Always.quote:
Noem je me nu een hippie? :$quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, onze hippie speelt Baratheon
Starks is open.
Ja, eerst wachten wachten wachten en dan ineens sneaky achterom aanvallenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je me nu een hippie? :$
[ afbeelding ]
Ik ben Newbie niet. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eerst wachten wachten wachten en dan ineens sneaky achterom aanvallen
Gelukkig was de imp je te slim af
Over de seriequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Newbie niet. Waar heb je het over?
Dit soort lijsten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef Yiwei het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit een vrouw aangeraakt, behalve familieleden (zakelijk handen geschud mag dan wel)
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enigskind
- vrouw vriendelijk
- vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Maar in geen gevallen heb ik zelf te kiezen op wie ik val hoor
Hahaha.quote:
Allemaal fags die zijn pik willen.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over de serie
Die pot was wel een beetje lame met 2 pacifisten haha
Nooit een vrouw aangeraakt. Wow.quote:
Iedereen gaat doodquote:
Je bent 15. Toedeloe.quote:
Hem mag ik welquote:
je bent zelf stomquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef Fylax het volgende:
omdat je zo'n stomme opmerking maakt lola:
Hij wordt heel vaak gestoken door de andere Kraaien hihigiih
Hij kijkt altijd zo zielig.quote:
Mijn favoriete Nightswatchmen is Potato kid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hem mag ik wel
Beetje de wildlings dubbelcrossen en dan komt ze nog even huilliehuillie doen, pwned
Wie bedoel je daarmee? Sam?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn favoriete Nightswatchmen is Potato kid.
Zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem eruit zien als 11/12
Dat ventje van 10 ofzo, met zijn boog.quote:
En nu kappen, ik heb boek 5 nog niet uit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar misschien leeft hij nog hoor dat weten we pas in het volgende boek.
oh oepsquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu kappen, ik heb boek 5 nog niet uit.
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.quote:
mij ook niet..quote:
Ojjaaa die knakker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ventje van 10 ofzo, met zijn boog.
The best archer in the hamlet.
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mij ook niet..
moet ik op mijn taalgebruik letten enzo.
Mijn kind ligt al in bed. Ik voel me oud.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.
Iewwwquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.
Joffreyquote:
Ik mag jou ook niet.quote:
Huhquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Tering 1 keer speel ik niet mee van de 5000 potjes en meteen waarschuwing alles. Ja hallo het spel deed het niet eens met je honderduizend updates per week
quote:
Ik ken je nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Saai hoor, laat je mij helemaal alleen met muhaha
uh neequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang in bed liggen?
is al eventjes geledenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Hoelaat mochten jullie naar bed dan dat je 12 was?
9 uur?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
ik ben helemaal geen 12quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat ik dat nog weetquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Pas 10 jaar terug toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik dat nog weet
Te lang terug
Er zijn meerdere mensen die een goede smaak hebben en die belang hechten aan de regels.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was er bijna van overtuigd dat dit een TT van Kaneel moest zijn, maar dus niet.
Kom maar langs.quote:
quote:
quote:
Damn, het werkt.quote:
Zo heb ik Heppie gehosseld. #truestoryquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Damn, het werkt.
Single, hetero, kjoet, ik kies jou!quote:
Ik ben ook alle 3 :/quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Single, hetero, kjoet, ik kies jou!
Kom maar, wij gaan samen warme chocomelk drinken. Met marshmellows.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kommaar, wij gaan samen warme chocomelk drinken. Met marshmellows.
En slagroom als je braaf bent.quote:
Oh, maar jij hebt een penisquote:
Diskriemienasi!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt een penis
Ja ok. Maar dan regel ik een chick en regel jij een chick. Maar de tijd daarvoor hebben we het gezellig en leuk met biertjesquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt een penis
Nee, seksuele voorkeurquote:
HosselMode=1quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ok. Maar dan regel ik een chick en regel jij een chick. Maar de tijd daarvoor hebben we het gezellig en leuk met biertjes
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, seksuele voorkeur
[..]
HosselMode=1
En ik leer je de fijne kneepjes van het hosselen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, seksuele voorkeur
[..]
HosselMode=1
WHOOPquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik leer je de fijne kneepjes van het hosselen.
O, dan ga ik wel naar een gaybar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Al hoeft het stiekem al een tijdje niet
Vertel me meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo heb ik Heppie gehosseld. #truestory
Volgens mij riep ik dat voor de grap een keer in GRTD (want preuts hihi) en toen kreeg ik DM van hem.quote:
Ik ga dan wel lesbische chicks hosselen hè.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik ook wel met je mee. Gezellig
Wowquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik dat voor de grap een keer in GRTD (want preuts hihi) en toen kreeg ik DM van hem.
Gister nog met marshmellows boven een vuurtje gestaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar, wij gaan samen warme chocomelk drinken. Met marshmellows.
Ook als grapje, maar toen raakten we aan de praat enz. Maar dacht eerst dat hij een of andere oude kerel was, want hij gaf me advies over dingen op een vrij wijze, volwassen toon.quote:
Dat is prima, ik drink er gezellig een biertjequote:Op zaterdag 8 november 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga dan wel lesbische chicks hosselen hè.
Dat is ook keilekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gister nog met marshmellows boven een vuurtje gestaan.
*jaloersquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gister nog met marshmellows boven een vuurtje gestaan.
Ik denk dat je wel veel aanspraak krijgt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is prima, ik drink er gezellig een biertje
Ik wil eens naar een gaybar. Kijken hoe ik het doe bij de meisjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga dan wel lesbische chicks hosselen hè.
Denk je? Ben nog maar een keer in een gaybar geweest. Met collega's, na gay-wedding van collegaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel veel aanspraak krijgt.
Ja, zou ik serieus eens willen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil eens naar een gaybar. Kijken hoe ik het doe bij de meisjes.
Misschien straal je teveel heteroheid uit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk je? Ben nog maar een keer in een gaybar geweest. Met collega's, na gay-wedding van collegaHad toen helemaal geen aanspraak
Een vriend van me is gay dus misschien kan ik wel een keertje mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zou ik serieus eens willen.Lijkt me sowieso wel tof en gezellig.
Hmm geen idee hahahaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien straal je teveel heteroheid uit.
Ik doe het bij de mannen zoveel beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is gezelligquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriend van me is gay dus misschien kan ik wel een keertje mee.
Dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien straal je teveel heteroheid uit.
Denk wel goed, want vrouwelijk. Wellicht niet bij alle andere vrouwelijke types, omdat die dan een (wat) mannelijk type zoeken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er post hier sowieso bijna niemand, schurk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Stannistopic loopt nog. Het is wel duidelijk dat er niet zoveel stannislovers zijn he kaneeltje.
Ik zou zelf in principe ook niet op de vrouwelijke types vallen, dus dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk wel goed, want vrouwelijk. Wellicht niet bij alle andere vrouwelijke types, omdat die dan een (wat) mannelijk type zoeken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Stannistopic loopt nog. Het is wel duidelijk dat er niet zoveel stannislovers zijn he kaneeltje.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou zelf in principe ook niet op de vrouwelijke types vallen, dus dat snap ik wel.
Ohaiquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaybars zijn tof. Ik kreeg voor de verandering zelf eens gratis drank.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaybars zijn tof. Ik kreeg voor de verandering zelf eens gratis drank.
Roy, ik vind het eng dat jij dat zo ineens vraagt.quote:
Voor de gratis drank hequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Roy, ik vind het eng dat jij dat zo ineens vraagt.
Doe eens een plaatje van een vrouw die je aantrekkelijk vindt dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou zelf in principe ook niet op de vrouwelijke types vallen, dus dat snap ik wel.
Oh hell yeahhhhhquote:
Nou gezellig hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeahhhhh
Ben ook weer weg nu
Ellen Page, Poussey van OITNB. En Natasha Lyonnequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van een vrouw die je aantrekkelijk vindt dan.
:$quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ellen Page, Poussey van OITNB. En Natasha LyonneMaar zij is eigenlijk wel vrouwelijk, alleen gedraagt ze zich niet zo in de serie. Zijn wel drie heel verschillend uitziende vrouwen besef ik me.
Het gaat ook meer om de algehele uitstraling dan specifiek uiterlijke kenmerken. Maar in principe heb ik niet zoveel met grote borsten bijv.
Nee, wacht maar tot het topic wordt omgedoopt tot Team Lannister.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er post hier sowieso bijna niemand, schurk.
Team snow/stark ftwquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, wacht maar tot het topic wordt omgedoopt tot Team Lannister.
Whehe, Ellen Page en Poussey vind ik echt totaal onaantrekkelijk. Je valt wel een beetje op tomboys dus.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ellen Page, Poussey van OITNB. En Natasha LyonneMaar zij is eigenlijk wel vrouwelijk, alleen gedraagt ze zich niet zo in de serie. Zijn wel drie heel verschillend uitziende vrouwen besef ik me.
Het gaat ook meer om de algehele uitstraling dan specifiek uiterlijke kenmerken. Maar in principe heb ik niet zoveel met grote borsten bijv.
Ja, zij is leuk.quote:
Ken haar wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, Ellen Page en Poussey vind ik echt totaal onaantrekkelijk. Je valt wel een beetje op tomboys dus.
[..]
Ja, zij is leuk.Misschien vind je haar ook wel wat: [ afbeelding ]
#TeamManderlyquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dat team is er bijna niet meer
Ow wacht
Zij heeft wel wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, Ellen Page en Poussey vind ik echt totaal onaantrekkelijk. Je valt wel een beetje op tomboys dus.
[..]
Ja, zij is leuk.Misschien vind je haar ook wel wat: [ afbeelding ]
Pas 1 keer in mijn leven jelly geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jelly?
Fas lijkt me meer een type dat op Alex van OITNB zou vallen.
Vind qua uiterlijk Morello het leukst, maar op Alex kan ik het ook wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jelly?
Fas lijkt me meer een type dat op Alex van OITNB zou vallen.
Hoi.quote:
Nicky.quote:
Lekkere dikke banaan.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een dikke banaan geven.
Pfoe, kapsalon is meer een eufemisme voor een lelijke kut.quote:
O, je bood je vleesbanaan aan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, kapsalon is meer een eufemisme voor een lelijke kut.
Nee, maar de dubbelzinnigheid maakte het grappig.quote:
Daarom ging ik uit van een echte banaan. En dus ook van een echte kapsalon. En niet een of andere toegetakelde kut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar de dubbelzinnigheid maakte het grappig.
Geen seks voor mij. Weet je toch.
Geen idee man, k ga hard op infected mushroom en ik heb niet eens wat gebruiktquote:
Wowquote:Op zondag 9 november 2014 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee man, k ga hard op infected mushroom en ik heb niet eens wat gebruikt
Drank en jointjes, meer nietquote:
Zeker wetenquote:
Durf je niet bij haar te poepen?quote:Op zondag 9 november 2014 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker weten
Zodra ik thuis ben ga ik poepen. Het weekend perfect afronden
Jawel, met moeite thoquote:Op zondag 9 november 2014 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf je niet bij haar te poepen?
Mogguhquote:
Lekker treinpoepen.quote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, met moeite tho
Maar ik moest nog niet toen ik vertrok. Nu wel :$
Och och och, weer een chickie gehosseld?quote:Op zondag 9 november 2014 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker weten
Zodra ik thuis ben ga ik poepen. Het weekend perfect afronden
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och och och, weer een chickie gehosseld?
Ik had liever nog ff geslapenquote:
Zo visualiseren hoe je poep in een lange streep op het spoor belandtquote:
Hahaha, I like the way you thinkquote:Op zondag 9 november 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo visualiseren hoe je poep in een lange streep op het spoor belandt
of een spoor van keuteltjesquote:Op zondag 9 november 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo visualiseren hoe je poep in een lange streep op het spoor belandt
Oh, bij die.quote:Op zondag 9 november 2014 09:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk nog ff met jou chillen maar ik was om kwart voor 8 al onderweg
Jaquote:Op zondag 9 november 2014 09:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, bij die.Zo vroeg in de ochtend is ook niet wat. Ik heb trouwens geleerd dat "dat is niet wat" geen normaal Nederlands is.
Ja, daar heb je het al.quote:Op zondag 9 november 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is niet wat?
Nog nooit gehoord.
quote:
De opluchting.quote:
Echt! Voel het puntje al bijna :$quote:
quote:
De persoon die de tijd heeft opgezocht even slaan dus.quote:Op zondag 9 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou vanmiddag naar de film gaan met mensen.
Zie ik op de site dat de film eerder draait dan we in de mail hebben afgesproken. Lel.
Ik pinkte een traantje weg, zo mooi. :$quote:Op zondag 9 november 2014 10:06 schreef Dqod het volgende:
Ik zwaaide nog ff naar je zojuist, feertje
Arnhem de gekstuuuuhhhh
Gvd kaneelquote:Op zondag 9 november 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Had ik eens op vakantie. Ik moest poepen, en toen ik eindelijk bij het hostel was, moest ik mijn uiterste best doen om het binnen te houden. Moest eerst allemaal trappen opthe horror.
Op de wc, ik trek mijn broek omlaag en BAM.
Kwam voor 5 dagen uit. Broek kon ik weggooien.
jwz bby :$quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik pinkte een traantje weg, zo mooi. :$
Skeleton sisters.quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De persoon die de tijd heeft opgezocht even slaan dus.
Welke film ga je?
quote:Op zondag 9 november 2014 10:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd kaneel![]()
Ik spuugde zojuist m'n koffie uit
Zulke mensen op facebook hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit op facebook posten.
Kill them.quote:Op zondag 9 november 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit op facebook posten.
In my defense, dat is een vriendin uit mijn kindertijd. Wist ik veel dat ze een Chihuahua ging kopen. Ze hadden vroeger thuis een Rottweiler.quote:Op zondag 9 november 2014 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zulke mensen op facebook hebben.
Dus datquote:
Pics.quote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn onderbroek zakt af.
Ik weet niet of dit komt doordat het elastiek te oud is, of dat ik af ben gevallen.
hehe wow wauwie :$$quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik val op vrouwelijke vrouwen
Yats loopt altijd wat achter in SC's.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een post van gister, yats.
Het lijkt inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats loopt altijd wat achter in SC's.
Het lijkt alsof hij alles doorleest.
Jij hier?quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga alweer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij hier?
Neemt de relatie SC deze SC over?
Hoefniehoor :$quote:
GRTD. Dat is toch maar een stomme SCquote:Op zondag 9 november 2014 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke sc zullen we volgende week overnemen?
Dan ga ik maar.quote:Op zondag 9 november 2014 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat je mag blijven. Want je hebt tetten.
Hm nee, vind het wel goed genoeg zo.quote:Op zondag 9 november 2014 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iets meer eten.Heb je vanzelf tetten.
Ik zit achter een computer uit het jaar 0 (laptop is kaput) met een verbinding uit het jaar 0. Ik loop wat achter dus.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, slechte verbinding etc.quote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats loopt altijd wat achter in SC's.
Het lijkt alsof hij alles doorleest.
Dat ja...quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaadis gewoon een lag.
Ja daar heb ik niks aan.quote:
Als je Straw haar buurman was, was het probleem snel verholpenquote:
Helaas voor fax zal hij toch 18 jaar moeten wachtenquote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je Straw haar buurman was, was het probleem snel verholpen
Dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uhhh...quote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je niet al te visueel denktquote:Op maandag 10 november 2014 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu moet ik denken aan seks met mijn buurman. Die enge Turk.
Nou ja zegquote:
En dus?quote:Op maandag 10 november 2014 10:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja zegik zit op mijn werk!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |