Ah klasse ventje, showtje terugkijkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Oliver23 het volgende:
Laat ik in dit 1000ste deeltje, maar de MP4 link geven:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)313-eb3dd1136784.mp4
Och, beetje met het broekje uit op de bank gelegen, mijn tijd doorgebracht in de sauna, afgewisseld met wat bezoekjes aan Boekarest (goeie musea daar!), Den Ouden Belg (tip: entrecôte met bearnaisesaus en frietjes!), Hotel Abrona en palendansverenigingen. Lekker man!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
Maar waar zat je man. Rensie en ik dachten dat je in handen van IS of iets dergelijks was gevallen. Geen reactie meer op FB berichten, geen reactie op Appjes ... ...
Of was je druk bezig voor Wilfred om Vullen of Voeden te promoten
Vanaf nu is het verboden in dit topic te reageren tot Johannes dat heeft gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk kan schildknaap Johannes dit topic nog meemaken.
Dan praat ik het topic wel alleen vol!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf nu is het verboden in dit topic te reageren tot Johannes dat heeft gedaan.
Nee Johannes heeft VI in de steek gelatenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf nu is het verboden in dit topic te reageren tot Johannes dat heeft gedaan.
Veerboot, ouwe reusquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Veerboot het volgende:
Wel een minpuntje dat Emile zijn mooie blauwe Italia-trui niet aan had.
[ afbeelding ]
knjbquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ook mooi dat we nu weten dat Ajax dus gewoon scheidsrechters heeft omgekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |