Meeste mensen weten het verschil niet tussen desem en preferment, ik vermoed dat veel bakkers een preferment gebruiken als ze desem zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag 'vloerdesem' op van Bakker Klootwijk. Niet dat ik het verwacht had maar daar is dus helegaar niets desems aan. Ze hebben er niet eens een zurig geurstofje door gedaan.
Zou het werkelijk?quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meeste mensen weten het verschil niet tussen desem en preferment, ik vermoed dat veel bakkers een preferment gebruiken als ze desem zeggen
Wij wonen heel dicht bij station Blaak dus afhankelijk van dag en tijd is er misschien wel iets te regelen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef roos85 het volgende:
Voor de niet Rotterdam inwoners, is het eventueel wel mogelijk om een bestelling te plaatsen en deze bij bijvoorbeeld Capelse Brug/ station Blaak op te pikken?
Topquote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij wonen heel dicht bij station Blaak dus afhankelijk van dag en tijd is er misschien wel iets te regelen.
I'll be the judge of thatquote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Een adres is wel zo handig ja.
Pfff net klaar met het opvoeren van heel 2014 in een boekhoudprogramma. Paar weken aan het worstelen geweest met inrichten van het hele verhaal, maar nu is alles netjes op orde. En geen saldoverschillen.
Dan doe ik ook mee. Wil best vanaf Delft naar Blaak komen. Wel op een marktdag graag.quote:Op maandag 24 november 2014 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
I'll be the judge of that(ben een accountant
![]()
)
Maar mooi dat jullie ook bij station Blaak willen leveren! Wil jullie brood heel graag eens proberen, dus eens kijken wanneer het zowel mij als jullie schikt!
Ik ben vanuit mijn werk redelijk thuis in boekhouden dus op dat vlak komt het wel goed. We hebben tevens een belastingadviseur.quote:Op maandag 24 november 2014 18:24 schreef bl_henkie2 het volgende:
Ik hoop dat jullie de financien op orde hebben. Heel vaak komt het voor dat mensen die van hun hobby hun werk maken niet hebben verwacht wat er allemaal bij komt.
Heel veel succes met de zaak!
In elk geval alle soorten vloerbroden zoals we die nu ook al leveren. Daarnaast sowieso de jeroentjes (harde, witte bollen) en de rommelbroodjes (zoet met gedroogde vruchten).quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef minilot het volgende:
Misschien is het al eerder ter sprake gekomen hoor, maar welke broden komen er eigenlijk vast in het assortiment?
En naast de broden ook een aantal bakkerswinkel-gerelateerde producten. Honing uit de stad, kleinverpakkingen meel en bloem, desem, confituren.quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef minilot het volgende:
Misschien is het al eerder ter sprake gekomen hoor, maar welke broden komen er eigenlijk vast in het assortiment?
was het ook een optie om het te kopen? Met zo'n huurwaarde moet je het toch wel kunnen kopen voor 60-70k. Kun je misschien nog wel goedkoper uitzijn als je daar een hypotheek op neemt. Dit alles als de bank mee wil doen natuurlijk en dat zal afhangen van je onderpand en je overige inkomsten.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:25 schreef Isegrim het volgende:
We hebben trouwens nu, met die ene dag per week, al voldoende omzet om de huur van het pandje te kunnen betalen. Maar dat pandje is t/m augustus 2015 graties.Daarna ¤ 450/maand dus dat is ook geen kapitaal.
Oh dat is ook tof!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En naast de broden ook een aantal bakkerswinkel-gerelateerde producten. Honing uit de stad, kleinverpakkingen meel en bloem, desem, confituren.
Moet de eigenaar wel willen verkopen. Die halen veel meer rendement uit jarenlang verhuren van een pand dan het eenmalige bedrag bij verkoop. Zolang de eigenaar niet acuut om geld verlegen zit, gaat ie niet verkopen.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:47 schreef komrad het volgende:
[..]
was het ook een optie om het te kopen? Met zo'n huurwaarde moet je het toch wel kunnen kopen voor 60-70k. Kun je misschien nog wel goedkoper uitzijn als je daar een hypotheek op neemt. Dit alles als de bank mee wil doen natuurlijk en dat zal afhangen van je onderpand en je overige inkomsten.
Ik zeg het omdat een leeg winkelpand veel minder waard is dan in verhuurde staat. Het kan dus wel eens een goede investering zijn, hangt wel sterk af van de exacte inhoud van jullie huurcontract en de herzieningsregeling voor de huurprijs.
Ik had het weer mee genomen, straks is de bakfiets niet van haarquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag voor het eerst een bezorgklant die gewoon niet thuis was.Er stond een bakfiets voor het raam dus daar het brood in gedaan en een berichtje gestuurd. Ze had nog niet betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |