Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook hequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik heb niet alles gezien, leuke mensen dus?
Ok, godspeed dan maar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook he
Ditquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ezels waren toch loon in natura?
dus klus gedaan en als beloning kreeg hij die ezels. Ipv geld een extra kostenpost. Snap ik niet
Als ze echt iets met gasten willen gaan doen, zijn die ezels natuurlijk wel een pre. En het is toch ook leuk voor de kinderen? Als je door je ouders naar een vreemd land met een onbekende taal wordt gesleurd, mag er toch wel wat leuks tegen over staan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ezels waren toch loon in natura?
dus klus gedaan en als beloning kreeg hij die ezels. Ipv geld een extra kostenpost. Snap ik niet
En het schildert ook wel lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als ze echt iets met gasten willen gaan doen, zijn die ezels natuurlijk wel een pre. En het is toch ook leuk voor de kinderen? Als je door je ouders naar een vreemd land met een onbekende taal wordt gesleurd, mag er toch wel wat leuks tegen over staan?
Ik kreeg ook een beetje ark-gevoel (katten, kalf van een hond, bok, ezels en vergeet de krekels niet), maar met een paar ezels op je land, heb je in ieder geval iets dat het gras kort houdt en je van je distels en bramen afhelpt.
Het viel me vooral op dat de kinderen geen verwende dreinebalken waren. De oudste kluste bij om de benzine voor zijn brommer te betalen. En de jongste klaagde ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook he
die krijgt hij niet.quote:Op zondag 16 november 2014 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar hoor ik nu goed dat ze naar Frankrijk gaan en hij daar direct een uitkering gaat trekken?
Was hem verteld dat dat kon. Ik schrok ook, wat zullen we nou krijgen, dat kan toch alleen maar in Nederland?quote:Op zondag 16 november 2014 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar hoor ik nu goed dat ze naar Frankrijk gaan en hij daar direct een uitkering gaat trekken?
Ik zie het. Soort van eind goed, al goed.quote:
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"quote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef alors het volgende:
Ik heb de laatsten niet gekeken maar aan de snelheid van de topics merk je wel dat het geen topshows zijn, jammer.
dat was een pareltje!quote:Op zondag 16 november 2014 12:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"
Klopt, in de laatste afleveringen vrijwel alleen maar succesnummers. Sluit wel mooi aan op de opgeklopte Kumbaya-stemming in 'Ik hou van Holland', maar is voor ons als ramptoeristen wel iets minder boeiend.quote:Op zondag 16 november 2014 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Deze serie mis ik ook een beetje de faliekante mislukkingen.
't is een nederlanderquote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Hoezo dacht die vent recht te hebben op een uitkering
Is toch normaal voor een immigrant? Voor een niet naar werk zoekende buitenlander met een dikke Volvo en een groot landgoed?quote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Ik begreep dat hij daar helemaal niet op rekende, maar dat hem dat verteld was in Frankrijk. Hij wilde wel werken, maar dacht 2 maanden nodig te hebben om alles op te starten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Of die gast die potentiële gasten wegstuurde omdat ze een kwartier te vroeg warenquote:Op zondag 16 november 2014 12:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"
Pff...geld zal wel niet de drijfveer zijn geweest, maar hopen op een zachte winter om jezelf te kunnen redden lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Ole het volgende:
Geld blijft moeilijk, we blijven zeer zuinig. Als de winter niet al te koud wordt, zal het best gaan.
En een warme douche vaker dan 2x per week zit er ook niet in.quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Pff...geld zal wel niet de drijfveer zijn geweest, maar hopen op een zachte winter om jezelf te kunnen redden lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.
Dat dus. En verder zijn de ambtelijke molens in Frankrijk traag.quote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik begreep dat hij daar helemaal niet op rekende, maar dat hem dat verteld was in Frankrijk. Hij wilde wel werken, maar dacht 2 maanden nodig te hebben om alles op te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |