oh snapquote:
Krijg zelf cholera LaPohunter.quote:
Die gaat de boeken in.quote:Op zondag 9 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
FUUCCCCCKKKKKK, dat was m'n 66.666e post
Damn. Ik zou nu zelfmoord plegen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
FUUCCCCCKKKKKK, dat was m'n 66.666e post
ja brbquote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zou nu zelfmoord plegen.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hunt helemaal niets, pleuriseend.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in de week tot 21.15, en dat wordt 22.00 in het 3e blok.
quote:
Ga maar slapen, ik hoop dat je je kleine teen stoot in je droom.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga maar slapen, ik hoop dat je je kleine teen stoot in je droom.
http://littlebrownie.tk/quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Al mijn zelfvertrouwen gecrusht met 1 foto.
Vertel het hele verhaal hosselboyquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Dat Eftelingmeisje vond mij wel leuk volgens mij, we zaten lief te lachen naar elkaar enzo
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Dat Eftelingmeisje vond mij wel leuk volgens mij, we zaten lief te lachen naar elkaar enzo
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvatquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.
When the bird has flownquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Oh shit, ik was te optimistisch over de halfwaardetijd.quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvat![]()
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal hosselboy
Dit was andersquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat jij over vijf jaar een topic opent waarin je vraagt of het kassameisje je leuk vindt omdat ze altijd naar je lacht als je afrekent.
Diequote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan zijn facebookpost over een kassameisje van de kruidvat![]()
Daga, otoko da...quote:Op zondag 9 november 2014 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.
Dat ja.quote:Op zondag 9 november 2014 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
When the bird has flown
Got no-one to call your own
Got no place to call your home
When the bird has flown.
Jij was toch hommo?quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef DrNick het volgende:
Wanneer date?quote:Op zondag 9 november 2014 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou gewoon, beetje praten, beetje kijken naar elkaar, beetje lachen, was liev.
biquote:
Dit was ik een paar jaar geledenquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit te kutten, weet je tochquote:
Altijdquote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit te kutten, weet je toch![]()
Zijn er meerdere? Die bij Enschede.quote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelderland of Overijssel?
quote:
Hengelo (gld) is een kleiner dorpje dan Hengelo Overijsselquote:
Ah, ok.quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hengelo (gld) is een kleiner dorpje dan Hengelo OverijsselMaar die laatste dus
Okay wat.quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind
Maar ze is wel liev
Ah well, bad decisions make great storiesquote:
Dat weet ik uit ervaring wel jaquote:Op zondag 9 november 2014 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah well, bad decisions make great stories
Ja wtf dudequote:
Exactlyquote:
lolquote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind
Maar ze is wel liev
quote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 02:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
lol
Zou harder voor wegrennen dan voor een hongerige leeuw.
And I'm trippin' balls. Go figure...quote:
Nouja, ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand met een kind. Dan wordt je de papa in een serieuze relatie. No fucking way.quote:
Immer.quote:Op zondag 9 november 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kwam ff een kijkje nemen, alles zwabberig?
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieusquote:Op zondag 9 november 2014 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, 17, kind, noem me bevooroordeeld maar veel diepgang zal er niet in zitten.
vader en moedertje spelen vond ik altijd al minder leuk dan vies doktertje spelenquote:Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieus
Yes. Want een kind vergt volwassenheid, serieusheid, verantwoordelijkheid. Oh wacht. Tienermoeder.quote:Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als er een kind bij is wordt het snel heel serieus
Jawohl.quote:
En ik zou dat, 19-jarig zijn, niet willen. Goede reden om een relatie te laten varen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Want een kind vergt volwassenheid, serieusheid, verantwoordelijkheid. Oh wacht. Tienermoeder.
Ik zou dat, 25 zijnde, niet willen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik zou dat, 19-jarig zijn, niet willen. Goede reden om een relatie te laten varen.
Ik wil toch wel +/- 10 jaar wachtenquote:Op zondag 9 november 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dat, 25 zijnde, niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |