Entouragequote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij een andere foto van mij zei die eerste site dat ik heel erg op E(ric) van Entourage leek. Could be worse, dacht ik zelf.
konoyaroo kb-chwannnnnnquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
crip, wo ai ni
ai shiteru
baka-san
Vandaag had ik Ari Gold als #2:quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Entourage
Wat een bazen serie was het he
Wat is er met Racha?quote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet Racha.
Tiflis zei hij twee dagen terug. Beter opletten.
Die eerste drie heb ik nog enkele seconden naar gekeken, maar nu scroll ik er dus gewoon langs h.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die eerste drie heb ik nog enkele seconden naar gekeken, maar nu scroll ik er dus gewoon langs h.
Wat goed van je, ik klik op bijna geen enkel filmpje dat hier gepost wordt.quote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die eerste drie heb ik nog enkele seconden naar gekeken, maar nu scroll ik er dus gewoon langs h.
Racha is loikk.quote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is er met Racha?
O, niet gezien dan. [ afbeelding ]
Gomenasai.quote:Op zondag 9 november 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Uuh, dit kan een lompe boer uit Schubbekutteveen niet verstaan.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vandaag had ik Ari Gold als #2:
[ afbeelding ]
Goede serie inderdaad.
Doe maar cultureel. Heb je niet genoeg aan Ibo?quote:Op zondag 9 november 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Racha is loikk.
Youtube 'welcome to Racha'.
Watwatquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe maar cultureel. Heb je niet genoeg aan Ibo?
Nee, was wel leuk.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Watwat
Ik ga deze morgen en nacht overslaan. I must gewoon. Ritme is seuwww naar de klote.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
SPOT JIJ NU MET MIJ?!
[ afbeelding ]
Doe op cam kan ik in slaap vallen terwijl ik je hoor en zie koken.quote:Op zondag 9 november 2014 01:08 schreef Landysh het volgende:
Hey Crip ik ga zo aardappelpartjes makennn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |