Buiten vanavond heb ik eens een rustig weekend in de planning staanquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Serieusquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef S15 het volgende:
[..]
En ineens zijn de reactie's in dat andere topic weg
Ook wel eens fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Buiten vanavond heb ik eens een rustig weekend in de planning staan
Was je eigenlijk toen nog naar dat feestje gegaan wat om 23uur begon?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn.
Hier ook rustig. Weinig boeiends
Dat vind ik ook ja. Maja we vielen een moderator aan, dat mag natuurlijk niet, boehoequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is iig weg. Wel jammer dat terecht commentaar ook meteen gedelete is.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om de hele dag in bed te liggen. Film kijken, seksen, kroelen, nog meer seksen.
Die moderator zat gewoon fout. Sukkel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja. Maja we vielen een moderator aan, dat mag natuurlijk niet, boehoe
Dat kun jij toch wel regelen als uber-hosselaar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om de hele dag in bed te liggen. Film kijken, seksen, kroelen, nog meer seksen.
Dat sowieso, maar daar mag je niks van zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moderator zat gewoon fout. Sukkel.
Fok! Gestapoquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar mag je niks van zeggen
Volgende week wel weerquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kun jij toch wel regelen als uber-hosselaar?
Het klinkt overigens goed
Waarom nu niet?quote:
Zeker fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn.
Hier ook rustig. Weinig boeiends
Neequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je eigenlijk toen nog naar dat feestje gegaan wat om 23uur begon?
Ohja boeken terug naar de biebquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker fijn.
Ach, met de kids blijft het boeiend
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is iig weg. Wel jammer dat terecht commentaar ook meteen gedelete is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |