Er staat + verse groenten. Oftewel, die voeg ik zelf toe ipv uit een pakjequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja voorgesneden pakketje, tieft alles in de pan en klaar is Clara.
Da's dus niet vers; de groentenpakketjes gaan nog wel, maar dat zakkie of die pot waar het smaakie vanaf komt is een mooie hap conserveringsmiddel en E-nummers. Je gaat er niet deaud van, maar het is kwalitatief wel een stuk minder gezond als biologisch.
Als in; je snijdt zelf effe prei, ui, paprika, kool en wat andere zooi, of je pakt een voorgesneden pakketje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er staat + verse groenten. Oftewel, die voeg ik zelf toe ipv uit een pakje
Zelf snijdenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als in; je snijdt zelf effe prei, ui, paprika, kool en wat andere zooi, of je pakt een voorgesneden pakketje?
Ik vind het knap dat dat redt in 20 minutenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelf snijden
Zo veel werk is dat niet als de aardappels/pasta/rijst toch staan te koken.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat dat redt in 20 minuten
Moet je wel goed op de wok mikkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukt dat in 1 minuutje wel.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukt dat in 1 minuutje wel.
Ik kook altijd voor een paar dagen:quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je wel goed op de wok mikken
Gewoon in de cementmixer doen, hoef je ook niet te roeren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kook altijd voor een paar dagen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |