Nee, zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
Nee natuurlijk niet, dan is de man zo schuldig als wat. Maar ik reageer alleen op de actie die jij hebt gedaan, niet wat de gevolgen daarvan zijn geweest. Als het om de gevolgen gaat, heeft iedereen zo zijn aandeel daarin.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
TEQUILA!quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef artelligence het volgende:
Ok, eerste tequila gehad. Ook de laatste...
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met tequila gaat het altijd gout. Thank god
For autocorrect
Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef aeque het volgende:
O en Inolvidable, ik vergat even dat het moest zijn:
Hey, neuken?
Of werkt het nog steeds niet?
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.quote:
Het gaat geweldig met Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.quote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.
Ow gossiequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.
Ja dan niet he.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow gossie![]()
![]()
Heb je nu tijd?![]()
Pff ik was net nog in Den Haag... ik blijf rijden
De zoveelste teleurstelling.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.
Ik zal vast even wat kansjes berekenen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
En nu gaat het interessant worden.
Carry on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |