Eigen schuld, eat shit.quote:Volgens de politie was de 22-jarige Palestijn met een mes op agenten afgestapt. Die voelden zich bedreigd en losten eerst een waarschuwingsschot, vervolgens werd de Palestijn neergeschoten,
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Richestorags het volgende:
Tsja, met een mes op agenten afstappen. Dan vraag je erom. Er is dan ook nauwelijks nieuws/discussiewaarde aan dit bericht.
Deathwish?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.
Kan.quote:
Of opgenaaid door de vele preken van een bloeddorstige imamquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:55 schreef Deadre het volgende:
Die had waarschijnlijk net heel zijn familie verloren door de bloeddorstige zionisten en nu niets te verliezen had.
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of opgenaaid door de vele preken van een bloeddorstige imam
Nee, jij?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:58 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?
Godwin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:58 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:55 schreef Deadre het volgende:
Die had waarschijnlijk net heel zijn familie verloren door de bloeddorstige zionisten en nu niets te verliezen had.
Nou hij zal vast niet door diezelfde agent(en) dusdanig zijn bedreigd dat hij het nodig achtte. Het is tragisch, maar een logisch gevolg van het handelen van dit sujet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.
Ga maar lekker ergens anders trollen vriendje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:03 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jij begon er over te fantaseren, vandaar mijn vraag?
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:05 schreef Deadre het volgende:
[..]
Op die lelijke keppeltjes kop van je
Ben je vriendje niet knulquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga maar lekker ergens anders trollen vriendje.![]()
Dat schijnt de gedachte te zijn, toch neemt hln.be de moeite het voorval als nieuws te bestempelen. Ik denk dus dat je het mis hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:49 schreef Hathor het volgende:
Een dooie Palestijn is nog nauwelijks nieuws te noemen, dat is het pas als het er meer dan 50 ineens zijn, dit is gewoon dagelijkse routine.
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.quote:
Wat wel duidelijk word is dat stekende bewegingen maken naar een auto waarin meerdere dudes met vuurwapens zitten, niet goed voor je gezondheid is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.
Tevens valt uit de beelden niet op te maken waar hij wordt geschoten en wat er buiten beeld gebeurt. De agenten lijken zich namelijk op een verdere situatie te richten.
Agenten kwamen een man arresteren die verdacht is van het gooien van een flitsgranaat, toen kwam deze man plots aankakken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.
Tevens valt uit de beelden niet op te maken waar hij wordt geschoten en wat er buiten beeld gebeurt. De agenten lijken zich namelijk op een verdere situatie te richten.
Nee, hij zette een stap terug omdat hij zag dat de agenten naar buiten kwamen. En op dat moment is het voor een agent kiezen tussen schieten of mogelijk gestoken worden. De agent handelde gewoon goed en terecht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij liep hij juist weg toen hij neergeschoten werd, en van een waarschuwingsschot zie ik ook niet veel.
Dat wordt nu onderzocht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De agent handelde gewoon goed en terecht.
Ben je uit de inrichting?quote:
Hij kon helemaal niet gestoken worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, hij zette een stap terug omdat hij zag dat de agenten naar buiten kwamen. En op dat moment is het voor een agent kiezen tussen schieten of mogelijk gestoken worden. De agent handelde gewoon goed en terecht.
Je hoeft niet eens op ze af te stappen, je hoeft alleen maar het bevel het mes op de grond te gooien te negeren, getuige dat incident in Ondiep hier een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:49 schreef Nintex het volgende:
Niet zo slim met een mes op agenten af te stappen. Dit had met een beetje pech in Berlijn of Den Haag precies hetzelfde afgelopen.
Tja kan in deze de agenten geen ongelijk geven.quote:
Nee klopt, want iemand die achteruit loopt, kan niet meer vooruit lopen? Lol.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kon helemaal niet gestoken worden.
Wat maakt dat uit? die jonge had een mes en kon dus iemand neersteken, zo,n iemand moet je gewoon afmaken. Is voor iedereen beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kon helemaal niet gestoken worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee klopt, want iemand die achteruit loopt, kan niet meer vooruit lopen? Lol.
Je ziet toch dat ik sarcastisch ben.quote:
Ik vraag mij dan ook af of je het sarcasme meent.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik sarcastisch ben.![]()
Hij zegt dat die jongen de politieagent niet meer gestoken kon hebben toen hij eenmaal achteruit liep, waarop hij vergeet dat mensen ook nog vooruit kunnen lopen nadat ze achteruit zijn gelopen.
Dit is tenminste nuttige informatie. Althans: aannemende dat deze film over dit incident gaat.quote:
Zonder contekst! Dus zinloos geklets.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:17 schreef Brum_brum het volgende:
Warning nsfl ever.
Dit is een echte executie door de politie. Deze agenten in Isral waren daadwerkelijk aangevallen en ze reageerden ook nog eens minder extreem. Maar boehoe kut Isral zo'n agressief land.
Sorry, ik ga iedere keer maar uit van een beetje nieuwsvolgende mensen op een nieuwsforum.quote:Op zondag 9 november 2014 02:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zonder contekst! Dus zinloos geklets.
Ik volg lang niet al het nieuws, waarom zou ik ook? Het meeste gaat toch over mensen waar ik helemaal niks mee heb.quote:Op zondag 9 november 2014 09:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Sorry, ik ga iedere keer maar uit van een beetje nieuwsvolgende mensen op een nieuwsforum.
Amerikaanse coppersquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:17 schreef Brum_brum het volgende:
Warning nsfl ever.
Dit is een echte executie door de politie. Deze agenten in Isral waren daadwerkelijk aangevallen en ze reageerden ook nog eens minder extreem. Maar boehoe kut Isral zo'n agressief land.
Ze hebben een bean bag, een rookgranaat en een Duitse herder EN die gast staat op veilige afstand. Bovendien hebben ze hun wapens gericht op hem dus als hij onverwachts op ze afstormt kunnen ze alsnog hem neerschieten. Dit sloeg gewoon helemaal nergens op, dit is een mooi staaltje van triggerhappy Amerikaanse agentenquote:Op zondag 9 november 2014 02:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zonder contekst! Dus zinloos geklets.
Gewelddadige psychopaten diggenquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Haten op Amerikaanse agenten
Ja dan moet je vooral die zwerver met een mes beschermen tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gewelddadige psychopaten diggen
Een rook granaat zou hem alleen maar dekking geven zodat hij kan ontsnappen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze hebben een bean bag, een rookgranaat en een Duitse herder EN die gast staat op veilige afstand. Bovendien hebben ze hun wapens gericht op hem dus als hij onverwachts op ze afstormt kunnen ze alsnog hem neerschieten. Dit sloeg gewoon helemaal nergens op, dit is een mooi staaltje van triggerhappy Amerikaanse agenten
Ze hadden alle tijd die gast eerst neer te baggen, vervolgens de herder op hem af te sturen en daarna op zijn hand te gaan staan. Dit was gewoon een executie.
Daarom eerst neerhalen met de bean bag en dan de hond erop. Desnoods blijven schieten met dat ding en op zijn hand gaan staan. Dit had echt anders opgelost kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Een rook granaat zou hem alleen maar dekking geven zodat hij kan ontsnappen...jij bedoelt zeker traangas?, en als je dat bedoelt kan dat ook niet altijd gebruikt worden door de windrichting (je weet niet wie er allemaal achter die agenten staan.).
Als ze een tazer bij zich hadden had die wel gebruikt moeten worden.. maar goed meneer had een mes in zijn hand en om nou te riskeren dat die hond word neergestoken (die nog overigens meer waard is voor de maatschappij dan een zwerver).
Captain obvious faster than the speed of stupid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef UpsideDown het volgende:
In een conflict vallen doden ja, dode Palestijnen, dode Isralirs.
Nave verontwaardiging.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Captain obvious faster than the speed of stupid.
Waarom zou je de hond riskeren? Als die kerel niet meewerkt dan schiet je hem in de benen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom eerst neerhalen met de bean bag en dan de hond erop. Desnoods blijven schieten met dat ding en op zijn hand gaan staan. Dit had echt anders opgelost kunnen worden.
Ripquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Deze topique.
Hier, er is alweer 1 dood:
Palestijn komt om bij explosie Gazastrook
Dat kan ook. De hont moet blijven leven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom zou je de hond riskeren? Als die kerel niet meewerkt dan schiet je hem in de benen.
Saai topic he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dit: NWS / Palestina en Israel #193
Netzoals de man die met een bijl op agenten afliep na een vermeende kindermishandeling ergens in NL recent?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Richestorags het volgende:
Tsja, met een mes op agenten afstappen. Dan vraag je erom. Er is dan ook nauwelijks nieuws/discussiewaarde aan dit bericht.
Maar goed, wat is je punt nu?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij haalt het niet bij die van Syri en Irak idd, komt door de patstelling.
Dat dit zo breed uitgemeten wordt met een eigen topic ten opzichte van vergelijkbare situaties in andere landen in de regio. Het komt in het midden-oosten toch best vaak voor dat lui worden neergeschoten (Libanon, Turkije, Egypte, etc.).quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed, wat is je punt nu?
Iedereen moet het doodschieten van een jonge-man maar "normaal" gaan vinden, simpelweg omdat jij verpest bent door fok + het Syri topic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat dit zo breed uitgemeten wordt met een eigen topic ten opzichte van vergelijkbare situaties in andere landen in de regio. Het komt in het midden-oosten toch best vaak voor dat lui worden neergeschoten (Libanon, Turkije, Egypte, etc.).
In Europa is dit niet normaal te noemen, in de Levant is het dagelijkse praktijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen moet het doodschieten van een jonge-man maar "normaal" gaan vinden, simpelweg omdat jij verpest bent door fok + het Syri topic?
Bedoel, mij doet het ook weinig tot niets. Maar heb wel de cognitieve capaciteiten om te begrijpen dat er veel mensen zijn die dit wel veel doet.
Wonen wij in Levant?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Europa is dit niet normaal te noemen, in de Levant is het dagelijkse praktijk.
Moet dat dan altijd?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt niets zinnigs te zeggen dus.
Bedankt.
Dit is geen klaagbaak. Als jij iets post, dan ga ik er vanuit dat je daar ook wel een valide argumentatie voor hebt.quote:
Ok sorry man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is geen klaagbaak. Als jij iets post, dan ga ik er vanuit dat je daar ook wel een valide argumentatie voor hebt.
Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ok sorry man.![]()
Misschien doe ik dat nog in een ander topic.
Mij ook, rustig in nws.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Ik heb ooit cursusmateriaal voor de politie moeten inpakken in een drukkerij. Eerste vraag: Wat is de taak van de politie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral die zwerver met een mes beschermen toch
Ja en dat klopt ook, maar je hebt soms mensen die gestoord zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb ooit cursusmateriaal voor de politie moeten inpakken in een drukkerij. Eerste vraag: Wat is de taak van de politie?
Antwoord:
1) Hulp bieden aan hen die dat behoeven.
2) Handhaven van orde en rust.
Dus: de politie moet in de eerste plaats een zwerver met een mes beschermen. Ja, in Nederland dan.
Daar staat tegenover de ervaring van een Nederlandse agent die in de VSvA op bezoek geweest was. Die constateerde dat neerknallen van bad guys daar erg in de mode was onder agenten.
Nee, natuurlijk ken ik het hele verhaal niet. Maar de taak van de politie is in de eerste plaats om de burgers te helpen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja en dat klopt ook, maar je hebt soms mensen die gestoord zijn.
Verder weet je dat hele verhaal niet, misschien waren er al eerder dingen gebeurd waardoor de politie zo reageerde.
Verder ben ik van mening dat sommige mensen gewoon "defect" zijn en helemaal niks bijdragen aan de maatschappij dus ja.. als die dan neer geschoten worden tjah..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |