quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Je tweelingzus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik zie het..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sylvesterrrrrrrrrrrrrr, ik wil niet opmerkingen blijven maken over je weet wel. Stel me niet teleurrrrrrrrr. ;cquote:
Mijne is het ergste btw. Sommige mensen vonden mij op snooki lijken.Ik zie het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, waar lijk jij op, son? Heb je face nog steeds niet mogen aanschouwen tot op heden.
Vind Che op hem lijken, beetje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, waar lijk jij op, son? Heb je face nog steeds niet mogen aanschouwen tot op heden.
Is dat van die prank channel? Met die pokemonquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind Che op hem lijken, beetje.
[ afbeelding ]
Wat een gaylordquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind Che op hem lijken, beetje.
[ afbeelding ]
Hier zie ik gelijkenis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Landysh het volgende:
En laatst kreeg ik te horen dat ik lijk op Perihan Savas. Dat vond ik iets minder erg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |