Franz Ferdinand, Bosniequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
De moord op wie was de aanleiding tot de Eerste Wereldoorlog en uit welk land kwam hij?
FF Hongarijequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
De moord op wie was de aanleiding tot de Eerste Wereldoorlog en uit welk land kwam hij?
Franz Ferdinand uit Assen Oostquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
was Diemen Zuid man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Franz Ferdinand uit Assen Oost
Holy Goat had m ook, alleen met spelfoutenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Franz Ferdinand klopt en hij is vermoord in Sarajevo,
maar aight1 heeft het land ook juist
Leren lezen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Want het was Oostenrijk-Hongarije.
Dus hoe lossen we dit op?
JA ik zie het, ik fix het wl ffquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Holy Goat had m ook, alleen met spelfouten
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Franz Ferdinand Oostenrijk-Hongarije
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Want het was Oostenrijk-Hongarije.
Dus hoe lossen we dit op?
Tuurlijk nietquote:
Chevy is de enige met het volledige antwoord.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Ja godver zoveel mensen hebben hem goed
Gewoon meedoenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Moet ik me trouwens aanmelden of gewoon meedoen
Gewoon roepen en haten op Toto zijn score.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
gewoon lekker meedoenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon roepen en haten op Toto zijn score.
Correct. Goede achternaam ook.quote:
vergeet je ons niet?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga mezelf eens een drankje in schenken.
Twix? o.óquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke lekkernij van de fabriek van Mars werd in 1968 in de UK geintroduceerd en is momenteel nog steeds te koop in Nederland?
Je moet wel in de lijst vind ikquote:
Snickersquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke lekkernij van de fabriek van Mars werd in 1968 in de UK geintroduceerd en is momenteel nog steeds te koop in Nederland?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Holy_Goat het volgende:
Lr. Surge. :| echt. Zo snel. Mijn best nog op die vraag gedaan
Jazeker, zij heeft gezorgd voor z'n ontslagquote:
ik wel, dat is genoegquote:
Dit inderdaad.quote:
Klopt, gratis bellen/reizen en shit. Wat een baas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Deed ook iets met telefoonverbindingen meende ik.
Captain Crunch zijn cornflakesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Barbaren die dit niet weten.
Doe eens liefquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Legendary hacker John Draper is known under the alias of Captain Crunch since he used a Captain Crunch cereal whistle to make free phone calls.
Een vlaggetje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
Een hamburgertent?quote:
Gebrek aan zuurstof.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |