Precies. 1x per maand trimmen en you're good to go/quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Als man heb je het lekker makkelijk. Even 2 minuten trimmen met een oude trimmer.Scheren krijg je een geïrriteerde huid van.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mannen met baard. Onverzorgd maar hygiënisch.
Weleens gebruikt? Weetje wat voor hussle dat isquote:
Op cam wel. Vooral deze foto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sylvesterrr lijk ik irl op Willemijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wang- en neklijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt een baard, gebruik je die op je voorhoofd ofzo?
Ja...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weleens gebruikt? Weetje wat voor hussle dat is
Nee, zij lijkt op jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sylvesterrr lijk ik irl op Willemijn?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Op cam wel. Vooral deze foto.Echt een zware beledigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoe vaak scheer jij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd hé, nobody got time for tha om 6 uur 's ochtends..
[ afbeelding ]
Ah, die Willemijn. Nee joh, daar lijk je absoluut niet op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, zij lijkt op jou.
wtf is Willemijn?
om de 3 dagen, anders lijk ik op een terroristquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd hé, nobody got time for that om 6 uur 's ochtends..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn. Ik trim eens per 2 wekenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
om de 3 dagen, anders lijk ik op een terrorist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |