SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik om de 8/9 dagenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Montelly het volgende: [..] om de 3 dagen, anders lijk ik op een terrorist
![]()
En waar is de gelijkenis volgens haarquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
Nou ja, volgens mij nichtje lijk ik op haar:
[ afbeelding ]
Dan vind ik de Willemijn-Unlabeled vergelijking nog meevallen.
Wtf. Daar lijk je dus niet eens 's 1 % op. hhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Geen slechte vergelijking hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben zwaar beledigd. Serieus...quote:
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, die Willemijn. Nee joh, daar lijk je absoluut niet op.
Godverquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan, hollanders kunnen makkelijk 2 a 3 weken laten staan voor een vlasbaardje. Niet bij mij vriend..quote:
HEB JE WELEENS BAARD OP JE PUNI GEHAD? NEE? so stfuquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
Echte bazen laten een baard staan, en trimmen de snorro.
Niet haten op Willemijn,quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar kom op hé, Unlabeled lijkt helemaal niet op Willemijn (of omgekeerd).Zou ze Willemijn wel willen.
Idgaf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
HEB JE WELEENS BAAR OP JE PUNI GEHAD? NEE? so stfu
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Haha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel op.
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Ik zie de gelijkenis wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Snooky is qua persoonlijkheid verrot, haar gezicht is niet zo erg eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Je tweelingzus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik zie het..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sylvesterrrrrrrrrrrrrr, ik wil niet opmerkingen blijven maken over je weet wel. Stel me niet teleurrrrrrrrr. ;cquote:
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Ik zie het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, waar lijk jij op, son? Heb je face nog steeds niet mogen aanschouwen tot op heden.
Vind Che op hem lijken, beetje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, waar lijk jij op, son? Heb je face nog steeds niet mogen aanschouwen tot op heden.
Is dat van die prank channel? Met die pokemonquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind Che op hem lijken, beetje.
[ afbeelding ]
Wat een gaylordquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie ik gelijkenis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
En laatst kreeg ik te horen dat ik lijk op Perihan Savas. Dat vond ik iets minder erg.
[ afbeelding ]
kutgozer dit. ughhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lijk je wel een beetje op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
En laatst kreeg ik te horen dat ik lijk op Perihan Savas. Dat vond ik iets minder erg.
[ afbeelding ]
borte kom tc, kan ik even naar je kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is idgafquote:
Niiiiice.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Perihan is best een mooie naamquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA FUCK JE LEVENquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb net per ongeluk een slok siroop genomen. Dacht dat het sap was. IEUWWDADCASOJ
Gewoon als hahahahahaquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe moet ik 'Hhhhhhhhhh' trouwens lezen?
Ja zou ik ook zeggen na je laatste opmerking.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar lijk je wel een beetje op.
Muah, meer op Asli Güngör op sommige foto's, vind ik....quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst is langer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen na je laatste opmerking.
Yazdim biryere he, dat je het weet.
Dacht even dt dit borte forreal wasquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Muah, meer op Asli Güngör op sommige foto's, vind ik....
[ afbeelding ]
Op deze foto zie ik geen gelijkenis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals 038394834384n gezegd, misschien op sommige foto's maar irl absoluut niet. Mijn gezicht is veeel groffer dan de hare. Ook haar neus is dun enzo terwijl de mijne groot en dik is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can't handle te veel siroop in mn water.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het was LEKKER, maar té té té zoet.
Wat een kut smaak heb je.quote:
Omdat hij Koerd is? Haterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |