quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom noem je me aardbeitje eigenlijk?
Jij maakt het helemaal zelf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verpakkingscake![]()
![]()
Zo krijg je mij niet trots hoor
On it, bro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is goed. Ik stap even in mijn auto en met een paar uur ben ik er wel. Zet maar vast een martini voor me klaar. En je weet hoe.
Ze vroeg en ik kon niet weigerenquote:
I know I can count on you.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
On it, bro.
[..]
Ze vroeg en ik kon niet weigeren
Nu al succes met de penerfoto's?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
Iemand zei net dat ik leuk ben![]()
*vreugdedansje* doet
En wat vond je moeder van je kapsel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Hop in girl. We're goin' places.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
Pik mij ook even op, Thijs. Ik wil ook cocktails.
Je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Die grap maakte ik alquote:
Lees haar onderschrift.quote:
Oké! Momentje, even aankleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hop in girl. We're goin' places.
Maakt niet uit, ik moet toch nog anderhalf uur kachelen.quote:
quote:
Count on it.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zie ik jullie over een paar uur hier, suited up and all:
[ afbeelding ]
Inkoppertje faxquote:
Oh, even Audrey aantrekken, danquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2/3 is toch makkelijk te regelen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb sterkte behoefte aan chocola, chocolademelk en een lief meisje.
Hoezeer ik dat ook goed vind klinken ga ik dat vanavond niet redden. Ik heb een afspraak met de hand van god en voornaamachternaam om wat te gaan drinken hier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die jurkquote:
Mooi optrekje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen we direct een bezoekje brengen aan de set van GoT. Groetjes uit Dorne:
[ afbeelding ]
Ik laat me wel plezierig verrassen.quote:
Zij is echt de liefste mamaquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat vond je moeder van je kapsel?
Seriously, good for you!
Wat een lieve moeder. Ik mis mijne nuquote:
Als ze je smaak kan waarderen, dan wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb net wel een gestuurd naar StrawEven als proefpersoon. zou het werken denk je?
Huh?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb sterkte behoefte aan chocola, chocolademelk en een lief meisje.
Samzz dus niet. Die waardeert mijn ziltige mannenpap niet of die van iedere willekeurige man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je smaak kan waarderen, dan wel.
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb net wel een gestuurd naar StrawEven als proefpersoon. zou het werken denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Och, foto's staan wel ergens op fok, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik laat me wel plezierig verrassen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenIk heb wel eens beeldmateriaal verstuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je doet wel eens gekke dingen he.
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenButt of the joke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het is ranzig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Samzz dus niet. Die waardeert mijn ziltige mannenpap niet of die van iedere willekeurige man.
Dan is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, foto's staan wel ergens op fok, hoor.
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenKlopt, maar ik ben de kloon waarmee hij de piemelfoto's binnenhaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.quote:
Dat is al weer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben de kloon waarmee hij de piemelfoto's binnenhaalt.
Straw heeft een billenfoto van jou?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had ze maar langs moeten komen. Kon ze hem ook aanraken!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, naar een leuke vrouw die graag mijn kont wilde zien.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kaneel is toch de proefpersoon qua foto's? Daar stuur ik mijne altijd heenJe hebt zo'n bol bipsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zover ik weet niet. Of die moet stiekem gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straw heeft een billenfoto van jou?
Ik heb een tijdje onder een vrouwenaccount gepost.quote:
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt hadquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Of die moet stiekem gemaakt zijn.
Dat kwam daarnaquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had ze maar langs moeten komen. Kon ze hem ook aanraken!
Zat Fax er ook bij?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje onder een vrouwenaccount gepost.
Gewoon alleen een vrouwenicoontje. Waren erg snel mannen in mijn dm.
Jij baas.quote:
Heb eens een hetero vrouw-account gehad. Daar kwamen ook best snel dm's op inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee...maar fijn om te weten dat hij dus niet rond gaat op fokquote:
Je moet ook niet zover inzoo... oh.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt had
IJskoud dat...quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Samzz wel eens een penerfoto gestuurd. Toen vroeg ze me of ik 'm verstopt had
Is alweer even geledenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ben ik de enige man op Fok! die niet te pas en te onpas DM's stuurt en uitwisselt?
Nee.quote:
Veel mee gepost?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb eens een hetero vrouw-account gehad. Daar kwamen ook best snel dm's op inderdaad.
Whehe, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij had wel op een berichtje van mij gereageerd met:of iets in die richting.
Nee, paar weekjes denk ik.quote:[..]
Veel mee gepost?
Damnquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bekend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dan denk ik de enige fokster die niet te pas en te onpas DM's krijgt van onbekende mannen.
Ik hoor andere verhalenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]Ik dm niet veel eigenlijk. Dat hoeft ook niet.
Ja, je bent de enige.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die je niet zo'n foto gestuurd heeft?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ben ik de enige man op Fok! die niet te pas en te onpas DM's stuurt en uitwisselt?
Uhhh... dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]Ik dm niet veel eigenlijk. Dat hoeft ook niet.
Ze kennen jou inmiddels. Is gewoon pure angst.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dan denk ik de enige fokster die niet te pas en te onpas DM's krijgt van onbekende mannen.
En van mijquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dan eerst naar het fotoboek, dan klik ik op random user en dan lekker zenden!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Zijn buik hing ervoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de penisfoto van Aeque?
Soort blind date.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst naar het fotoboek, dan klik ik op random user en dan lekker zenden!
Ja maar jij bent speciaalquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalenserieus...
*ouchquote:
Ja, ik DM zoveel dat ik amper tijd heb om nog gewoon te posten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
DM verstuurdquote:
Toch best leuk dat DM-enquote:
Maar jij hebt wel succes itt Faxie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik DM zoveel dat ik amper tijd heb om nog gewoon te posten.
Ik DM alleen met mensen van stand.quote:
Nee bij mij valt het ook mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Do I?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel succes itt Faxie.
Badum...
Not gonna sent one nu je verklapt hebt dat ik veel DMquote:
Ah... Sounds reasonable.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze kennen jou inmiddels. Is gewoon pure angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |