Ik las dat ik 3 topics mag kapen op een dag, dus ik heb er nog 2 te gaanquote:
Dat is in UTOquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat ik 3 topics mag kapen op een dag, dus ik heb er nog 2 te gaan
Typisch Dees stylequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Dat is wel een héle lelijke bank in de OP
Polka dot dessin, helemaal hip!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Dat is wel een héle lelijke bank in de OP
daarom heb ik ook een grote lap over die oude heerlijk zittende/liggende bank gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Mijn oude bank was mooi, en die zat lekker, dit nieuwe ding is een kutding
kan HUT vervenquote:
De enige plek waar ik me zo'n plek voor kan stellen is een studentenkamer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat serieus hip?![]()
Ik vin het gruwelijk lelijk
Had ik ook beter kunnen doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een grote lap over die oude heerlijk zittende/liggende bank gedaan
oe... spannend... eerste keer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De enige plek waar ik me zo'n plek voor kan stellen is een studentenkamer.
Daarover gesproken, mijn dochter is gisteren vertrokken voor een stedentrip naar Praag... in haar eentje.
Wat jammer, een bank hoort lekker te zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Mijn oude bank was mooi, en die zat lekker, dit nieuwe ding is een kutding
Vast welquote:
Ik was gehecht aan die ouwequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, een bank hoort lekker te zitten.
De bank die wij hebben hebben we ook nog maar 2 jaar, maar hij zit heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |