*wilquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe match
Inb4 'boehoe ik heb nooit matches, niemand wilt me'
Ik ga het lezen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Lang stuk, maar best interessant.
Want? Hoe verschilt t van de vleeskeuring in veel kroegen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Tinder. Eigenlijk is het best een droevig medium.
Pfff... Gelezenquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
In kroegen kan je ze tenminste nog aanspreken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Want? Hoe verschilt t van de vleeskeuring in veel kroegen bijvoorbeeld?
Mee eens, al heb ik er zelf (te)vaak aan mee gedaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Tinder. Eigenlijk is het best een droevig medium.
Zeer interessant idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Middagquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Mee eens, al heb ik er zelf (te)vaak aan mee gedaan.
Goedemiddag mensen.
Feertjequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.quote:Volgens het onderzoek ziet de ideale vrouw er stralend en naturel uit, en opvallend vaak wordt door de mannen een 'karakteristiek' gezicht als pluspunt genoemd. Maar als de respondenten vervolgens wordt gevraagd wat ze vinden van Amy Winehouse, Halina Reijn, Christina Hendricks, Uma Thurman, Janis Joplin en Victoria Koblenko, oordelen ze keihard. De 'karakteristieke' vrouwen krijgen amper een voldoende. Amy: 4,6, Victoria: 6,4, Christina (Mad Men): 5,9.
Zo direct weer potje voetballenquote:
Ik vind Victoria ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.
Wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.
Halina Reijn en Amy Winehouse zijn bijvoorbeeld gewoon foei lelijk.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.
Want nu is ze wel bloedmooi denk je?quote:
Amy is nu letterlijk vel over been.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Amy vond ik trouwens wel leuk, voordat ze helemaal vermagerde. Ze had gewoon iets.
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Srs wat is er interessant aan? Vond het saai.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Ik denk eerder dat ze nu alleen nog maar been is, zonder vel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Amy is nu letterlijk vel over been.
Misschien is het omdat ze juist door veel mensen helemaal opgehemeld worden, terwijl je ze op straat net als ieder ander voorbij zou lopen. Dat keiharde oordeel is dan misschien om dat men het gevoel heeft de 'goddelijkheid' te willen compenseren omdat ze het overdreven vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.
Ik denk dat er weinig van 'dr lichaam over is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want nu is ze wel bloedmooi denk je?
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Amy vond ik trouwens wel leuk, voordat ze helemaal vermagerde. Ze had gewoon iets.
Victoria Koblenko heeft een mooi gezicht, ja. Beetje Oost-Europees.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.
Pics van de heren:quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn niet de heren die de cijfers hebben gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van de heren:
Bart
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Maarten
[ afbeelding ]
Paul
[ afbeelding ]
Ik pas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Victoria Koblenko heeft een mooi gezicht, ja. Beetje Oost-Europees.
Halina vind ik er echter uitzien als een rotte aardappel. Niet dat ik een hoge pet op heb van de gemiddelde Nederlandse vrouw, maar toch.
En natuurlijk oordeel je harder als je veilig anoniem zit.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak het slachtoffer van zo'n keihard oordeel. Voel me haast rot dat ik Nederlands ben.
Oh ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn niet de heren die de cijfers hebben gegeven.
quote:Mannenpanel: Ongeloof regeert. Arjan is van slag: 'Amy! Mijn droomvrouw en muze. Een 4?! Zij is mijn droom, als je op die jeugdige leeftijd zo'n oeuvre achterlaat, ja, dan ben je interessant, dat gaat veel verder dan een paar borsten of dat skeletterige lijfje. Dat zou ik wel willen beschermen.' Volgens Arjan verdient ze een 10. Paul blijkt behoorlijk gecharmeerd van de voluptueuze Christina Hendricks. 'Zij is fantastisch. Toen ik haar bij Mad Men zag, was ik meteen verkocht.' Collectief beaamt men dat wijlen Janis Joplin als vrouw niet bijster aantrekkelijk was, maar als muzikante wel. Pim heeft bij de opgesomde, karakteristieke gezichten geen echte voorkeur. 'Halina Reijn vind ik er leuk uitzien, maar ik houd van blond. Als het over mooi gaat, kies ik toch voor Catherine Deneuve.'
Toch raar, want je krijgt ook die superieure Nederlandse man die op de hele wereld gewild is genen mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]Ja, wij zijn het afvoerputje qua uiterlijk van de wereld heb ik geleerd.
Nou nou zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
Terwijl buitenlanders daar vaak zat ook heel anders over denken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
Ook als je haar niet blond is?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl buitenlanders daar vaak zat ook heel anders over denken.
Allemaal te lang.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
Geen probleem, soms zelfs te kort.quote:
Wat ik stiekem leuk vind aan Nederland qua vrouwen is dat er heel veel variatie is, alle crossbreeds tussen turks/marrokaans/arisch/surinaams zijn er wel, dus je hebt echt veel verschillende "smaken". In Oost-Europa lijkt het allemaal wat "geselecteerder" te zijn (en hoe fijn je dat vind hangt natuurlijk weer van je smaak af enzo).quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl buitenlanders daar vaak zat ook heel anders over denken.
Geen idee, ik ben in mijn leven overwegend blond geweest.quote:
Ik vind het altijd zo jammer als lange vrouwen "verplicht" op ballerina's lopen.quote:
Daar zijn alle mooie vrouwen inderdaad een beetje hetzelfde type.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik stiekem leuk vind aan Nederland qua vrouwen is dat er heel veel variatie is, alle crossbreeds tussen turks/marrokaans/arisch/surinaams zijn er wel, dus je hebt echt veel verschillende "smaken". In Oost-Europa lijkt het allemaal wat "geselecteerder" te zijn (en hoe fijn je dat vind hangt natuurlijk weer van je smaak af enzo).
Verplicht? Gewoon een iets lagere hak is dan beter, op ballerina's loopt niemand mooi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer als lange vrouwen "verplicht" op ballerina's lopen.Sinds wanneer zijn lange benen op hoge hakken niet meer gewaardeerd.
Tuurlijk Chaiquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Te lang volgens wie? Gefrustreerde manlets?
Een issue van lengte maken doe je zelf.
Ik heb nooit gesnapt wat daar mooi aan is, hakken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer als lange vrouwen "verplicht" op ballerina's lopen.Sinds wanneer zijn lange benen op hoge hakken niet meer gewaardeerd.
Verplicht staat niet voor niets tussen aanhalingstekens. Maar ze vinden dan dat 1.85 lang genoeg is, en dan willen ze niet nog hoger zijn. Terwijl ik het probleem daar niet zo van inzie. Maarja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Verplicht? Gewoon een iets lagere hak is dan beter, op ballerina's loopt niemand mooi.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt wat daar mooi aan is, hakken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
Hoewel ze wel je kont een mooie lift geven.
Dat interesseert hem toch nieeeets.quote:
En dan?quote:
Dat is met push-up beha's ook zo. Gewoon voor de buitenwereld mooi zijn is belangrijker dan degene die jou versiert niet verrassen bij het uitkleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Als je geen mooie kont hebt, heb je geen mooie kont.
Stel je valt op iemand op hakken, versiert haar en kleed haar uit. Weg mooie kont.
Ja dat geldt toch voor al het niet-permanente uiterlijk gepimp? Van nagellak/make-up tot het leuke blousje/schoeisel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Als je geen mooie kont hebt, heb je geen mooie kont.
Stel je valt op iemand op hakken, versiert haar en kleed haar uit. Weg mooie kont.
Nou, jottem. Lekker kijken naar vieze uitgezakte billen die omhoog gedrukt worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is met push-up beha's ook zo. Gewoon voor de buitenwereld mooi zijn is belangrijker dan degene die jou versiert niet verrassen bij het uitkleden.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat geldt toch voor al het niet-permanente uiterlijk gepimp? Van nagellak/make-up tot het leuke blousje/schoeisel?
En je bent intelligentquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:56 schreef Fera het volgende:
Gelukkig heb ik een leuke persoonlijkheid.
Dank je.quote:
Dat is altijd grappig jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is altijd grappig jaEn ik vind Halina echt een mooie vrouw btw
Jij mag niet zeuren want je loopt rond met Thea de Tank.quote:
Ik dacht eerst: wat heeft Yats er mee te maken?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
En schattigen openminded on bed. Yatseflats, dat zijn al 4 positieve kenmerken
Nee dit is idd aan de hand van je pohiquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: wat heeft Yats er mee te maken?
Maar wel lief van je. Terwijl je me nog nooit ontmoet heb.
Okquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren want je loopt rond met Thea de Tank.
Ik ben blij met wat ik heb. #singlelifequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Blij zijn met wat je hebt en anders wat beters zoeken/vinden
Nee.quote:
Perfect niet. Maar lieve jongen en fijne tijd mee gehad, no doubt. Heel erg verliefd op geweest, maar was wellicht een iets te grote roze bril.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat in het begin denkt.
Althans, dat mag ik eigenlijk wel hopen.
Jij bent natuurlijk ook perfect.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk iedere keer dat het over mij gaat als ik D zie staan.
#egotrippin'
Warme douche.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
En goedemorgen trouwens, heeft iemand het nummer genoteerd van die tank die over me heen is gereden?
Echt alles doet pijn.
Hoezo dan? Je kunt toch uit de dan beschikbare poel de beste keuze/afweging maken? Hoeft niet gelijk te voldoen aan je ideaalbeeld. Of wel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat in het begin denkt.
Althans, dat mag ik eigenlijk wel hopen.
Ik geloof niet eens in een ideaalbeeld. Als je je daarop richt ga je niemand vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo dan? Je kunt toch uit de dan beschikbare poel de beste keuze/afweging maken? Hoeft niet gelijk te voldoen aan je ideaalbeeld. Of wel?
Dan neem je dus genoegen met minder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo dan? Je kunt toch uit de dan beschikbare poel de beste keuze/afweging maken? Hoeft niet gelijk te voldoen aan je ideaalbeeld. Of wel?
Ja. Als ik even met producten vergelijk heb ikzelf een redelijk hoge standaard, maar toch moet je op een gegeven moment een keuze maken. Stel je nu voor dat je met stofzuigers al op het niveau van Vorwerk (VT 270, wel een kicke ding hoor) bent denk je dat het dan helemaal aan je eisen voldoet? Met generieke producten (dus geen maatwerk) is het gewoon erg lastig om iets te vinden dat precies op je wensen past, als je dat plaatje heel erg duidelijk hebt. En dan is er niets mis met gewoon de beste keuze (dus niet eens de ideale voor jou) te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan neem je dus genoegen met minder?
De ware is niet degene die aan je eisenlijst voldoet, maar degene waar je al je eisen voor laat vallen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:32 schreef Graindelay het volgende:
Gelukkig houden mensen wel eens rekening met elkaar en zijn mensen niet zo stijf als producten![]()
Misschien is diegene niet volgens jou ideaal beeld maar er is meer dan dat.(zeker als je elkaar leerd kennen)
quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De ware is niet degene die aan je eisenlijst voldoet, maar degene waar je al je eisen voor laat vallen.
Zeggen ze dan.
Als Mirne van honden zou houden, zou ik nu niet naast 'r op de bank zitten anders!quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De ware is niet degene die aan je eisenlijst voldoet, maar degene waar je al je eisen voor laat vallen.
Zeggen ze dan.
Terecht welquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Als Mirne van honden zou houden, zou ik nu niet naast 'r op de bank zitten anders!
En tieten en kont.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek sowieso iemand zonder honden of katten.
Wauw, WT'tjequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeggen ze dan.
Uiteraard niet, want hond.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
En daar kan geen vrouw aan tippen natuurlijk.
Mannen ook niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
En daar kan geen vrouw aan tippen natuurlijk.
Dus zelfs opblaaspoppen vallen afquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezocht: vrouw
Geen vrouwelijke kenmerken
Geen huisdieren
Geen libido.
Whehe.quote:
RIP in je eentjequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezocht: vrouw
Geen vrouwelijke kenmerken
Geen huisdieren
Geen libido.
Heb ik gister gedaan, mijn nagels vijlen. Nu zijn ze weer mooi kort.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:46 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik word niet goed van m'n nagels. Vanavond alles kortwieken.
Je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:52 schreef artelligence het volgende:
Ik zoek een leuke, lieve, sociale vrouw die mij lief heeft![]()
Die zoeken we allemaalquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:52 schreef artelligence het volgende:
Ik zoek een leuke, lieve, sociale vrouw die mij lief heeft![]()
Gezellig, maar vandaag kan ik niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo ga je mee shoppen (kijken) in utrecht?
Beste Je moeder-grap in lange tijd.quote:
En nog niet klaar?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:08 schreef Inolvidable het volgende:
Nou, ik ben al drie uur bezig met mijn kamer opruimen.
Nope.quote:
Ik heb daar altijd moeite meequote:Op zaterdag 8 november 2014 16:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope.![]()
Maar ik gooi gewoon altijd alles weg.
Ik ook, maar dan toch even hard zijn voor jezelf.quote:
Even doorzetten dus!quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope.![]()
Maar ik gooi gewoon altijd alles weg.
Interessant inderdaad. Ik moet zeggen, ik kan me in veel van de conclusies aardig herkennen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Yats! Toch nog goed geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Ik moet zeggen, ik kan me in veel van de conclusies aardig herkennen.
Ik ken feer en weet hoe tof ze is. Dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
En schattigen openminded on bed. Yatseflats, dat zijn al 4 positieve kenmerken
Dat dus. Niemand is perfectquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in een ideaalbeeld. Als je je daarop richt ga je niemand vinden.
Nee, helaas niet. Stelletje eikels zijn het ook. Ik moest helaas vanmorgen vroeg op dus dat werd weinig slaap.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats! Toch nog goed geslapen vannacht?
Ach, ik ben opgestaan om kwart over 7. Uiteindelijk voor niets.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Stelletje eikels zijn het ook. Ik moest helaas vanmorgen vroeg op dus dat werd weinig slaap.
Ik was een half uur later op. Ikag er rond half 2 in. Maar het was meer dat twee vrienden van me gisteren erg irritant bezig waren en me een soort minderwaardigheidscomplex probeerden te bezorgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik ben opgestaan om kwart over 7. Uiteindelijk voor niets.
Vreemd van die vrienden, al moet ik zeggen dat wij met vrienden onderling ook wel harde grappen maken.. maar weet wanneer je moet stoppen etcquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was een half uur later op. Ikag er rond half 2 in. Maar het was meer dat twee vrienden van me gisteren erg irritant bezig waren en me een soort minderwaardigheidscomplex probeerden te bezorgen.
Dit. Ben je vrienden met de vrienden van Braddie, yats?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vreemd van die vrienden, al moet ik zeggen dat wij met vrienden onderling ook wel harde grappen maken.. maar weet wanneer je moet stoppen etc
Bitchslap ze. Of leen mij en ik doe 't voor je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was een half uur later op. Ikag er rond half 2 in. Maar het was meer dat twee vrienden van me gisteren erg irritant bezig waren en me een soort minderwaardigheidscomplex probeerden te bezorgen.
Gewaagde uitspraak hier dat je te leen bent.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bitchslap ze. Of leen mij en ik doe 't voor je.
Jammer man, maar kop op. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Stelletje eikels zijn het ook. Ik moest helaas vanmorgen vroeg op dus dat werd weinig slaap.
Met je hoge hakken?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehh wat? Zijn ze gek geworden?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het vrienden zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Of het was allemaal niet zo serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het vrienden zijn.
Daarom ben ik altijd zo lullig tegen jou.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het was allemaal niet zo serieus bedoeld.
Wij zijn met vrienden onder elkaar ook niet echt lief voor elkaar zeg maar.
Wat yats zegt klinkt niet als wat harde grappen. Ik deel ook regelmatig uit (en incasseer), maar nooit in zoverre dat iemand er serieus last van heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik hou nog steeds van je hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd zo lullig tegen jou.
Beter dan van die mensen die ineens stoppen met dm'enquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehh wat? Zijn ze gek geworden?
Juist nu het al een tijdje gevoelsmatig niet geweldig gaat. Fijn.
Misschien denken zij ook wel dat ie er geen last van heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat yats zegt klinkt niet als wat harde grappen. Ik deel ook regelmatig uit (en incasseer), maar nooit in zoverre dat iemand er serieus last van heeft.
My minda woman.quote:
Wat ik ervan begrepen heb doen ze het elke keer zowat. Als het 1 keer was, ok. Maar elke keer? Kom op, dat is niet grappig meer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee. We know nothing.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
Hallo, kan ik hier ook terecht voor advies mbt daten?
Ja, doe het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
Nee, dan moet je naar de afvoerput dat het datingtopic is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
Je kan denk ik zelf wel bedenken wanneer je moet stoppen. Ik deel ook wel eens uit naar yats en dat kan hij prima hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien denken zij ook wel dat ie er geen last van heeft.
Maar zegt hij dat ook tegen hun dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
My minda woman.
[..]
Wat ik ervan begrepen heb doen ze het elke keer zowat. Als het 1 keer was, ok. Maar elke keer? Kom op, dat is niet grappig meer.
quote:
Als ik een grapje maak richting yats, krijg ik gelijk een note.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan denk ik zelf wel bedenken wanneer je moet stoppen. Ik deel ook wel eens uit naar yats en dat kan hij prima hebben.
Zonder dat wij de grappen kennen is het lastig oordelen he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan denk ik zelf wel bedenken wanneer je moet stoppen. Ik deel ook wel eens uit naar yats en dat kan hij prima hebben.
Op een gegeven moment moet je weten waar de grens ligt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet omdat yats het zo erg vindt, maar omdat iemand denkt dat ze zijn moeder is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Als ik een grapje maak richting yats, krijg ik gelijk een note.
Ja, precies. Ik ben ook wel eens te ver gegaan bij iemand, maar dat zie je meestal meteen. En dan hou ik er ook mee op en zeg ik sorry.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je weten waar de grens ligt.
Zoals yats het vertelde wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zegt hij dat ook tegen hun dan?
Ja, maar jij bent Feerbeer!quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit.quote:
Ok, dan ga ik denk ik voor een kat. Alleen omdat ik niet drie keer op een dag een hond uit kan laten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, doe het niet.
Koop een kat of een hond.
Daar ben ik niet welkom...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan moet je naar de afvoerput dat het datingtopic is.
Dus?quote:
Ik wil je wel advies geven hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
Dan inderdaad zoals Samzz al zei de eerste de beste keer de neus breken van de grappenmaker, dan leren ze het wel af.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan inderdaad zoals Samzz al zei de eerste de beste keer de neus breken van de grappenmaker, dan leren ze het wel af.
Don't take shit from nobody.
Oh, heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Beter dan van die mensen die ineens stoppen met dm'en;@
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, doe het niet.
Koop een kat of een hond.
Mensen die gelijk tot geweld overgaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan inderdaad zoals Samzz al zei de eerste de beste keer de neus breken van de grappenmaker, dan leren ze het wel af.
Don't take shit from nobody.
Kusjekroel werkt meestal ook niet he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die gelijk tot geweld overgaan.
Jij bent te knuffelbaar om boos op te zijnquote:
Not this shit again.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent te knuffelbaar om boos op te zijn
quote:
Stuur pics van je penerquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Er is een meisje op fok! en die zou ik wel eens willen daten. Hoe pak ik dat aan?
Ik kan wel even wat exen bellen en vragen of ze het daarmee eens zijn.quote:
Een goed gesprek werkt veel beter!quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die gelijk tot geweld overgaan.
Pls stahp.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor Feer. Geil ding dat je bent.
Eenzijdige conclusie komt daaruitquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat exen bellen en vragen of ze het daarmee eens zijn.
Ok, maar hoe dan? Moet dan eerst om 06 vragen in DM? Of via Snapchat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur pics van je penerSucces gegarandeerd
Als het mogelijk is, dan is het mogelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eenzijdige conclusie komt daaruit
Gewoon een online album maken. Of inderdaad even een 06 regelen. Bij dat 2e heb je 2 vliegen in 1 klap natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, maar hoe dan? Moet dan eerst om 06 vragen in DM? Of via Snapchat?
Ik ben dan irl ook erg angstaanjagend. Vraag maar aan Feer.quote:
Er zijn veel efficiëntere methoden om een boodschap over te brengen of als je dat wilt, iemand pijn te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kusjekroel werkt meestal ook niet he.
Na het geweld wel ja, omdat ze dan angst hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een goed gesprek werkt veel beter!
Ja maar ik ben niet getraind in die methodes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan irl ook erg angstaanjagend. Vraag maar aan Feer.
[..]
Er zijn veel efficiëntere methoden om een boodschap over te brengen of als je dat wilt, iemand pijn te doen.
Okquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een online album maken. Of inderdaad even een 06 regelen. Bij dat 2e heb je 2 vliegen in 1 klap natuurlijkHoewel na dat eerste ze toch wel smeken om je nummer
Trying too hard.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Faxie het volgende:
Betekent dit dat Straw weer beschikbaar is?In dat geval ga ik d'r gelijk uitvragen namelijk
Serieus, zoals?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn veel efficiëntere methoden om een boodschap over te brengen of als je dat wilt, iemand pijn te doen.
Alles is mogelijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het mogelijk is, dan is het mogelijk.
Stijf ja. En gewoon in een privealbum op FBquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Okmaar van stijve piemel dan of niet? En waar kan ik het beste foto's uploaden?
Je mag Straw altijd uit vragen toch? Zo ver ik weet is ze vrijgezelquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Faxie het volgende:
Betekent dit dat Straw weer beschikbaar is?In dat geval ga ik d'r gelijk uitvragen namelijk
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag Straw altijd uit vragen toch? Zo ver ik weet is ze vrijgezel
Hehe keine probleme hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat gedaan?Ja sorry, volgens mij doe ik dat wel vaker.
Per ongeluk publiek maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stijf ja. En gewoon in een privealbum op FB
Okquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stijf ja. En gewoon in een privealbum op FB
En weet zij dat ook?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag Straw altijd uit vragen toch? Zo ver ik weet is ze vrijgezel
5000 netto komen we hier ons bed niet voor uit hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:34 schreef bamibij het volgende:
Ja kut, vergeten Strawberry uit te vragen. Had buiten het FOK leger met 30 cm slap en 5000 netto gerekend..
Ieder zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet getraind in die methodes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb.
huehuequote:
Haha jij hebt maar 30 cm slapquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
5000 netto komen we hier ons bed niet voor uit hoor.
Gelukkig is de realiteit niet zo zwart-wit.quote:
Ik verwachtte het nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor het adverteren!
Zo aardig van hem.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor het adverteren!
Maar dat is gewoon een zekerheid, net als dat de zee nat is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik verwachtte het nietAlhoewel, wel van Faxie
Like, duhquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik verwachtte het nietAlhoewel, wel van Faxie
Eens.quote:
Uhu.quote:
Ze verdraait mijn post.quote:
Of gewoon VM tussen mij en micro Hep.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag dus MM ipv MVM.
Jij dacht dat ik spontaan lesbisch was geworden?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik spontaan lesbisch was geworden?
Micro?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Of gewoon VM tussen mij en micro Hep.
Het spijt me dat ik je teleurstel.quote:
Samen clitbotsen.quote:
En zuigen.quote:
Genoeg bi-vrouwen op FOK!. Leef je uit.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg bi-vrouwen op FOK!. Leef je uit.
Vieze mensen jullie.quote:
En likken is wel oké? Raar figuur ben je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze mensen jullie.
Ik hou het wel bij mijn spelletjes.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
En likken is wel oké? Raar figuur ben je.
Lik je dan ook al je gratis boekjes voordat je ze in de kast zet?quote:
* meldt zichquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg bi-vrouwen op FOK!. Leef je uit.
Zover ik weet niet. Ik kan prima tegen een grap,maar ik was er gisteren even klaar mee en ben naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Ben je vrienden met de vrienden van Braddie, yats?
Jij ook al?quote:
Eigenlijk lik ik alleen mijn bord na het eten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lik je dan ook al je gratis boekjes voordat je ze in de kast zet?
Ja? Ik dacht dat jij gewoon hetero was.quote:
Scheelt afwassen inderdaad. Ik laat het Bogie altijd doen, hij is vrij nauwkeurig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk lik ik alleen mijn bord na het eten.
Kan niet. Je bent blank en hetero.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al?
Jeetje, ik word nog eens een minderheid.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat jij gewoon hetero was.
Jij bent blank en een man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent blank en hetero.
Stop opressing me
Was toch algemeen bekend dacht ik...quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al?
Jeetje, ik word nog eens een minderheid.
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was toch algemeen bekend dacht ik...
Dat zeg je alleen maar als het je goed uitkomt.quote:
Haha, ik zie het zo voor me. Maar bedankt voor het aanbod, ik hou het in mijn achterhoofd. Al heeft een van de twee inmiddels al zijn excuus aangeboden en uitgelegd dat ze dachten dat ik het wel kon hebben. Wat meestal ook zo is overigens. Ik deel zelf immers ook weleens uit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als een echte allochtoon.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar als het je goed uitkomt.
Niet van mij kaneelquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Als ik een grapje maak richting yats, krijg ik gelijk een note.
Samzz heeft d'r natje al zo te lezenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik doen vanavond? Iemand zin om ergens wat te gaan drinken?
D'r natje? Teringquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Samzz heeft d'r natje al zo te lezen
Matig, Fax. Ik rekende op zoiets als "Zo te lezen hoeft Samzz jouw warme melk niet"....quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Samzz heeft d'r natje al zo te lezen
Ja lekker! Laten we deze keer Gibraltar eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik doen vanavond? Iemand zin om ergens wat te gaan drinken?
Teringquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig, Fax. Ik rekende op zoiets als "Zo te lezen hoeft Samzz jouw warme melk niet"....
Met pap ontbijt jequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig, Fax. Ik rekende op zoiets als "Zo te lezen hoeft Samzz jouw warme melk niet"....
Huh wat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef yats het volgende:
Ik mis geloof ik een dm. En fax, waarom wil je met me uit? Whut?
Wat voor een cake?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ga zo een cake bakken, ben je trots op me, Faxie?
Daar zitten vrijwel alleen maar kantoren joh. Doe dan Granada.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja lekker! Laten we deze keer Gibraltar eens proberen.
Euhh, uit twee delen. Weet neit meer wat precies op de verpakking staat.quote:
Is goed. Ik stap even in mijn auto en met een paar uur ben ik er wel. Zet maar vast een martini voor me klaar. En je weet hoe.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zitten vrijwel alleen maar kantoren joh. Doe dan Granada.
Verpakkingscakequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, uit twee delen. Weet neit meer wat precies op de verpakking staat.
quote:
Waarom noem je me aardbeitje eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |