ozonequote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
dragostea din teiquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Ja. Dah. Bazenliedjequote:
Zeker wel. Ezpzquote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt geplukt
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki paginaquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Vies ditquote:Op zondag 9 november 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe weet alleen niet of je het zo spelt
nou enquote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef eliasbar het volgende:
[..]
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki pagina
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Daarvoor hoef ik hem niet op te zettenquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Dude ik had hem goedquote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe heten de hyena's uit de Leewenkoning
#rememberjrstyle
Moet dit nog vertaalt worden?quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou doodgaan als je me verliet.
Verdrinken in leed
Schatje, vermoord me niet vannacht.
De band en het nummer graag.
Wist niet eens dat we zo'n kleinzielige prulsongteksten hadden in ons kikkerlandjequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Ja 1 letterquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh niet gezienje schreef het wel fout.
Daar moet je maar achter zien te komenquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit nog vertaalt worden?
di-rect - don't kill me tonight.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
nvmquote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Als chips.quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Was een hele enthousiaste di-rect fan vroeger.
Waarom heeft meneer Kellog de cornflakes origineel uitgevonden?
veevoerquote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Om rijk te wordenquote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Sws moedernegotiequote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh overschot van VS aan mais (of wat is de grondstof ervan?)
Hij was wel een felle vegetariër, maar dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef RingBewoner het volgende:
Omdat er dierlijke producten inzaten?
Klinkt als een antwoord van google.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.quote:
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
hij mocht alleen melk en graan eten vanwege de aids die hij had?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
Nahuh.. Hij was er echt van eeh.. overtuigd.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik geloof het trouwens niet, urban myth
warmer.quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef RingBewoner mihet volgende:
[..]
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?
zo warm maar toch zo onwijs koud.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaaldquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
en dan het toch nog fout hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
Lustafremmend dan?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheatenquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
hondquote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheaten
hartstikke fout.quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Deze vraag gaat wel te diep voor het tijdstipquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
en dan het toch nog fout hebben.
Is ook knap.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry manquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bewust een topic verpesten? Zit je dan zelf te grinniken achter je computertje ofzo?
quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Donderstraal op en laat haar met rust man
Die vond ik ook wel verfrissendquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
Je moet een nieuwe vraag verzinnenquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veelquote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe vraag verzinnen
Om mensen op te lichtenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
De uitvinder van Coca-Cola vond Cola ook uit met een reden. Welke?
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal meedoet is er niks aan de hand.
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denkenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veel
om ijzer te ontroestenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nee ik heb het ook een beetje verpest voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denken
De uitvinder was een apotheker. Maarja. Tegen keelpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik kwam misschien wat bot over, je mag hier gerust leuk meedoen maar van houdjemond moet je afblijven en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 02:02 schreef eliasbar het volgende:
[..]
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.
Middel tegen hoofdpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |