Die verdwaald is zeker ?quote:
Misschien bellen ze wel met hun moeder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
De pukkels moeten ze verbieden op de rug van brugklassers. Nu kunnen ze op de fiets bellen. Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets. Dat ik nog niet gevallen ben is een wonder. Wat heb je te melden aan een medeleerling om 8 uur 's ochtends op de fiets die je 5 minuten later ziet ?
Zijn daar beelden van? Dat lijkt me wel een bijzonder gezicht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets
*Hardop lacht*quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Dat lijkt me wel een bijzonder gezicht.
Je zult maar een fietsende scheldende tong80 spotten!
'Mammie ik heb vergeten door te trekken.' 'Euvel het me niet duidelijk.' 'Ben nu weg, Trudie wil weten waar ik m'n fiets neerzet.' 'Zet hem gewoon in het washok.' 'Komen er minder zadelsnuiveraars.'quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien bellen ze wel met hun moeder.
En dan helemaal vol met ál je boekenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Al dan niet verneukt naar;
[ afbeelding ]
Die waren er nog niet in tong zijn tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is altijd mijn tijd. Verder is het Tong en tong80.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die waren er nog niet in tong zijn tijd.
Dat komt omdat je gestopt bent met roken. Daar wordt een mens agressief van.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets
Lastpak jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik dus ook. Verplicht op mijn school. Als je met iets anders kwam werd je van school gestuurd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De agenda in het voorste zijvakje, en je droeg hem onder je arm.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:42 schreef breaky het volgende:
Een groot nadeel was dat het eerste half jaar die tassen vreselijk naar leer stonken
En alle oudejaars konden zo gelijk de brugklassers eruit pikken. Gewoon op de reuk zeg maar.quote:
Bij ons was het een Casio rekenmachine geloof ik. Al had ik eentje van Sharp (en moest daar toestemming voor vragen, want ja, afwijkend van de norm.)quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef AnnaNiem het volgende:
Ja zo'n tas en de ryam waren verplicht bij ons. En een rekenmachine van Texas Instruments. Die zat samen met etui, passerdoos en tictacs in het andere vak. Geodriehoek in een omgevouwde agendabladzijde. We pimpten, al bestond dat woord nog niet in 1988, wel onze tas met dikke stift, stickers, linten en zo. Wat was mijn vader trouwens woest over het onderkalken van die dure tas...
Ik schreef met zwarte stift The Clash en The Ramomes op m'n bruine schooltas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef AnnaNiem het volgende:
Ja zo'n tas en de ryam waren verplicht bij ons. En een rekenmachine van Texas Instruments. Die zat samen met etui, passerdoos en tictacs in het andere vak. Geodriehoek in een omgevouwde agendabladzijde. We pimpten, al bestond dat woord nog niet in 1988, wel onze tas met dikke stift, stickers, linten en zo. Wat was mijn vader trouwens woest over het onderkalken van die dure tas...
Ha haquote:Op woensdag 12 november 2014 01:42 schreef breaky het volgende:
[..]
En alle oudejaars konden zo gelijk de brugklassers eruit pikken. Gewoon op de reuk zeg maar.
Jaha zo'n ding heb ik ook jaren meegesleept. Op de lagere school met een stevig boek er in om hem er beter uit te laten zien. Kwam goed van pas toen de school bullebak me achterna zat voor de school. Ik heb hem puur uit paniek met die tas het prikkeldraad in gemept.quote:
Als je een beeje stoer was tilde je de ouderwetse boekentas onder je oksel me.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jaha zo'n ding heb ik ook jaren meegesleept. Op de lagere school met een stevig boek er in om hem er beter uit te laten zien. Kwam goed van pas toen de school bullebak me achterna zat voor de school. Ik heb hem puur uit paniek met die tas het prikkeldraad in gemept.
En het laatste stuk droeg je hem niet meer, maar gaf je hem een slinger richting klaslokaal.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je een beeje stoer was tilde je de ouderwetse boekentas onder je oksel me.
In de pauze smeet je hem ergens in een hoek. Kwam je te laat in de klas want je kon je tas niet meer vindendenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En het laatste stuk droeg je hem niet meer, maar gaf je hem een slinger richting klaslokaal.
die loeizware tas heb ik inderdaad ook nog gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Loeizwaar iddquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die loeizware tas heb ik inderdaad ook nog gehad.
Dat moet wel verplicht zijn geweest, ik heb geen idee hoe het ging maar zo-eentje had ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat moet wel verplicht zijn geweest, ik heb geen idee hoe het ging maar zo-eentje had ik ook.
Ik kalkte er met grote letters IRON MAIDEN op, in het "echte" lettertype. Ook nog twee grote stickers van zombies erop, had ik op de kermis gewonnen, machtig welquote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schreef met zwarte stift The Clash en The Ramomes op m'n bruine schooltas.
Coolquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kalkte er met grote letters IRON MAIDEN op, in het "echte" lettertype. Ook nog twee grote stickers van zombies erop, had ik op de kermis gewonnen, machtig wel
Die heb jij nooit gedragen. Misschien je leraren. Ik heb m ooit gehad in mijn jeugd voor school.quote:
Mooi voor school. Alleen jammer dat je nooit onderwijs hebt gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Die heb jij nooit gedragen. Misschien je leraren. Ik heb m ooit gehad in mijn jeugd voor school.
Wel een joekel,helemaal als je al je boeken in moet doen en het dan een loodzwaar ding werd.
Maar zo stevig als wat.
Whaha lolquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |