Jij bent de PTA SC held van de dag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Chauffeur aflossen die aan zijn rijtijd zat en geen zin had om te overnachten op 30km van thuis
Gisteren dan he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent de PTA SC held van de dag.
En bij inaugurkaties zijn dat filmpjes van zwangere vrouwen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik filmpjes van inauguraties zie is dat altijd met lesbische sex, dat is toch leuker dan wat jij nu schetst
Wat had je anders verwacht van een Informatica gerelateerde vereniging.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik filmpjes van inauguraties zie is dat altijd met lesbische sex, dat is toch leuker dan wat jij nu schetst
maar wie wil er nou een zwangere vrouw beffen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
En bij inaugurkaties zijn dat filmpjes van zwangere vrouwen.
Dat klinkt erg fout, Neovo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maar was wel leuk. En sommige mensen konden soms hun vingertjes niet even bij zich houden.
een klein feestje na afloop boven een ijssalonquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Inauguratie van studentenvereniging.
goeie woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk, huis dus gerenoveerd (bijna, we hebben nog steeds wekelijks bouwvakkers over de vloer, de ramen worden in december vervangen, echt perfecte planning jongens), maand terug nieuwe CV installatie gekregen. Nu al kaduuk
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef Anne het volgende:
Oké. Flauw. Ik moest er zelf niet eens om lachen.
Vaak onschuldig, maar er zat ook een situatie bij waar ik niet heel blij van zou worden. Maar goed, er waren ook vrouwelijke leden aanwezig, die hadden dus een beetje pech.quote:
een aanranding was het absoluut niet. Maar ik zelf ben persoonlijk niet iemand die het leuk vindt om aan een ander te zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap dat nooit zo, aanranding om een groepsgevoel te creëren. Dat zijn die momenten dat ik blij ben autist te zijn.
vrijdagavond op de McParking, heeft een van je sjakenvriendjes je band met een mes bewerkt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sta bij een McD met een michelin-klapband op de parkeerplaats. Ook bijzonder.
Quater Pounder menu en een McFlurry Kit Kat!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sta bij een McD met een michelin-klapband op de parkeerplaats. Ook bijzonder.
en wat van die chicken mcbites.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Quater Pounder menu en een McFlurry Kit Kat!
Dan moet je nodig naar de kfc in groningenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:02 schreef .Neovo. het volgende:
Ik vond ze wel lekker. Beetje pittig.
We hadden vandaag biefstukquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe is het met de Hellofresh hype in huize AnneSD?
Bij ons welquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe zijn de bezorgtijden? Dat is wel een probleem. Ik ben dinsdagavond nooit thuis en zondag overdag is niet te plannen natuurlijk. Zijn ze wel stipt?
Het is ook niet goedkoop, maar duur vind ik het ook niet. En ik eet weer eens wat anders, hoef niks zelf te bedenken en te halen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alleen voor de avondmaaltijd? Vrij aan de prijs
Valt mee, voor biologisch spul, alleen het vinden van de ingrediënten kost je al een halve dag in sommige gevallen. Je eet minstens 2 keer per week dingen waar je nog nooit van hebt gehoord, en alles is vers-vers, en je eet niks uit een potje of pakje.quote:
Maar dat laatste compenseren we dan weer een beetje tijdens de overige 2 dagenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt mee, voor biologisch spul, alleen het vinden van de ingrediënten kost je al een halve dag in sommige gevallen. Je eet minstens 2 keer per week dingen waar je nog nooit van hebt gehoord, en alles is vers-vers, en je eet niks uit een potje of pakje.
Het grappige is, dat het allemaal nog goed te kanen is ook; tot nu toe hebben we één keer iets gehad wat we niet lekker vonden.
Het enige nadeel vind ik dat het vlees-gehalte een beetje laag is.. ik ben een ernstige vlees fan.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Het enige nadeel vind ik dat het vlees-gehalte een beetje laag is.. ik ben een ernstige vlees fan.
In 20 minuten heb ik over het algemeen ook pasta gemaakt.. of rijst.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Anne het volgende:
Oh, de tijd qua gerechten bereiden ligt allemaal tussen de 25 en 40 minuten.
Ook wel fijn om te weten denk ik.
'gewoon' pasta en rijst of aardappelen is te gewoon voor in de box.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
In 20 minuten heb ik over het algemeen ook pasta gemaakt.. of rijst.
Aardappelen schillen duurt wel iets langer idd
Met shit uit een pakkie of pot wel ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
In 20 minuten heb ik over het algemeen ook pasta gemaakt.. of rijst.
Aardappelen schillen duurt wel iets langer idd
+ verse groentenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met shit uit een pakkie of pot wel ja.
Ja voorgesneden pakketje, tieft alles in de pan en klaar is Clara.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |