Always.quote:
Noem je me nu een hippie? :$quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, onze hippie speelt Baratheon
Starks is open.
Ja, eerst wachten wachten wachten en dan ineens sneaky achterom aanvallenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je me nu een hippie? :$
[ afbeelding ]
Ik ben Newbie niet. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eerst wachten wachten wachten en dan ineens sneaky achterom aanvallen
Gelukkig was de imp je te slim af
Over de seriequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Newbie niet. Waar heb je het over?
Dit soort lijsten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef Yiwei het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit een vrouw aangeraakt, behalve familieleden (zakelijk handen geschud mag dan wel)
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enigskind
- vrouw vriendelijk
- vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Maar in geen gevallen heb ik zelf te kiezen op wie ik val hoor
Hahaha.quote:
Allemaal fags die zijn pik willen.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over de serie
Die pot was wel een beetje lame met 2 pacifisten haha
Nooit een vrouw aangeraakt. Wow.quote:
Iedereen gaat doodquote:
Je bent 15. Toedeloe.quote:
Hem mag ik welquote:
je bent zelf stomquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef Fylax het volgende:
omdat je zo'n stomme opmerking maakt lola:
Hij wordt heel vaak gestoken door de andere Kraaien hihigiih
Hij kijkt altijd zo zielig.quote:
Mijn favoriete Nightswatchmen is Potato kid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hem mag ik wel
Beetje de wildlings dubbelcrossen en dan komt ze nog even huilliehuillie doen, pwned
Wie bedoel je daarmee? Sam?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn favoriete Nightswatchmen is Potato kid.
Zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem eruit zien als 11/12
Dat ventje van 10 ofzo, met zijn boog.quote:
En nu kappen, ik heb boek 5 nog niet uit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar misschien leeft hij nog hoor dat weten we pas in het volgende boek.
oh oepsquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu kappen, ik heb boek 5 nog niet uit.
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.quote:
mij ook niet..quote:
Ojjaaa die knakker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ventje van 10 ofzo, met zijn boog.
The best archer in the hamlet.
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mij ook niet..
moet ik op mijn taalgebruik letten enzo.
Mijn kind ligt al in bed. Ik voel me oud.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.
Iewwwquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij ome muhahaha op schoot, ik lijk ook wel 12. Alles komt goed /aai over de bol geeft.
Joffreyquote:
Ik mag jou ook niet.quote:
Huhquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Tering 1 keer speel ik niet mee van de 5000 potjes en meteen waarschuwing alles. Ja hallo het spel deed het niet eens met je honderduizend updates per week
quote:
Ik ken je nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Saai hoor, laat je mij helemaal alleen met muhaha
uh neequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang in bed liggen?
is al eventjes geledenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Hoelaat mochten jullie naar bed dan dat je 12 was?
9 uur?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
ik ben helemaal geen 12quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat ik dat nog weetquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Pas 10 jaar terug toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik dat nog weet
Te lang terug
Er zijn meerdere mensen die een goede smaak hebben en die belang hechten aan de regels.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was er bijna van overtuigd dat dit een TT van Kaneel moest zijn, maar dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |