Ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Matthijs is gewoon Ajacied. Dat mag toch.
Amsterdamse grachtengordelpienquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een Ajaxkliek bij DWDD!!!!
WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJK
Zal Vertonghen zo nog aanschuiven?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een Ajaxkliek bij DWDD!!!!
WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJK
I know, maar niemand die dat weer kent .. Om iets voor 9 een company mail , 2 min later al in de pers..quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondertussen is het allemaal van Liberty Global.
Waarom? Jack is voor AFC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop zo dat Edwin zondag bij studio voetbal zit en dan spontaan ook een Ajax shirt aan Jack geeft
Dat vindt Jack niet leuk, Jack is voor AFC!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop zo dat Edwin zondag bij studio voetbal zit en dan spontaan ook een Ajax shirt aan Jack geeft
Je moet als journalist objectief blijven. Dus ben je voor Xerxes of AFC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Matthijs is gewoon Ajacied. Dat mag toch.
Milik halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef Marcoss het volgende:
Compliment voor Overmars ook nog eventjes, die heeft nog amper iets goed gedaan..
Arsenal Football Club?quote:
Hij probeert de schijn van onpartijdigheid op te houden. Nergens voor nodig. Ik weet uit betrouwbare bron dat Wilfred Genee een zwak heeft voor Cambuur.quote:
We geloven hem.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vindt Jack niet leuk, Jack is voor AFC!
Dan had Frank weggerend uit verdriet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had hij direct Siggy weg moeten sturen om het echt goed te doen
Of Heráclesquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet als journalist objectief blijven. Dus ben je voor Xerxes of AFC.
Bal is rond, elf tegen elf, alles kan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zijn er nu echt nog mensen die zeggen dat Ajax ooit de CL gaat winnen
Ik ben Gekke Gerrit niet...quote:
Misschien dat NL nog wat kan doen als de 6+5 regel komt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
alleen ajacieden zelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij kan maar beter stoppen.quote:
Jantjequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal Vertonghen zo nog aanschuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |