quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom noem je me aardbeitje eigenlijk?
Jij maakt het helemaal zelf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verpakkingscake![]()
![]()
Zo krijg je mij niet trots hoor
On it, bro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is goed. Ik stap even in mijn auto en met een paar uur ben ik er wel. Zet maar vast een martini voor me klaar. En je weet hoe.
Ze vroeg en ik kon niet weigerenquote:
I know I can count on you.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
On it, bro.
[..]
Ze vroeg en ik kon niet weigeren
Nu al succes met de penerfoto's?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
Iemand zei net dat ik leuk ben![]()
*vreugdedansje* doet
En wat vond je moeder van je kapsel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Hop in girl. We're goin' places.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
Pik mij ook even op, Thijs. Ik wil ook cocktails.
Je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Die grap maakte ik alquote:
Lees haar onderschrift.quote:
Oké! Momentje, even aankleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hop in girl. We're goin' places.
Maakt niet uit, ik moet toch nog anderhalf uur kachelen.quote:
quote:
Count on it.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zie ik jullie over een paar uur hier, suited up and all:
[ afbeelding ]
Inkoppertje faxquote:
Oh, even Audrey aantrekken, danquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2/3 is toch makkelijk te regelen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb sterkte behoefte aan chocola, chocolademelk en een lief meisje.
Hoezeer ik dat ook goed vind klinken ga ik dat vanavond niet redden. Ik heb een afspraak met de hand van god en voornaamachternaam om wat te gaan drinken hier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die jurkquote:
Mooi optrekje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen we direct een bezoekje brengen aan de set van GoT. Groetjes uit Dorne:
[ afbeelding ]
Ik laat me wel plezierig verrassen.quote:
Zij is echt de liefste mamaquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat vond je moeder van je kapsel?
Seriously, good for you!
Wat een lieve moeder. Ik mis mijne nuquote:
Als ze je smaak kan waarderen, dan wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb net wel een gestuurd naar StrawEven als proefpersoon. zou het werken denk je?
Huh?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb sterkte behoefte aan chocola, chocolademelk en een lief meisje.
Samzz dus niet. Die waardeert mijn ziltige mannenpap niet of die van iedere willekeurige man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je smaak kan waarderen, dan wel.
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb net wel een gestuurd naar StrawEven als proefpersoon. zou het werken denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Och, foto's staan wel ergens op fok, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik laat me wel plezierig verrassen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenIk heb wel eens beeldmateriaal verstuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je doet wel eens gekke dingen he.
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenButt of the joke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het is ranzig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Samzz dus niet. Die waardeert mijn ziltige mannenpap niet of die van iedere willekeurige man.
Dan is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, foto's staan wel ergens op fok, hoor.
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenKlopt, maar ik ben de kloon waarmee hij de piemelfoto's binnenhaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.quote:
Dat is al weer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben de kloon waarmee hij de piemelfoto's binnenhaalt.
Straw heeft een billenfoto van jou?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had ze maar langs moeten komen. Kon ze hem ook aanraken!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenJe hebt zo'n bol bipsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zover ik weet niet. Of die moet stiekem gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straw heeft een billenfoto van jou?
Ik heb een tijdje onder een vrouwenaccount gepost.quote:
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt hadquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Of die moet stiekem gemaakt zijn.
Dat kwam daarnaquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had ze maar langs moeten komen. Kon ze hem ook aanraken!
Zat Fax er ook bij?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje onder een vrouwenaccount gepost.
Gewoon alleen een vrouwenicoontje. Waren erg snel mannen in mijn dm.
Jij baas.quote:
Heb eens een hetero vrouw-account gehad. Daar kwamen ook best snel dm's op inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee...maar fijn om te weten dat hij dus niet rond gaat op fokquote:
Je moet ook niet zover inzoo... oh.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt had
IJskoud dat...quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt had
Is alweer even geledenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ben ik de enige man op Fok! die niet te pas en te onpas DM's stuurt en uitwisselt?
Nee.quote:
Veel mee gepost?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb eens een hetero vrouw-account gehad. Daar kwamen ook best snel dm's op inderdaad.
Whehe, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij had wel op een berichtje van mij gereageerd met:of iets in die richting.
Nee, paar weekjes denk ik.quote:[..]
Veel mee gepost?
Damnquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bekend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dan denk ik de enige fokster die niet te pas en te onpas DM's krijgt van onbekende mannen.
Ik hoor andere verhalenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]Ik dm niet veel eigenlijk. Dat hoeft ook niet.
Ja, je bent de enige.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die je niet zo'n foto gestuurd heeft?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ben ik de enige man op Fok! die niet te pas en te onpas DM's stuurt en uitwisselt?
Uhhh... dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]Ik dm niet veel eigenlijk. Dat hoeft ook niet.
Ze kennen jou inmiddels. Is gewoon pure angst.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dan denk ik de enige fokster die niet te pas en te onpas DM's krijgt van onbekende mannen.
En van mijquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dan eerst naar het fotoboek, dan klik ik op random user en dan lekker zenden!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Zijn buik hing ervoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de penisfoto van Aeque?
Soort blind date.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst naar het fotoboek, dan klik ik op random user en dan lekker zenden!
Ja maar jij bent speciaalquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalenserieus...
*ouchquote:
Ja, ik DM zoveel dat ik amper tijd heb om nog gewoon te posten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
DM verstuurdquote:
Toch best leuk dat DM-enquote:
Maar jij hebt wel succes itt Faxie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik DM zoveel dat ik amper tijd heb om nog gewoon te posten.
Ik DM alleen met mensen van stand.quote:
Nee bij mij valt het ook mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Do I?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel succes itt Faxie.
Badum...
Not gonna sent one nu je verklapt hebt dat ik veel DMquote:
Ah... Sounds reasonable.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze kennen jou inmiddels. Is gewoon pure angst.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik DM alleen met mensen van stand.
Ik ben (nog) niet bang voor jouquote:
Stelletje angsthazen zijn het toch ookquote:
Ik zou dan wel direct een DM sturen inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bij mij valt het ook mee.![]()
En anders lokken we ze gewoon met pics in KPD.
Oh god, noquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bij mij valt het ook mee.![]()
En anders lokken we ze gewoon met pics in KPD.
Is samzz zo eng dan? Niets van gemerkt...Maar wellicht merk ik dat als ze die vrienden van me bitchslapped?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel waar ja.
Elke keer als ik jou een bericht stuur breekt het zweet me uit.
Nogquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik ben (nog) niet bang voor jou
Zolang je me niet dreigt te verpletteren met je voorgevel is alles in orde.quote:
Jij bent dan ook een angsthaasquote:
Nee Samzz is een schatje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef yats het volgende:
[..]
Is samzz zo eng dan? Niets van gemerkt...Maar wellicht merk ik dat als ze die vrienden van me bitchslapped?
p.s. App me even over morgen? een tijd en locatie afspreken is wel handig aangezien jij nog een kaartje moet halen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Samzz is een schatje.
En ik laat het je morgenvroeg weten, ligt eraan of ik dan weer een beetje kan lopen en normaal kan zitten zonder rugpijn.
Ja dat heb je me toen geDM't toch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]Je hebt mijn nummer nog toch? Niet te vroeg graag i.v.m. stappen
Haha, je zei 'neem'.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh yats, neem toch niet alles zo serieus.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh yats, neem toch niet alles zo serieus.
The car door as soon as you bother to get inside!quote:
Goede zin Barb?quote:
Oh, ben je er alquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The car door as soon as you bother to get inside!
Lieve berichtjes zijn lief.quote:
Finallyquote:
En alleen de kroeg in is ook niksquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lieve berichtjes zijn lief.![]()
En ik heb zin om uit te gaan, maar iedereen is of aan het werk of ligt in bed of zo
Vanwaar de haat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
Ach, alleen de kroeg in heb ik niet zoveel problemen mee. Alleen is het op zaterdagavond altijd zo tyfusdruk, wat niet zo leuk is als je alleen bent. En de enige bar waarvan ik weet dat ik er bekenden tegen ga komen haat ik met een passie vergelijkbaar met de sportschool
Ga alleen. Beetje hosselen, cocktails drinken, in coma op de IC belanden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lieve berichtjes zijn lief.![]()
En ik heb zin om uit te gaan, maar iedereen is of aan het werk of ligt in bed of zo
Ach, tis een lelijk oversized zuiphol dat slecht eten serveert en die stinkt naar verschaald bier. Daarnaast bestaat een te groot gedeelte van de klandizie uit gepensioneerde chavs. Niks voor mijquote:
Dat klinkt niet lief hoor...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga alleen. Beetje hosselen, cocktails drinken, in coma op de IC belanden.
Dat schetst inderdaad geen aantrekkelijk beeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis een lelijk oversized zuiphol dat slecht eten serveert en die stinkt naar verschaald bier. Daarnaast bestaat een te groot gedeelte van de klandizie uit gepensioneerde chavs. Niks voor mij
Haat aan de sportschool?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
Ach, alleen de kroeg in heb ik niet zoveel problemen mee. Alleen is het op zaterdagavond altijd zo tyfusdruk, wat niet zo leuk is als je alleen bent. En de enige bar waarvan ik weet dat ik er bekenden tegen ga komen haat ik met een passie vergelijkbaar met de sportschool
Soto!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom wel langseten we geen kebab na onze avond stappen maar soto
Ja.quote:
Wat is sotoquote:
Huppelquote:
Smakelijk! Al is het niks voor mij.quote:
Oosterse soepquote:
Art, kun je even een korte pauze nemen in het versturen van je dickpics naar Straw, en haar uitleggen wat Soto is?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Art, kun je even een korte pauze nemen in het versturen van je dickpics naar Straw, en haar uitleggen wat Soto is?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Art, kun je even een korte pauze nemen in het versturen van je dickpics naar Straw, en haar uitleggen wat Soto is?
Ik hoor het al, ik moet me diep schamen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
hehequote:Op zaterdag 8 november 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet me diep schamen.
quote:
Ik weet, nou ja wist, ook niet wat soto is, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet me diep schamen.
*vrouwenstruggles*quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf mijn veters niet te strikken omdat ik bang ben mijn nagellak te verpesten.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet, nou ja wist, ook niet wat soto is, hoor.
Goed! Wel druk, maar dat wordt hopelijk binnenkort weer even iets minder.quote:
Ach, ik ben toch meer van de Italianen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zoals Couperus al zei: "Gij zult den Indier nooit begrijpen zolang men niet enen inlandsche maaltijd gedeeld heeft in den gastvrijheid van zijn keuken."![]()
Of zoiets
Mooi zo! Druk met sollicitaties etc?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed! Wel druk, maar dat wordt hopelijk binnenkort weer even iets minder.
Jij hebt ook een druk weekend lees ik?
Daar ging mijn kans op Samzzquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch meer van de Italianen.
Je weet dat penerfoto's in KPD horen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
Ik snap niks van FoBo. Ik probeer al een tijd een nieuwe foto te uploaden, maar laat steeds een oude zien.
Daar dan weer niet mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi zo! Druk met sollicitaties etc?
Ja, ik ben vooral thuis om te eten en te slapen (en nu even een paar uurtjes rust). Al was mijn planning voor gisteren eigenlijk anders.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar dan weer niet mee.Kon nog blijven bi jdat waar ik nu zit, en met alle hervormingen in de jeugzorgd enzo heeft het pas na januari weer echt nut om te kijken. Dus kijk nu af en toe wel, maar er is niet bijster veel.
Ik ga nu ook weer de deur uit. Schoenen zijn aan en nagels nog netjes.
Zijn vaak de leukere kroegen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis een lelijk oversized zuiphol dat slecht eten serveert en die stinkt naar verschaald bier.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar dan weer niet mee.Kon nog blijven bi jdat waar ik nu zit, en met alle hervormingen in de jeugzorgd enzo heeft het pas na januari weer echt nut om te kijken. Dus kijk nu af en toe wel, maar er is niet bijster veel.
Ik ga nu ook weer de deur uit. Schoenen zijn aan en nagels nog netjes.
Dan is dit de uitzondering die de regel bevestigd.quote:
Dat zal het dan wel zijn ja. Irritantquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat penerfoto's in KPD horen?
Maar zonder gein, dat had ik laatst ook. Er zit een soort bug in ofzo.
Doen!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mijn snor zo scheren:
[ afbeelding ]
Awesome.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mijn snor zo scheren:
[ afbeelding ]
Je hebt wel op het hartje gedrukt he.quote:
Goedenavond heer aequequote:
RIP Mousepad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
Ik kan niet meer scrollen met mijn mousepad.#firstworldproblems
Nou ja de scroll functie dan, erg irritant.quote:
Ja inderdaad, al zit ik een playthrough van The Evil Within the kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja de scroll functie dan, erg irritant.
Wat is het bizar stil hier?
Hahaquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al zit ik een playthrough van The Evil Within the kijken.
Ik wil hem wel spelen, maar even geen geld voorquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha
Godver, ik mis die scroll functie nu al.:')
Hoef je niet altijd geld voor te hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil hem wel spelen, maar even geen geld voor
Weet ik, maar ik ben een legale spelerquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoef je niet altijd geld voor te hebben.
Wat gaat er mis dan?quote:
Ik ook, koop al mijn games. Maar zo heeeel soms maak ik een uitzondering. Ik breng er al genoeg geld heen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben een legale speler
[..]
Wat gaat er mis dan?
Is alles nu weer goed tussen ons?quote:
Jullie posten 12 seconden na elkaar. Verdacht...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om te knuffelen en zo. Ok, nu weer bier
Ik ook, al maak ik eerder een uitzondering voor zooi die hier nooit is uitgekomenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, koop al mijn games. Maar zo heeeel soms maak ik een uitzondering. Ik breng er al genoeg geld heen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie posten 12 seconden na elkaar. Verdacht...
Art, zullen we eens meeten en onze penissen naast elkaar leggen zodat we voor eens en altijd kunnen bepalen wie de grootste heeft?quote:
Jij. Hands downquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, zullen we eens meeten en onze penissen naast elkaar leggen zodat we voor eens en altijd kunnen bepalen wie de grootste heeft?
Misschien heeft hij wel gevoeldquote:
Ik heb even gereageerdquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:05 schreef qwerty789 het volgende:
Nou als iemand zin heeft om te lachen.R&P / Afpakken?
Ik wilde eerst neerzetten: not sure if serious. Maar deze voelde beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja man die topics hebben een nieuw dieptepunt bereikt![]()
.
En welke zijn dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon even vragen aan de fok!sters die 'm hebben gezien en (niet) gevoeld
Ik ken die vrouwen niet goed genoeg om zulke intieme vragen te stellen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk het schema er maar op na
Station Utrecht?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk het schema er maar op na
Ohquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken die vrouwen niet goed genoeg om zulke intieme vragen te stellen.
Herkenbaar jaquote:
"Art heeft een micropener!"quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik ook op fok!iets wat mensen een half jaar geleden gezegd hebben herinner ik dan nog.
Facebook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:52 schreef netchip het volgende:
Zit een meisje in mijn natuurkunde en biologie klas, die ik wel leuk vind. Nu zijn die lokalen zo ingedeeld dat je met maximaal twee personen naast elkaar kan zitten, en zij zit altijd naast dezelfde vriendin. En in de pauze staat ze ook altijd met een groepje mensen. Beetje irritant dat ik nooit gewoon eens met haar kan praten.
Iemand tips?
Hoe.quote:
quote:
quote:
Hoeft ook niet. Ik heb een jongen waar ik nog nooit iets tegen had gezegd geappt en gevraagd of hij iets wilde gaan drinken. Oke, dat was wel een beetje akward (vooral omdat hij me afwees) maar tegenwoordig is het heel normaal hoor. Vraag gewoon iets over school van, 'Hee, weet jij hoe dat zit met deze vraag?'', of iets over een werkstuk etc. Niet te bang zijn. Als je het in het 'echt' niet durft zul je het zo moeten doen. Anders gewoon toch op school op haar afstappen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje... raar? 't Is niet dat ik haar heel goed ken, hè.
Ik heb heel vaak dat ik gesprekken herinner en dat ik daar iets over zeg, en dat mensen me dan raar aankijken van huh, waarom weet je dat nog.quote:
Ik wil wel het oordeel vellen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, zullen we eens meeten en onze penissen naast elkaar leggen zodat we voor eens en altijd kunnen bepalen wie de grootste heeft?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Art heeft een micropener!"
Ja, zoiets vergeet je niet snel nee.
Eventjes wel, maar toen kwam dit:quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie posten 12 seconden na elkaar. Verdacht...
Haha, dank je voor je advies!quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Hoeft ook niet. Ik heb een jongen waar ik nog nooit iets tegen had gezegd geappt en gevraagd of hij iets wilde gaan drinken. Oke, dat was wel een beetje akward (vooral omdat hij me afwees) maar tegenwoordig is het heel normaal hoor. Vraag gewoon iets over school van, 'Hee, weet jij hoe dat zit met deze vraag?'', of iets over een werkstuk etc. Niet te bang zijn. Als je het in het 'echt' niet durft zul je het zo moeten doen. Anders gewoon toch op school op haar afstappen.
Die moet je zelf creëren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, dank je voor je advies!Het is niet zo zeer dat ik niet durf, maar meer dat ik geen gelegenheid zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
ik verliesquote:Op zondag 9 november 2014 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil wel het oordeel vellen.
In dat geval moeten er meer mannen van hier mee doen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars of verliezers, alleen mooie mannen.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgezien van de lichamelijke gesteldheid gaat het goed.
En met jou?
You're too kindquote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars of verliezers, alleen mooie mannen.
Gister een lange zware dag gehad en het herstel duurt langer dan gehoopt.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
Prima hoor, afgezien van een kleine ruzie.
Ruzies zijn niet leuk.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
Prima hoor, afgezien van een kleine ruzie.
Jij ging vrijdag toch een dagje de bouwplaats op, of zoiets?quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister een lange zware dag gehad en het herstel duurt langer dan gehoopt.
Flink last van de onderrug.
En ruzie is altijd kut natuurlijk.
Ik ging een dag vangrails zetten, en de verwachting was om vroeg weekend te hebben. Dat werd half 2 vannacht. En je staat bijna de hele tijd gebukt te werken en mijn rug vind dat niet prettig.quote:Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Jij ging vrijdag toch een dagje de bouwplaats op, of zoiets?
Wie is het deze keer?quote:
Ai, da's niet zo leuk...quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging een dag vangrails zetten, en de verwachting was om vroeg weekend te hebben. Dat werd half 2 vannacht. En je staat bijna de hele tijd gebukt te werken en mijn rug vind dat niet prettig.
Je wil zijn stokje dus.quote:
Ai, gewoon pijn dan of iets geblesseerd? Flink rust nemen dan maar, beterschap!quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister een lange zware dag gehad en het herstel duurt langer dan gehoopt.
Flink last van de onderrug.
En ruzie is altijd kut natuurlijk.
Ach ja, het is niet echt een ruzie. Het is een vriendin van een vriend van m'n ex, ze stalkt me al sinds het uit is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op zondag 9 november 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ai, gewoon pijn dan of iets geblesseerd? Flink rust nemen dan maar, beterschap!
[..]
Ach ja, het is niet echt een ruzie. Het is een vriendin van een vriend van m'n ex, ze stalkt me al sinds het uit is.nee gewoon pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank je.
Zodat jullie samen kunnen satéprikken?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet echt een ruzie. Het is een vriendin van een vriend van m'n ex, ze stalkt me al sinds het uit is.Stalkers moet je uitroeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Sorry, het zit diep.quote:
Ik ook. Groeten uit de kroegquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om te knuffelen en zo. Ok, nu weer bier
Proost!quote:
Nu zijn we nog vriendelijk.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen flauw idee heb wat je met deze zin bedoelt. Ik ben blond, daar kan het aan liggen.quote:
Word het een fok challene of alleen tussen jullie tweeen?quote:
Eigenlijk bedoel ik om haar te laten slapen met de vissen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen flauw idee heb wat je met deze zin bedoelt. Ik ben blond, daar kan het aan liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik om haar te laten slapen met de vissen.
Maar dat gaat waarschijnlijk weer te ver.
Dus scheld haar een keer de huid flink vol, of laat haar zien wie de baas is in vrouw tegen vrouw combat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is manisch depressief en ik word manisch depressief van haar.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Ja ik ben door mijn tips heen nuquote:Op zondag 9 november 2014 00:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Ze is manisch depressief en ik word manisch depressief van haar.
Snap ik. Ze kan er gewoon niet tegen dat ik gelukkig ben en dat ik de vriendengroep kapot heb gemaakt.quote:
dat gebeurt best vaak bij breakups binnen een groep natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Vriendengroep kapot gemaakt? Now that's not nice....
Het was geen bewuste keuze en ik vind zelf nog steeds dat ik niet de (directe) oorzaak ben.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Vriendengroep kapot gemaakt? Now that's not nice....
Inderdaad. Alleen ben ik met de beste vriend van m'n ex naar bed gegaan.quote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dat gebeurt best vaak bij breakups binnen een groep natuurlijk.
Zeker als ze allebei al in dezelfde groep zaten voor ze iets kregen,
quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was geen bewuste keuze en ik vind zelf nog steeds dat ik niet de (directe) oorzaak ben.
[..]
Inderdaad. Alleen ben ik met de beste vriend van m'n ex naar bed gegaan.
Ja dat is dan ook weer niet echt handig he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was geen bewuste keuze en ik vind zelf nog steeds dat ik niet de (directe) oorzaak ben.
[..]
Inderdaad. Alleen ben ik met de beste vriend van m'n ex naar bed gegaan.
De spoiler laat al zien dat enig lack of restraint afwezig is bij jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja ok.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, al maak ik eerder een uitzondering voor zooi die hier nooit is uitgekomen
Nee maar niet mijn schuld, de schuld van z'n vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook weer niet echt handig he.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eventjes wel, maar toen kwam dit:
[..]
Schuld afschuiven, ja dat is altijd een winnaar.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee maar niet mijn schuld, de schuld van z'n vriend.
Oh, dus je werd verkracht? Dan moet je naar de politie gaan en aangifte doen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Beide he.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Schuld afschuiven, ja dat is altijd een winnaar.![]()
Neuken?
Nee. Ze waren toch al continu negatief over hem aan het praten, ik hoef hun vriendengroep niet te redden. Hij heeft misbruik gemaakt van de situatie, niet dat ik daarmee zit maar het is wel zo.quote:Op zondag 9 november 2014 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus je werd verkracht? Dan moet je naar de politie gaan en aangifte doen.
Is dat bedoeld voor het eerste gedeelte van mijn post, of het tweede?quote:
Als je drie jaar lang seksueel skyped met veertienjarige meisjes achter je vriendin haar rug om, bestaat er voor mij geen 'not done'.quote:Op zondag 9 november 2014 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beide he.
Al is als beste vriend de ex van je maat waar het net een week mee uit is wel not done.
Nog nooit gehoord van de eer aan je zelf houden?quote:Op zondag 9 november 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je drie jaar lang seksueel skyped met veertienjarige meisjes achter je vriendin haar rug om, bestaat er voor mij geen 'not done'.
Voor hem wel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je drie jaar lang seksueel skyped met veertienjarige meisjes achter je vriendin haar rug om, bestaat er voor mij geen 'not done'.
Jawel. Het was geen revange ofzo hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 01:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van de eer aan je zelf houden?
Maar alsnog is dat niet aan mij om die vriend tegen te houden. Zijn vrienden stonden erbij toen hij me zoenden. Die jongen heeft zelf z'n vriendengroep kapot gemaakt.quote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor hem wel.
Bro's before Ho's .
We ain't shit without our homeboys.
Bitches come and go, homies are forever.
En jij werkt er aan mee.quote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Het was geen revange ofzo hoor.
[..]
Maar alsnog is dat niet aan mij om die vriend tegen te houden. Zijn vrienden stonden erbij toen hij me zoenden. Die jongen heeft zelf z'n vriendengroep kapot gemaakt.
Ben jij zestien of zo?quote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Het was geen revange ofzo hoor.
[..]
Maar alsnog is dat niet aan mij om die vriend tegen te houden. Zijn vrienden stonden erbij toen hij me zoenden. Die jongen heeft zelf z'n vriendengroep kapot gemaakt.
Ik heb me lang genoeg schuldig gevoeld, ik ga me hier niet lopen verantwoorden.quote:Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
En jij werkt er aan mee.
Kijk ik denk dat we allemaal heus wel eens iets hebben gedaan wat achteraf niet slim was, daar is ergens ook niks mis mee. Maar hoe je er over praat vind ik nogal vreemd. Een ander is niet alleen schuldig, jij was er ook bij.
Dat hoef je ook niet, maar dan moet je er niet over beginnen. Dan weet je dat mensen daarop kunnen reageren.quote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb me lang genoeg schuldig gevoeld, ik ga me hier niet lopen verantwoorden.
Dat was al duidelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb me lang genoeg schuldig gevoeld, ik ga me hier niet lopen verantwoorden.
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.quote:Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, maar dan moet je er niet over beginnen. Dan weet je dat mensen daarop kunnen reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |