Goed idee.quote:
quote:
BAM BAM BAM BAM BAM!quote:
Iedereen mag meedoen. Zolang diegene normaal doet en normale vragen verzintquote:
Dit is niet goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rusland, Duitsland, Tjechie, Oekraine, Estland,
Tsjechie, Duitsland, Oekraine. Wit-Rusland, Rusland en Slovenie. Gokje. Echt geen idee welke 6 precies.quote:
Heel warm.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitsland, Tsjechie, Rusland, Litouwen, Slowakijke, Oekraine.
Waar is mijn punt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM!
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 13
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Deadprez: 3
Mani89: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
Fera: 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
zerak: 1
Insomnia_: 1
Insominia_ moet nu een vraag verzinnen.
je had er inderdaad 1.. Wie zit er met mijn lijstje te klooien?quote:
Ging jij niet naar bed?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rusland, Duitsland, Litouwen, Tsjechië, Slowakije en Wit Rusland.
Toto69: 26quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rusland, Duitsland, Litouwen, Tsjechië, Slowakije en Wit Rusland en Oekraine.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was het idee. Maar ben altijd zo helder na dat.![]()
![]()
Weet alleen Congo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke hedendaagse landen waren vroeger Belgische kolonie?
Congoquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Congo en Uganda.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goeie.quote:
Het is niet eetbaar in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Burundi is.
Klinkt wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is niet eetbaar in ieder geval
Ze wilden Nederland binnen vallen hequote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Democratische Republiek Congo (ik zal niet zeiken over de naam, want dat is andere Congo) Burundi en Rwanda zijn goed.
Voor een extra puntje de andere 2 delen van landen die de Belgen in bezit hadden.
Of als je geen zin hebt, mag de volgende vraag.
Wie krijgt je punt?quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Democratische Republiek Congo (ik zal niet zeiken over de naam, want dat is andere Congo) Burundi en Rwanda zijn goed.
Voor een extra puntje de andere 2 delen van landen die de Belgen in bezit hadden.
Of als je geen zin hebt, mag de volgende vraag.
Waarom ook nietquote:
Logisch toch of niet?quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom ook niet![]()
PowerLoungen: 17
Fok-it : 10
Fera: 3
Oh nee was gewoon leuk bedoeldquote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch of niet?Ik Rwanda, PL Burundi en Fera Congo. Correct me if I`m wrong
quote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh nee was gewoon leuk bedoeldje hebt gelijk.
Maar wie gaat de nieuwe vraag doen?
Haha hij is al zo trots op zijn eerste zuurverdiende puntquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen idee. Ik heb wel een leuke vraag maar daar mag datismijnmening dan niet aan meedoen
Weet niet of hij dat erg vindt.
Prima hoorquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen idee. Ik heb wel een leuke vraag maar daar mag datismijnmening dan niet aan meedoen
Heb ff astrotv gebeld en ze vertelden mij dat hij het niet erg vindtquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Mobiel fokken terechte klacht.quote:
Net had ik nog 7 punten. :$quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom ook niet![]()
PowerLoungen: 17
Fok-it : 10
Fera: 3
datismijnmening: 1
die gast van gossip girlquote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Goed
Welke smoking bastard zien jullie op de UI van datismijnmening?
Ja sorry ik zit te prutsen. Goed dat je het zegtquote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net had ik nog 7 punten. :$
Overigens waren de bonuspunten bij mijn vraag voor Guatemala en Zuid-Soedan. Eventueel had ik voor Argentinië een uitzondering willen maken.
You know you love me xoxoquote:
Wat een kutleven moet jij hebben zeg.quote:
Handige Harryquote:Op zondag 9 november 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You know you love me xoxo![]()
![]()
Maar namen willen we
Ik weet het echt niet.quote:
Ik wist wel dat jij hem zou raden jaquote:
Nouja wel stabiele wifi daaro.quote:Op zondag 9 november 2014 00:16 schreef zerak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n actieveling. Lekker op de bank liggen met een zak chips is beter.
Klopt.quote:
Goed.quote:
Net welquote:
quote:
Juist.quote:
Kijk eens naar de TTquote:Op zondag 9 november 2014 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Kutvraag en niet te verifiëren.
Beter verzin je een andere
Zie TTquote:
Ja die TT slaat nergens opquote:
Was al ver voordat ik de vraag steldequote:
En nu een nieuwe vraag stellenquote:
Torresquote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Durmada het volgende:
Wie is momenteel de topscorer van de serie a?
Rustigquote:Op zondag 9 november 2014 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En nu een nieuwe vraag stellen
Sven Kramer?quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Durmada het volgende:
Di Natale.quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Durmada het volgende:
was fatoequote:
Dudequote:
rood rood rood blauw geelquote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef aight1 het volgende:
Welke 5 kleuren en in welke volgorde hebben de toetsen op een Guitar Hero gitaar?
Is dit voor 10 punten?quote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef aight1 het volgende:
Welke 5 kleuren en in welke volgorde hebben de toetsen op een Guitar Hero gitaar?
yepppquote:
Die kent u nietquote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe heet de debuutroman van Mart Smeets?
Mag ik dat zeggen?quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja dat mag ik zeggen?quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Inb4 communismequote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
Iets over Marx of andere goede filosoof
The Lance Factor?quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
IK Mart Smeets.quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik Mart Smeetsquote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:
Marx een goede filosoof.quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
Iets over Marx of andere goede filosoof
Ga maar gewoon weg.quote:
Parijs is nog ver.quote:
Ik zie geen vraag van je? Je bent niet aan de beurt?quote:
Geen een.quote:Op zondag 9 november 2014 00:35 schreef eliasbar het volgende:
vraag: welk Afrikaans land is ooit (volwaardig) lid geweest van de Europese Unie.
Eerst een vraag goed hebben voor je er een mag stellen.quote:
op de vorige pagina staat mijn vraag, die jij gaat beantwoorden.quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag van je? Je bent niet aan de beurt?
Ga wegquote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef eliasbar het volgende:
[..]
op de vorige pagina staat mijn vraag, die jij gaat beantwoorden.
Bijna Maartenquote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Daar gaat Armstrong, tik tik tik tik tik tik!
The Lance Tapes - diep in het kontjequote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Daar gaat Armstrong, tik tik tik tik tik tik!
Nee. Opkkerenquote:Op zondag 9 november 2014 00:39 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik vind dit beledigend. kunnen we dit op een constructieve manier oplossen?
huh?quote:
Mein Tourquote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Dan weet ik het niet. Zal vast jaartje of 40-45 geleden zijn gepubliceerd.
Doe ze de groetjes van me.quote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik ga een moderator inlichten, want volgens mij is zulk taalgebruik niet toegestaan.
Ik moest niet lachenquote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met de openingstijdrit Amersfoort-Westerbork
Mag jij dat wel zeggen?quote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
Het is een strikvraag
Mart heeft nooit een boek geschreven
quote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zware bergetappe door de Kaukasusquote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.quote:
Opkoekeloeren zei ik.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.
Hier zijn TR's nou voor.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.
Neequote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Brian molkoquote:Op zondag 9 november 2014 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is de zanger van Placebo ?
Doe het snel
fok-it heeft nog gelijk ookquote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Aardappelquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef houdjemond het volgende:
hehe![]()
Wat is, in GEWICHT, de meest verkochte groente in Nederland?
wortelsquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef houdjemond het volgende:
hehe![]()
Wat is, in GEWICHT, de meest verkochte groente in Nederland?
Kun je me vertellen waarom je als mod niet wilt optreden als de algemene (huis)regel is overtreden? Namelijk: "... en doe normaal"quote:
Wordt onder beiden geschaard.quote:
vraag het een onz modquote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waarom je als mod niet wilt optreden als de algemene (huis)regel is overtreden? Namelijk: "... en doe normaal"
Dit gaat je niet verder helpen ben ik bangquote:
Godverdomme ga eens lekker naar bed ofzo.quote:
Tulp.quote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Uit welke bloemsoort wordt saffraan gewonnen?
Orchideenquote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Saffraanquote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Saffraanquote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |