die mag niet op de MV toch?quote:Op zondag 9 november 2014 11:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het geen optie om een cv ketel te gebruiken; enkel voor warm water ?
dears door het dak heen wel. Maar als qua kosten voor verbruik een boiler niet erg scheelt heb ik dat liever..quote:Op zondag 9 november 2014 11:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij niet; maar is er op geen enkele andere manier een rookgasafvoer te realiseren ?
niet midden in huis nee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
je kan niet je rookgas afvoer door een buitenmuur duwen?
factor 3 ofzo geloof ik.quote:Op zondag 9 november 2014 13:25 schreef Peter het volgende:
Wordt lastig. Is WW op gas zoveel goedkoper dat het die moeite waard is?
Je bedoelt een geiser? De TS heeft namelijk al verwarming.quote:Op zondag 9 november 2014 11:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het geen optie om een cv ketel te gebruiken; enkel voor warm water ?
Je kunt een cv toch ook puur voor warm water gebruiken ?quote:Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je bedoelt een geiser? De TS heeft namelijk al verwarming.
Nee, je zal er altijd een buffercircuit aan moeten sluiten. Het warme water wordt namelijk via een wisselaar verwarmd, door deze wisselaar stroomt cv-water.quote:Op zondag 9 november 2014 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt een cv toch ook puur voor warm water gebruiken ?
Ik heb er verder geen kijk op; ik ben meer van de stroom; spanning en sensatie
Waarom dacht je dat ik hier #29 deze vraag stelde?quote:Op zondag 9 november 2014 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt een cv toch ook puur voor warm water gebruiken ?
Ik heb er verder geen kijk op; ik ben meer van de stroom; spanning en sensatie
Een 80-liter boiler in een keukenkastje proppen valt ook niet mee. Heb je veel ruimte?quote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf een warmtewisselaar/warmtepomp plaatsen.. Dat wordt wat lastig in een keukenkast
het is een grote en hoge kastquote:Op zondag 9 november 2014 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Een 80-liter boiler in een keukenkastje proppen valt ook niet mee. Heb je veel ruimte?
Jezus, die foto..quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Peter het volgende:
[..]
het is een grote en hoge kast
Zo ziet het er nu uit.
er is in het verleden ook een keukenbrandje geweest jahquote:
Een rechthoekige 80-liter boiler meet: (verticaal geplaatst): breedte 50 cm hoogte 109 cm diepte 27 cmquote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Peter het volgende:
[..]
het is een grote en hoge kast
Zo ziet het er nu uit.
Ja, een dichte geiser.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |