Jazeker, zij heeft gezorgd voor z'n ontslagquote:
ik wel, dat is genoegquote:
Dit inderdaad.quote:
Klopt, gratis bellen/reizen en shit. Wat een baas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Deed ook iets met telefoonverbindingen meende ik.
Captain Crunch zijn cornflakesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Barbaren die dit niet weten.
Doe eens liefquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Legendary hacker John Draper is known under the alias of Captain Crunch since he used a Captain Crunch cereal whistle to make free phone calls.
Een vlaggetje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
Een hamburgertent?quote:
Gebrek aan zuurstof.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |