Wat is een vitamix?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen in de vroege dienst gebruiken maar dan wordt iedereen wakker.En voor de rest gebruik ik hem alleen voor tiramisu. En ik moet plek vrijmaken voor mijn vitamix.
Nadeel is wel dat de koffie duur is en niet heet genoeg. Ik kook water altijd voor in een waterkoker, ik gebruik nooit koud water uit de kraan.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
W8. Even mijn vibrator pakken. Brb.
Jij hebt geen vibrator bij de hand? Schaam je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
W8. Even mijn vibrator pakken. Brb.
Lust ik wel, maar niet op dagelijkse basis helaas...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Turkse koffie lust, dan moet je gewoon zo'n apparaat van Beko/Arçelik kopen.
Dat is ook lekker goedkoop, je hebt geen dure pads/capsules nodig.
Zeg maar wat je wil. Ik voel me niet schuldig meer sinds ik weet dat het halal is.quote:
Crip be like:quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
Maar ik neem hem niets kwalijk, ik ben kort dus ik zit helemaal naar voren. Mijn boobs zitten dan nogal tegen het wiel.
Je poogt weer intellectueel te doen,haal jij plezier uit je megalomanie en geloof je ook werkelijk in je superioriteit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Lekker quasi onverschillig reageren wanneer het gebeurt, maar thuis soppend terugdenken aan het moment dat die rijinstructeur zijn ruwe handen op je boobies legt.
Ik was net ah smullen van mijn mercimek corbasi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt geen vibrator bij de hand? Schaam je.
Is onmogelijk eigenlijk voor hem om ze te vermijden, dan moet hij helemaal kwartslag gaan draaien om bij te sturen en dan nog een hele awkward arm positie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is toch niet normaal? Zeg er wat van.
Alleen sla.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In yufka met sla en nar ekşisi.Of eet je gewoon los?
ja srry man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil. Ik voel me niet schuldig meer sinds ik weet dat het halal is.
[..]
Crip be like:
[ afbeelding ]
Geen poging tot, maar het openbaren van. Essentieel verschil.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je poogt weer intellectueel te doen,haal jij plezier uit je megalomanie en geloof je ook werkelijk in je superioriteit?
Zo gaat dat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Lekker quasi onverschillig reageren wanneer het gebeurt, maar thuis soppend terugdenken aan het moment dat die rijinstructeur zijn ruwe handen op je boobies legt.
Laten we het over winterjassen hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij gaat het toch niet ook over religie hebben hè?
Eerlijk, geloof je ook echt dat je intelligenter en beter bent?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen poging tot, maar het openbaren van. Essentieel verschil.
Die linzensoep voortaan gewoon achterwege laten wanneer ik post dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was net ah smullen van mijn mercimek corbasi.
Ik heb em alleen bij de hand als che post.
Ik zeg wel: de hijabis kopen meestal de meest kinky lingerie man. Heb gekke dingen gezien in de Primark.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zeg wel: de hijabis kopen meestal de meest kinky lingerie man. Heb gekke dingen gezien in de Primark.
Zonder twijfel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerlijk, geloof je ook echt dat je intelligenter bent?
Ik kan het me even niet inbeelden, maar hij hoeft toch niet helemaal over je schoot te hangen om bij te sturen? Kan ook gewoon met een hand (links), zou ik zeggen. Anyway.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Is onmogelijk eigenlijk voor hem om ze te vermijden, dan moet hij helemaal kwartslag gaan draaien om bij te sturen en dan nog een hele awkward arm positie.
Als niet zo dicht bij het stuur zat en ze niet praktisch ertegen aan geduwd zaten had ik meteen iets van wtf.
Burrrrn...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga wel weer, zodat jij kan vragen waar ik ben.
ai gurl. twee zielen, één gedachte. -knipoogt verwoed terug-quote:
Goddank post jij nooit. Je bent zo arrogant altijd. Jij lijkt mij een man van 1 70m die iets goed moet maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die linzensoep voortaan gewoon achterwege laten wanneer ik post dan.
Kán, ja...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan het me even niet inbeelden, maar hij hoeft toch niet helemaal over je schoot te hangen om te bij te sturen? Kan ook gewoon met een hand, zou ik zeggen. Anyway.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ai gurl. twee zielen, één gedachte. -knipoogt verwoed terug-
Kijk als hij met zijn linker hand het stuur pakt terwijl hij gewoon normaal zit zn hele arm gewoon ertegen aan. Als hij met zn rechter hand het stuur pakt zn pols.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan het me even niet inbeelden, maar hij hoeft toch niet helemaal over je schoot te hangen om bij te sturen? Kan ook gewoon met een hand, zou ik zeggen. Anyway.
Niet liegen magnificent; de man is visueel ingesteld (zeker op het gebied van erotica), dus je hebt stiekem allang een reconstructie gemaakt in je hersenen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan het me even niet inbeelden, maar hij hoeft toch niet helemaal over je schoot te hangen om te bij te sturen? Kan ook gewoon met een hand, zou ik zeggen. Anyway.
Wnnr gaan we wild doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ai gurl. twee zielen, één gedachte. -knipoogt verwoed terug-
Waarom je intellect en tijd verspillen aan het simpel gepeupelte zoals wij, terwijl je de wereld kan veranderen met jouw wijsheid en kennis? Dit komt van een simpel persoon: verdoe je tijd niet op Fok!, verander de wereld!quote:
Fout.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goddank post jij nooit. Je bent zo arrogant altijd. Jij lijkt mij een man van 1 70m die iets goed moet maken.
Napoleon effect.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dat niet Diglett?
[ afbeelding ]
Ik ben geen activist of wereldverbeteraar. De wereld is zoals het is; het idee dat die veranderbaar is een illusie, en ik leef niet in illusies maar in de keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Waarom je intellect en tijd verspillen aan het simpel gepeupelte zoals wij, terwijl je de wereld kan veranderen met jouw wijsheid en kennis? Dit komt van een simpel persoon: verdoe je tijd niet op Fok!, verander de wereld!
Tldr; rot op
Hihi sws.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom dan ook mee naar Primark met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een fatalist? Het is zoals het is en ik onderga het maar? Wel een zwak excuus om te niksen dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben geen activist of wereldverbeteraar. De wereld is zoals het is; het idee dat die veranderbaar is een illusie, en ik leef niet in illusies maar in de keiharde realiteit.
Crip Kardashianquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk als hij met zijn linker hand het stuur pakt terwijl hij gewoon normaal zit zn hele arm gewoon ertegen aan. Als hij met zn rechter hand het stuur pakt zn pols.
Ik moet gewoon mn boobies afhakken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hihi sws.Santa babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |