58% Bruce Willis daar :$ :$quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
Hey kan nog erger, met deze: http://celebrity.picadilo.com/
Zelfde foto als eerst - MET EEN BAARD DUS
[ afbeelding ]
Je bent het liefdeskind van Britney Spears en Zinedine Zidanequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb mezelf ook altijd wel een beetje een Britney gevonden.
Own it!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent het liefdeskind van Britney Spears en Zinedine Zidane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahaha wat![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die Cate maybe beetje, de rest echt niet gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahaha wat
Niet een vleugje Michael Keaton?quote:Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die Cate maybe beetje, de rest echt niet gewoon.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Michael KeatonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahaha wat![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die Cate maybe beetje, de rest echt niet gewoon.
Dankeequote:Op zondag 9 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerste: http://www.pictriev.com
Tweede: http://celebrity.picadilo.com/
We hebben wel allebei een volle bos.quote:Op zondag 9 november 2014 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk bij jou 29% Geert Wilders
Venray.. Venlo.. Jullie waren bijna buren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
We hebben wel allebei een volle bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:28 schreef Landysh het volgende:
Er zit een Turk tussen.Katie MeluaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 9 november 2014 00:28 schreef Landysh het volgende:
Er zit een Turk tussen.Onderste rij, tweede van rechts... What the fuck..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Travestiet ofzo?
Die tweede site is ook echt bullshit.quote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
De verschillende personen lijken ook voor geen meter op elkaar. Vage site.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Katie Melua![]()
[ afbeelding ]Ik wist al dat ze Georgisch was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha blijkbaar zit er een kern van waarheid in die vergelijking van mijn nichtje.quote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Onderste rij, tweede van rechts... What the fuck..?
Travestiet ofzo?
quote:Op zondag 9 november 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kan ik ergens celebs toevoegen voor de mogelijke resultaten? Ga Asli Gngr toevoegen om Borte te sarren.
Hihaho, grapje.
Heeft ze je vergeleken met een travestiet?quote:Op zondag 9 november 2014 00:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha blijkbaar zit er een kern van waarheid in die vergelijking van mijn nichtje.
Ik lijk 76% op Turtle(jerry ferrara) van Entouragequote:Op zondag 9 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerste: http://www.pictriev.com
Tweede: http://celebrity.picadilo.com/
Eentje die er zo een zou kunnen zijn ja.quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ze je vergeleken met een travestiet?
Die gast ziet er niet slecht uit sinds hij is afgevallen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lijk 76% op Turtle(jerry ferrara) van Entourage
True. Hij had ook relatie met die chick van Sopranos. Goede vooruitzichten.quote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die gast ziet er niet slecht uit sinds hij is afgevallen.
truequote:Op zondag 9 november 2014 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij hoe anime eruit zou zien met echte acteurs.
k-pop, j-popquote:
Bij een andere foto van mij zei die eerste site dat ik heel erg op E(ric) van Entourage leek. Could be worse, dacht ik zelf.quote:Op zondag 9 november 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True. Hij had ook relatie met die chick van Sopranos. Goede vooruitzichten.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Katie Melua![]()
[ afbeelding ]Wat is jouw memleket in Grcistan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet waar, maar ik heb hier eerder van gehoord.quote:
Luister jij hier echt naar? Of ben je gewoon wat rond aan het kutten op youtube?quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Crip het volgende:
Ben in linkdump modus.. is toch rustig hier.
Niet Racha.quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is jouw memleket in Grcistan eigenlijk?
wakataraaa kashizuiiiiiii te te o totte ohimee samaaaaquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Luister jij hier echt naar? Of ben je gewoon wat rond aan het kutten op youtube?
quote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
crip, wo ai ni
ai shiteru
baka-san
quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef Crip het volgende:
[..]
wakataraaa kashizuiiiiiii te te o totte ohimee samaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |