Zo te lezen zijn de gedoodverfde* opvolgers bij deze aanval ook aan flarden geschoten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef Slayage het volgende:
vraag me af of er meteen een nieuwe "kalief" wordt uitgeroepen of dat er een macht strijd komt
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn de gedoodverfde* opvolgers bij deze aanval ook aan flarden geschoten.
*HAHA
Vol met IS leden jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Hup bombardeer dat ziekenhuis! USA USA USA USA
[ afbeelding ]
Isisraelquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef hafez1234 het volgende:
Alsof het enige betekenis heeft als hij dood is. Iedereen weet dat IS door Iran en Turkije gemaakt is.
lol neequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Wat beweegt de fundamentalisten?
Welke denkwijze hanteren ze?
Waar halen ze hun ideologie vandaan die niet strookt met de Islam?
Alles wat je nooit hebt begrepen over fundamentalisten/'jihadi's/hypocrieten en waarom ze zo een nare leef/denkwijze er op nahouden.
Lees het (gratis online) in het boek van nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar).
http://www.harunyahya.com/en/Books/191085/Bigotry-The-Dark-Danger
[ afbeelding ]
Ah, dus dit waren die ratten.quote:Op zondag 9 november 2014 02:16 schreef Montana_ir het volgende:
8 peshmerga officieren aangehouden in Kurdistan, ze hielpen ISIS apen met verkoop van olie.
Dude waarom Iran? Ze vermoorden en vechten tegeb Sjiiten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef hafez1234 het volgende:
Alsof het enige betekenis heeft als hij dood is. Iedereen weet dat IS door Iran en Turkije gemaakt is.
"quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:36 schreef vigen98 het volgende:
http://nos.nl/artikel/719(...)leiders-in-irak.html
Tot de laatste strijder ben ik voor de fsa. Laat hem maar aan het hoofd staan van het land.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die gematigde FSA waar jij het over hebt bestaat niet meer, allemaal opgegaan in IS of JAN of IF.
In zijn facebook chat met Obama had Abu een advies voor Barack: doe alsof je mij uitschakelt en je populariteit stijgt weer, mijn locatie staat rechtsonder in het vakje. Toen zei Obama wel dat hij het huis moest volproppen met kinderen en dat hij hem een appje zou sturen zodat hij op tijd kon vertrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af, hoe weten de Amerikanen toch waar hij is
Anti peshmerga die gingen vluchten emoties. Ben niet tegen koerden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar die anti-Koerd emoties?
quote:spionkok doodt IS-strijders met vergif
Het Vrij Syrisch Leger is zeer inventief in het bestrijden van de Islamitische Staat. De opstandelingen wisten meer dan een dozijn IS-strijders om te brengen door hun kamp te infiltreren als kok.
Een groepje van het Vrij Syrisch Leger deed zich voor als IS-militanten en sloot zich aan bij het Fath El-Sahel kamp als kok, meldt Times of Iraq.
Vervolgens slaagden ze erin om meer dan een dozijn strijders om te brengen door vergif in hun maaltijden te mengen. Minstens 15 anderen werden naar ziekenhuizen in de buurt overgebracht.
De spionkoks konden naar verluidt met hun families vluchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |