Ik ben bang dat ze dat wel doen. Naieve meiden. Ze giechelen elk probleem weg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik hoop niet dat ze hier deze maand huur voor betalen
Als ze het maar gezellig hebben, ja tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat wel doen. Naieve meiden. Ze giechelen elk probleem weg.
s'Nachts janken ze zich in slaap.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja johquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als ze het maar gezellig hebben, ja toch
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef md89 het volgende:
Precies de stijl van het moodboard die kamer.
Tuurlijk, dat is het minst wat je mag verwachten voor 20.000 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als ze het maar gezellig hebben, ja toch
En binnen 10 jaar beginnen de eierstokken te trillen en moeten ze aan de man, die vrijbuitende zelfstandige vrouwen...quote:
Je druk maken heeft helemaal geen zin met de kalm aan mentaliteit in Italie...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
best wel......zoiets verzin je nietquote:
Ja maar ja, ze kunnen niet doortrekken he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef Tem het volgende:
Je kan ook gewoon die10k direct in de plee gooien.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
best wel......zoiets verzin je niet
Nice.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slecht, maar de dames zelf hebben het nog niet door, of ze voeren een toneelstukje op.
Ik heb ze inderdaad nog geen kwast zien vasthouden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
Ook gewoon overal maar wat bij staan kijken.
Dat doet papsquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog geen kwast zien vasthouden.
1e lesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef CasB het volgende:
Voor de vorm houdt ze een boormachine vast.
Het Nico-shot, ooit verzonnen bij Eigen Huis. Is daarna een klassiek shot wat vaak terug komt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef CasB het volgende:
Voor de vorm houdt ze een boormachine vast.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef waxmask het volgende:
KUT-het-loopt-en-ik-gun-ze-dat-niet-gevoel!
True! Niet mijn smaak die Italiaanse meuk maar het is netjes!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Eerlijk is eerlijk het ziet er mooi uit.
Inderdaad, alleen het keukentje bevalt -wonder boven wonder- niet zo héél goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders hebben zich kapot gewerkt en het resultaat mag er zijn.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders hebben zich kapot gewerkt en het resultaat mag er zijn.
Laagseizoen is vaak funest, moet je echt wat voortijdig voor verzinnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Voor een man moet dit toch een hel zijn om in te slapen?
Die onder d'r elleboog.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Naast de vieze nek piercings bedoel je?
Die zijn echt wanstaltigquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
Die domme sliertoorbellen ook. Gatver, alles aan dat kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |