*wilquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe match
Inb4 'boehoe ik heb nooit matches, niemand wilt me'
Ik ga het lezen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Lang stuk, maar best interessant.
Want? Hoe verschilt t van de vleeskeuring in veel kroegen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Tinder. Eigenlijk is het best een droevig medium.
Pfff... Gelezenquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
In kroegen kan je ze tenminste nog aanspreken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Want? Hoe verschilt t van de vleeskeuring in veel kroegen bijvoorbeeld?
Mee eens, al heb ik er zelf (te)vaak aan mee gedaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Tinder. Eigenlijk is het best een droevig medium.
Zeer interessant idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Middagquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Mee eens, al heb ik er zelf (te)vaak aan mee gedaan.
Goedemiddag mensen.
Feertjequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.quote:Volgens het onderzoek ziet de ideale vrouw er stralend en naturel uit, en opvallend vaak wordt door de mannen een 'karakteristiek' gezicht als pluspunt genoemd. Maar als de respondenten vervolgens wordt gevraagd wat ze vinden van Amy Winehouse, Halina Reijn, Christina Hendricks, Uma Thurman, Janis Joplin en Victoria Koblenko, oordelen ze keihard. De 'karakteristieke' vrouwen krijgen amper een voldoende. Amy: 4,6, Victoria: 6,4, Christina (Mad Men): 5,9.
Zo direct weer potje voetballenquote:
Ik vind Victoria ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Victoria een 6,4 geven, maar ondertussen met Thea de Tank als vriendin rondwandelen. Blijft mooi.
Wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.
Halina Reijn en Amy Winehouse zijn bijvoorbeeld gewoon foei lelijk.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karakteristiek als pluspunt betekent niet dat iedereen met een karakteristiek gezicht knap is.
Want nu is ze wel bloedmooi denk je?quote:
Amy is nu letterlijk vel over been.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Amy vond ik trouwens wel leuk, voordat ze helemaal vermagerde. Ze had gewoon iets.
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Srs wat is er interessant aan? Vond het saai.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit wil de man
Ik denk eerder dat ze nu alleen nog maar been is, zonder vel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Amy is nu letterlijk vel over been.
Misschien is het omdat ze juist door veel mensen helemaal opgehemeld worden, terwijl je ze op straat net als ieder ander voorbij zou lopen. Dat keiharde oordeel is dan misschien om dat men het gevoel heeft de 'goddelijkheid' te willen compenseren omdat ze het overdreven vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.
Ik denk dat er weinig van 'dr lichaam over is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want nu is ze wel bloedmooi denk je?
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Amy vond ik trouwens wel leuk, voordat ze helemaal vermagerde. Ze had gewoon iets.
Victoria Koblenko heeft een mooi gezicht, ja. Beetje Oost-Europees.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, al is Halina Reijn nog drie miljoen keer knapper dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Vind Victoria ook niet echt een karakteristiek gezicht hebben, maar wel ontzettend knap. Iedereen is bij het beoordelen van het uiterlijk van sterren altijd zo enorm hard, terwijl als ze die persoon in het dagelijks leven zouden leren kennen, hun oordeel een stuk milder zou zijn.
Pics van de heren:quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |