Je doet beweringen door zelf aan mijn woorden toe te voegen, je hebt duidelijk de hele discussie niet gelezen en waar het over gaat. Ik weet wat ik heb gezegd en de persoon waar ik tegen sprak begreep dat ook duidelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet om. Iemand vroeg aan jou of je de Jihad in Syria verwerpt, waarop jij 'nee' antwoordde, enkel omdat het verwerpen van Jihad (niet in algemene zin, maar specifiek) verboden is. Dat is klinkklare onzin.
Oeh, karnı yarık. Lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie in bepaalde stromingen erg fijne ideeën en gebruiken en daar leef ik ook naar. Ik heb ervoor gekozen om niet volledig het Sjiisme aan te nemen want ik zie overal wel goede en slechte punten.
[..]
Ik denk dat zij denken dat ze uit liefde voor Allah swt doen, voor de hemel, etc.
en even over eten, ik maak nu dit:
[ afbeelding ] met geraspte kaas en mozarella eroverheen
met zoete aardappel on the side.
Jij hoeft helemaal niets. En niets erger dan pseudo-intellectuelen die met Edward Said's terminologie lopen te pronken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoeft intellectueel en zijn orientalistische ideeen niet serieus te nemen
Open een topic op klaagbaak, doei.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niets. En niets erger dan pseudo-intellectuelen die met Edward Said's terminologie lopen te pronken.
Ik hoef helemaal niets aan jouw woorden toe te voegen. Jij gedraagt je hier als de religieuze Marokkaanse huis, tuin en keuken orakel, zonder dat je überhaupt een idee hebt waar je over praat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet beweringen door zelf aan mijn woorden toe te voegen, je hebt duidelijk de hele discussie niet gelezen en waar het over gaat. Ik weet wat ik heb gezegd en de persoon waar ik tegen sprak begreep dat ook duidelijk.
Ik vind jou beweringen ook klinkklare onzin, nou dag.
> Poogt intellectueel te doen door een onzinnige discussie aan te gaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niets. En niets erger dan pseudo-intellectuelen die met Edward Said's terminologie lopen te pronken.
Rot op kleuter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
> Poogt intellectueel te doen door een onzinnige discussie aan te gaan
> Noemt mij pseudo-intellectueel
kkthxbb
Weer dingen suggereren die waarover ik niets duidelijk kenbaar heb gemaakt. Heb je eerst een discussie met jezelf in je hoofd gevoerd voordat je hier kwam brabbelen? Je hebt veel waanideeën. Neem je gevoelens mee naar klb en ga daar maar gefrustreerd wezen, niemand heeft interesse om met een type moslim zoals jij te discussiëren ( mijn mening is de waarheid en ik zal doordrammen totdat je toe geeft). Zulke discussie zet ik mezelf boven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik voeg helemaal niets aan jouw woorden toe te voegen. Jij gedraagt je hier als de religieuze Marokkaanse huis, tuin en keuken orakel, zonder dat je überhaupt een idee hebt waar je over praat.
Goed man, maar hij komt de heletijd met zn arm tegen mn boob als hij een beetje wilt bijsturen ofzo. Echt ongemakkelijk.quote:
Ga koken mens, en laat dit soort discussies over aan mensen die wel over het benodigde intellect en kennis beschikken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Weer dingen suggereren die waarover ik niets duidelijk kenbaar heb gemaakt. Heb je eerst een discussie met jezelf in je hoofd gevoerd voordat je hier kwam brabbelen? Je hebt veel waanideeën. Neem je gevoelens mee naar klb en ga daar maar gefrustreerd wezen, niemand heeft interesse om met een type moslim zoals jij te discussiëren ( mijn mening is de waarheid en ik zal doordrammen totdat je toe geeft). Zulke discussie zet ik mezelf boven.
Ps: Dankjewel Imaam Malik voor je wijze levensles waardoor ik mezelf behoed van dergelijke gevallen.
Kom je hier nu serieus posten om mensen te bekeren naar jouw ideologie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga koken mens, en laat dit soort discussies over aan mensen die wel over het benodigde intellect en kennis beschikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Och meneertje wilt zich even superieur voelen want hij is een man. Tief met je knakworstje op naar een andere reeks want iedereen weet dat jongetjes met zo'n uitlatingen flink te compenseren hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga koken mens, en laat dit soort discussies over aan mensen die wel over het benodigde intellect en kennis beschikken.
Godver.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed man, maar hij komt de heletijd met zn arm tegen mn boob als hij een beetje wilt bijsturen ofzo. Echt ongemakkelijk.
Koop de mijne maar over. Het is Nespresso magimix ofzo. Maakt ook cappucciono.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:13 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie drinkt koffie en welk merk? Ik wil wellicht zo'n koffie apparaat halen, maar ik ben oploskoffie gewend, iemand tips of meningen?
Waarom blijf jij mij quoten? Houd jij het maar bij die banale koffie discussies.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom je hier nu serieus posten om mensen te bekeren naar jouw ideologie?
Waarom wil je ervanaf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Koop de mijne maar over. Het is Nespresso magimix ofzo. Maakt ook cappucciono.
Jij hebt te veel pr0n gekeken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godver.
Er komen allerlei vragen in me op, maar die zal ik maar niet stellen.
Ik wil hem alleen in de vroege dienst gebruiken maar dan wordt iedereen wakker.quote:
Heb je srs een vitamix besteld. BORTEquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen in de vroege dienst gebruiken maar dan wordt iedereen wakker.En voor de rest gebruik ik hem alleen voor tiramisu. En ik moet plek vrijmaken voor mijn vitamix.
Nadeel is wel dat de koffie duur is en niet heet genoeg. Ik kook water altijd voor in een waterkoker, ik gebruik nooit koud water uit de kraan.
Dude......quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet met staafmixer pureren gek, gewoon met hand.
[ afbeelding ]
Dat hij tegen je boob aan zit? hhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met rijles
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed man, maar hij komt de heletijd met zn arm tegen mn boob als hij een beetje wilt bijsturen ofzo. Echt ongemakkelijk.
Zeg maar dat je het stiekem gewoon lekker vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
Maar ik neem hem niets kwalijk, ik ben kort dus ik zit helemaal naar voren. Mijn boobs zitten dan nogal tegen het wiel.
Boh ik word er echt tering geil val, kolere.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zeg maar dat je het stiekem gewoon lekker vindt.
Nee haha ik moet nog lang sparen voor een vitamix.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je srs een vitamix besteld. BORTE
ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat hij tegen je boob aan zit? hhhhhhhhh
Want jij bezit intellect en kennis?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je Turkse koffie lust, dan moet je gewoon zo'n apparaat van Beko/Arçelik kopen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:13 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie drinkt koffie en welk merk? Ik wil wellicht zo'n koffie apparaat halen, maar ik ben oploskoffie gewend, iemand tips of meningen?
Dat weet ik. Lekker quasi onverschillig reageren wanneer het gebeurt, maar thuis soppend terugdenken aan het moment dat die rijinstructeur zijn ruwe handen op je boobies legt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Boh ik word er echt tering geil val, kolere.
Ik ga straks naar Çiğköftem denk ik. Als zij niet bezorgen, dan haal ik het lekker zelf.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zometeen Çigköftem food: çigköfte en içli köfte.
What's in the name.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij bezit intellect en kennis?
W8. Even mijn vibrator pakken. Brb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Lekker quasi onverschillig reageren wanneer het gebeurt, maar thuis soppend terugdenken aan het moment dat die rijinstructeur zijn ruwe handen op je boobies legt.
Wij hebben ook nog over.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zometeen Çigköftem food: çigköfte en içli köfte.
Pak die jumbo van mij ook mee aubquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
W8. Even mijn vibrator pakken. Brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |