Dan deed je nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:48 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso schooltassen. Daar deed ik niet aan. Alles lag in mijn kluisje.
Huiswerk maken deed ik amper. Als ik met een vak achter lag maakte ik m'n huiswerk op school in een tussenuur.
Lunch kocht ik in de cafetaria. Goede vriendin van mij werkte daar achter de bar dus ik krijg een saucijzenbroodje voor een kwartje in plaats van een gulden.
Alleen als ik thuis echt moest leren voor een repetitie nam ik het boek mee naar huis.
Twee keer 'hebt' is lelijk in een zin. Verder mis ik een hoofdletter bij het schamelijke ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:47 schreef Iwanius het volgende:
ja.jammer dat jij er wel op gezeten hebt maar nooit opgelet hebt.
Een pukkel was een militair tasje dat meestal met een schouderband eraan werd gedragen.de officiele naam was gevechtstas M 52 (Geevee heeft nog in het leger gezeten en een tijdje bij de Fourier gezeten)quote:
Tong is van de lichting 2 2 83. Vreselijke tijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef geevee het volgende:
[..]
Een pukkel was een militair tasje dat meestal met een schouderband eraan werd gedragen.de officiele naam was gevechtstas M 52 (Geevee heeft nog in het leger gezeten en een tijdje bij de Fourier gezeten)
Klinkt als mijn jeugd; die leren tas had ik ook maar heb ik nooit gebruikt. En het saucijzenbroodje spoelde je weg met AA-drink. Achterin het kluisje lag nog wel eens een zakje met brood weg te schimmelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:48 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso schooltassen. Daar deed ik niet aan. Alles lag in mijn kluisje.
Huiswerk maken deed ik amper. Als ik met een vak achter lag maakte ik m'n huiswerk op school in een tussenuur.
Lunch kocht ik in de cafetaria. Goede vriendin van mij werkte daar achter de bar dus ik krijg een saucijzenbroodje voor een kwartje in plaats van een gulden.
Alleen als ik thuis echt moest leren voor een repetitie nam ik het boek mee naar huis.
Achter slot en grendel. Serieus : 't Harde, off all places. Beroerdste tijd van m'n leven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:38 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij heet dat 83-2 Tongieboy. Waar zat je?
Ik heb 'm nog steeds. Paars. De wereld is wel veranderd in die 40 jaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef Ole het volgende:
Bij de eerste les Aardrijkskunde de Grote Bosatlas meenemen..
die had ik ookquote:
't Harde? Harskamp dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:46 schreef tong80 het volgende:
Achter slot en grendel. Serieus : 't Harde, off all places. Beroerdste tijd van m'n leven.
Ha! die had ik later ook te meer 1 van mijn docenten indertijd,ik meen wiskunde docent, ook zo 1 had ;als hij met die rokende pijp 'smorgens de klas binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef tong80 het volgende:
Ja had wel smaak. Maar het haalt het niet bij :
Heb dan ook een paar weekenden vastgezeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
't Harde? Harskamp dus?Ik vind jou ook niet het type dat in een keurslijf moet worden gedwongen.
Daarna kwam het boodschappentas-tijdperk. Wie dat toch verzonnen had....quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De agenda in het voorste zijvakje, en je droeg hem onder je arm.
Leukquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daarna kwam het boodschappentas-tijdperk. Wie dat toch verzonnen had....
[ afbeelding ]
Nav de TT:
Trouwens, weten jullie waarom Dries van Agt destijds nooit een tas bij zich had?
Hij kon alles in zijn pukkel stoppen....
[ afbeelding ]
Kende je hem echt niet?quote:
Jawelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |