Eigen schuld, eat shit.quote:Volgens de politie was de 22-jarige Palestijn met een mes op agenten afgestapt. Die voelden zich bedreigd en losten eerst een waarschuwingsschot, vervolgens werd de Palestijn neergeschoten,
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Richestorags het volgende:
Tsja, met een mes op agenten afstappen. Dan vraag je erom. Er is dan ook nauwelijks nieuws/discussiewaarde aan dit bericht.
Deathwish?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.
Kan.quote:
Of opgenaaid door de vele preken van een bloeddorstige imamquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:55 schreef Deadre het volgende:
Die had waarschijnlijk net heel zijn familie verloren door de bloeddorstige zionisten en nu niets te verliezen had.
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of opgenaaid door de vele preken van een bloeddorstige imam
Nee, jij?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:58 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?
Godwin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:58 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:55 schreef Deadre het volgende:
Die had waarschijnlijk net heel zijn familie verloren door de bloeddorstige zionisten en nu niets te verliezen had.
Nou hij zal vast niet door diezelfde agent(en) dusdanig zijn bedreigd dat hij het nodig achtte. Het is tragisch, maar een logisch gevolg van het handelen van dit sujet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom diegene met een mes op ze afliep.
Ga maar lekker ergens anders trollen vriendje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:03 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jij begon er over te fantaseren, vandaar mijn vraag?
Moet jij niet gaan dromen over een Hitlertje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:05 schreef Deadre het volgende:
[..]
Op die lelijke keppeltjes kop van je
Ben je vriendje niet knulquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga maar lekker ergens anders trollen vriendje.![]()
Dat schijnt de gedachte te zijn, toch neemt hln.be de moeite het voorval als nieuws te bestempelen. Ik denk dus dat je het mis hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:49 schreef Hathor het volgende:
Een dooie Palestijn is nog nauwelijks nieuws te noemen, dat is het pas als het er meer dan 50 ineens zijn, dit is gewoon dagelijkse routine.
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.quote:
Wat wel duidelijk word is dat stekende bewegingen maken naar een auto waarin meerdere dudes met vuurwapens zitten, niet goed voor je gezondheid is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.
Tevens valt uit de beelden niet op te maken waar hij wordt geschoten en wat er buiten beeld gebeurt. De agenten lijken zich namelijk op een verdere situatie te richten.
Agenten kwamen een man arresteren die verdacht is van het gooien van een flitsgranaat, toen kwam deze man plots aankakken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik spreek namelijk geen Arabisch dus ik weet niet wat er onder de video staat.
Tevens valt uit de beelden niet op te maken waar hij wordt geschoten en wat er buiten beeld gebeurt. De agenten lijken zich namelijk op een verdere situatie te richten.
Nee, hij zette een stap terug omdat hij zag dat de agenten naar buiten kwamen. En op dat moment is het voor een agent kiezen tussen schieten of mogelijk gestoken worden. De agent handelde gewoon goed en terecht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij liep hij juist weg toen hij neergeschoten werd, en van een waarschuwingsschot zie ik ook niet veel.
Dat wordt nu onderzocht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De agent handelde gewoon goed en terecht.
Ben je uit de inrichting?quote:
Hij kon helemaal niet gestoken worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, hij zette een stap terug omdat hij zag dat de agenten naar buiten kwamen. En op dat moment is het voor een agent kiezen tussen schieten of mogelijk gestoken worden. De agent handelde gewoon goed en terecht.
Je hoeft niet eens op ze af te stappen, je hoeft alleen maar het bevel het mes op de grond te gooien te negeren, getuige dat incident in Ondiep hier een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:49 schreef Nintex het volgende:
Niet zo slim met een mes op agenten af te stappen. Dit had met een beetje pech in Berlijn of Den Haag precies hetzelfde afgelopen.
Tja kan in deze de agenten geen ongelijk geven.quote:
Nee klopt, want iemand die achteruit loopt, kan niet meer vooruit lopen? Lol.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kon helemaal niet gestoken worden.
Wat maakt dat uit? die jonge had een mes en kon dus iemand neersteken, zo,n iemand moet je gewoon afmaken. Is voor iedereen beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kon helemaal niet gestoken worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee klopt, want iemand die achteruit loopt, kan niet meer vooruit lopen? Lol.
Je ziet toch dat ik sarcastisch ben.quote:
Ik vraag mij dan ook af of je het sarcasme meent.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik sarcastisch ben.![]()
Hij zegt dat die jongen de politieagent niet meer gestoken kon hebben toen hij eenmaal achteruit liep, waarop hij vergeet dat mensen ook nog vooruit kunnen lopen nadat ze achteruit zijn gelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |