014 13:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog verder naar het noorden? Ik woon al zo hoog
Dat zeg ik. Soort van werken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
Nee, morgen van 9 tot 5 college, daarna zuipen en een feest of iets. Volgende dag twee keer hetzelfde werkcollege (), daarna een vergadering met de opleiding, en daarna een vergadering met een commissie (zuipen), als afsluiting nog meer zuipen. Klinkt wel prima zo.
Ik woon in Assen. Al is Groningen natuurlijk ook een prima plek om te wonen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig aan het einde van de wereld (Groningen)?
Meeste werkenden roepen juist altijd van 'Wacht maar tot je gaat werken, dat is pas zwaar!'quote:
Ik zit op kantoor, jij hebt vast alleen stratenmakers gesprokenquote:Op zondag 9 november 2014 13:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste werkenden roepen juist altijd van 'Wacht maar tot je gaat werken, dat is pas zwaar!'Die houding van jou is best verfrissend zo.
Nee, figuren op FOK! meestal die geloof ik ook niet meer doen dan de hele dag achter een computer zitten.quote:Op zondag 9 november 2014 13:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, jij hebt vast alleen stratenmakers gesproken
FOK!quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, figuren op FOK! meestal die geloof ik ook niet meer doen dan de hele dag achter een computer zitten.
Ik drink bijna nooit koffie. Alleen soms cappuccino of wienermelange.quote:
Niet veel anders dan ik doe... Ik heb redelijk wat vrijheid, al moet er natuurlijk wel wat gebeuren en heb ik op zijn tijd ook wel eens saaie vergaderingen ed.quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, figuren op FOK! meestal die geloof ik ook niet meer doen dan de hele dag achter een computer zitten.
Meh, dat soort exotische dranken hoef ik niet. Ik zuip gewoon koffie voor het plebs; zwart met één schepje suikerquote:Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit koffie. Alleen soms cappuccino of wienermelange.
En soms doe ik helemaal gek en dan bestel ik een cappuccino met chocoladesiroop en chocoladevlokken erop.
Maar jij hebt waarschijnlijk geen 2,25 uur pauze per dag als je van 9 tot 5 moet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet veel anders dan ik doe... Ik heb redelijk wat vrijheid, al moet er natuurlijk wel wat gebeuren en heb ik op zijn tijd ook wel eens saaie vergaderingen ed.
wat.quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk geen 2,25 uur pauze per dag als je van 9 tot 5 moet.
Nee, in totaal heb ik een uur op een volledige dag.quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk geen 2,25 uur pauze per dag als je van 9 tot 5 moet.
Lange dag...quote:Op zondag 9 november 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
Bij de AH heb ik 1 uur pauze als ik van 7 tot 5 moet
Ieder college bestaat twee stukken van drie kwartier met een kwartier pauze ertussen, tussen twee colleges zit ook nog een kwartier pauze, en dan heb je ook nog de lunchpauze van drie kwartier. Als je van 9 tot 5 moet heb je vier colleges dus twee uur en een kwartier pauze. In Delft is de lunchpauze zelfs nog een half uur langer, dus nog meer pauze.quote:Op zondag 9 november 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
Bij de AH heb ik 1 uur pauze als ik van 7 tot 5 moet
Gebeurt somsquote:
Ze geven je tijd om de nieuwe gegevens te verwerken.quote:Op zondag 9 november 2014 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ieder college bestaat twee stukken van drie kwartier met een kwartier pauze ertussen, tussen twee colleges zit ook nog een kwartier pauze, en dan heb je ook nog de lunchpauze van drie kwartier. Als je van 9 tot 5 moet heb je vier colleges dus twee uur en een kwartier pauze. In Delft is de lunchpauze zelfs nog een half uur langer, dus nog meer pauze.
Als we practicum hebben, dus gewoon moeten werken, hebben we wel maar een half uur pauze meestal.
Ja, dat snap ik ook wel, is ook wel relaxt hoor, maar de pauze in Delft is echt belachelijk lang.quote:Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze geven je tijd om de nieuwe gegevens te verwerken.
Dat is waar. Al heb ik het vermoeden dat ze ergens verwachten dat je de tijd zelf een beetje nuttig in gaat vullen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, is ook wel relaxt hoor, maar de pauze in Delft is echt belachelijk lang.
Kaarten is hartstikke nuttig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waar. Al heb ik het vermoeden dat ze ergens verwachten dat je de tijd zelf een beetje nuttig in gaat vullen.
Nee, de hele dag een beetje op FOK! zitten is de leven wil je zeggen?quote:
Ik doe het toch al een aantal jaren.quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de hele dag een beetje op FOK! zitten is de leven wil je zeggen?
Daaromquote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoveel lijken onze namen / UI's nou ook weer niet op elkaar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |