Waarom is dat slecht?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Over jezelf praten in derde persoon dan weer wel.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geologie, geomorfologie, hydrologie, economie, beetje scheikunde.
Er was veel meer leerstof dan ik dacht, dus slecht voorbereid.Ook veel vaktermen die de docent niet gebruikt had, maar waar het vol mee stond in het boek.
Het is als het leven weet je :$quote:
Ja, nogal. Gewoon 4 vakken of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Wel veel verschillende onderwerpen voor 1 toets zeg.
Alleen het hotel was al geboekt voor vanavond, kon ik niet meer annuleren...quote:
quote:
Geloof me, ik weet precies wat je bedoeld. Beter dan je denkt.quote:
Lijkt me eigenlijk niets verder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen het hotel was al geboekt voor vanavond, kon ik niet meer annuleren...
Dus ik ga alsnog naar Texel
Heb ik ook eens gehad.quote:
Volgens mij is er ook vrij weinig... Ik kan altijd nog een rondvlucht of een vliegles nemen morgen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niets verder.Hopelijk vermaak je je daar een beetje.
Ik heb ook ooit een 8 voor wiskunde gehaald. Dat was ook een godswonder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad.
Natuur- schei- en wiskunde op 1 tentamen.
Om te kijken of we dat wel konden.
Hoewel scheikunde op de middelbare mijn beste vak was, had ik alle vragen fout.
Hoewel wiskunde mijn slechtste vak was (op Latijn na) had ik alles goed. :$
Lekker de hele dag spenderen in Ecomare en het juttersmuseumquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook vrij weinig... Ik kan altijd nog een rondvlucht of een vliegles nemen morgen...
Straks maar even kijken wat we willen doen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yesh.![]()
Het boek dat ik heb besteld is onderweg. Hopelijk is hij er binnen een week
Een echte beta dus?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad.
Natuur- schei- en wiskunde op 1 tentamen.
Om te kijken of we dat wel konden.
Hoewel scheikunde op de middelbare mijn beste vak was, had ik alle vragen fout.
Hoewel wiskunde mijn slechtste vak was (op Latijn na) had ik alles goed. :$
Ze wilde wel graag naar het juttersmuseum dus die gaan we zeker eventjes bekijkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
Beetje wadlopen kan ook nog. Met de garnalenboot mee. Lekker over de Slufter rennen met een fles Juttertje. Kan allemaal
Oh hell yeah, ik ook. En gek zullen we doen indeedquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh dkutje, ik heb zin in vanavondLekker wijn drinken en gek doen
Ze hebben daar wel lekkere kruidenbittertjes enzulks, jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ze wilde wel graag naar het juttersmuseum dus die gaan we zeker eventjes bekijken
Zuipen is ook geen slecht plan
Ga je aan de hossel ja?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een cadeautje voor iemand.![]()
[..]
Klopt.
Dqod does not agreequote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah, ik ook. En gek zullen we doen indeed
You have no idea, woman
Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je aan de hossel ja?
ik vroeg het gewoon af jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt ook cadeautjes geven zonder bijbedoeling.
Nee dat weet je dus blijkbaar niet, want ik zag dat niet als seks.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik weet precies wat je bedoeld. Beter dan je denkt.
I'm way too energized and hyperquote:
Eindeloze MI'squote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah, ik ook. En gek zullen we doen indeed
You have no idea, woman
Geef mij even wat van die energie. Want ik moet nog een boodschappen doenquote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor vind van niet
Ik heb wel een enorme zwak voor haar, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik vroeg het gewoon af ja
quote:
Je hebt de tijd ehquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef mij even wat van die energie. Want ik moet nog een boodschappen doen![]()
Nee oke, als ik Expeditie Robinson heb afgekeken ga ik boodschappen doen en even schoonmaken
Join the club my friend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, ik heb nog steeds van die intense dipjes steeds
WHY? WHYYYY?
Ja, kloptquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de tijd ehMeer dan genoeg
Eh ok...Als er seksuele handelingen zijn is dat toch seks?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat weet je dus blijkbaar niet, want ik zag dat niet als seks.
Ik heb intense piekjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY? WHYYYY?
Herkenbaar, doch nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kloptIk stress altijd zo op dit soort dagen
Koningin op haar porseleinen troon.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar, doch nergens voor nodig.
Ben allesbehalve de koningin. Ijs en darkness daargelaten :$
Weet ik toch allang gekkiequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar, doch nergens voor nodig.
Ben allesbehalve de koningin. Ijs en darkness daargelaten :$
Hihihihiquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koningin op haar porseleinen troon.
Tres cute. Zou liefkozend ende teder in je wang knijpenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik toch allang gekkie
Maar ik vind het gewoon spannend
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihihi
[..]
Tres cute. Zou liefkozend ende teder in je wang knijpen
Ik ga lekker op dat soort 'spanning'quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kloptIk stress altijd zo op dit soort dagen
C'est la vie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY? WHYYYY?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga lekker op dat soort 'spanning'
Tijdens no shave november?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik in het weekend mijn baard er af halen. Beetje zat aan het worden.
Hehehe, lekker gaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Idem hier...Dat hele vooruitzicht etc.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Miaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, lekker gaan
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of die MMV dan nog wel door kan gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet helemaal glad dan hequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zorgen dat je helder hebt wat allemaal gedaan moet worden en dan verder genieten van dat gevoelquote:
Letterlijk valt dat dan ook onder seks ja, maar als dat alleen jou visie is van seks, dan snap ik niet dat jij niet snel bevredigt bent?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ok...Als er seksuele handelingen zijn is dat toch seks?
quote:
Oehhhh, shots firedquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of die MMV dan nog wel door kan gaan.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook welquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je helder hebt wat allemaal gedaan moet worden en dan verder genieten van dat gevoel
Hij staat al 2 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens no shave november?
Is het nu niet te ruig voor je dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker babyhuidje zodat ik lieve kusjes en likjes kan krijgen.quote:
Been there. Rocked my socksquote:
Te ruig? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij staat al 2 maanden ofzo.
[..]
Is het nu niet te ruig voor je dan?
[..]
Lekker babyhuidje zodat ik lieve kusjes en likjes kan krijgen.
Helemaal als ik dan onderweg ben, lekker in de auto met mijn favo muziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier...Dat hele vooruitzicht etc.
In negatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rawr.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus dat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal als ik dan onderweg ben, lekker in de auto met mijn favo muziek
En dan steeds harder rijden omdat je er wilt zijn
Elke flitspaal onderweg is afgegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Auto ftwquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat.
Al kan ik geen trein besturen
Ook die gingen uit. Anders ziet het er zo raar uit ehquote:
Ik ben een apart gevalquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Letterlijk valt dat dan ook onder seks ja, maar als dat alleen jou visie is van seks, dan snap ik niet dat jij niet snel bevredigt bent?
Jep, been therequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf een autoquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In negatief.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Flitsmeister?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke flitspaal onderweg is afgegaan.
Dis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Eckte oerman.quote:
Geen rijbewijs.quote:
SeKS.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/sex
Slang in je reet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, gooi de tank vol en je kan kilometers rijden
kedeng kedeng oehoequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, gooi de tank vol en je kan kilometers rijden
Ik dacht even dat je seks had opgegeven.quote:
Flitsmeister geeft ze aan... Hoef ik het niet bij 130 te laten en krijg geen boetequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon niet harder gaan dan 130-140 dan valt de boete nog wel mee
Neejoh! Gek!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je seks had opgegeven.
http://jijhebtgeen.nl/natte%20laquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/sex
Ja.quote:
Ik kan er wel een paar opnoemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh! Gek!Wie geeft seks nou op?!
Totdat er eentje vergeten is en dan je rijbewijs kwijt zijn. Mij niet gezienquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Flitsmeister geeft ze aan... Hoef ik het niet bij 130 te laten en krijg geen boete
Die zijn gewoon niet goed snikquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar opnoemen.
Maar leek me bij jou wat onwaarschijnlijk inderdaad.En terecht.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
http://jijhebtgeen.nl/buurmeisje%20dit%20weekend
Nu houd ik op en ga ik me klaarmaken, no pun intended
Xoxox gr gr
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar opnoemen.
Maar leek me bij jou wat onwaarschijnlijk inderdaad.En terecht.
Veel plezier liefje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
Xoxox gr gr
Ik vertrouw er natuurlijk blind op en kijk verder niet, alles gaat automatisch natuurlijk. Ik heb mijn ogen verder gewoon dicht de hele weg...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat er eentje vergeten is en dan je rijbewijs kwijt zijn. Mij niet gezien
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vertrouw er natuurlijk blind op en kijk verder niet, alles gaat automatisch natuurlijk. Ik heb mijn ogen verder gewoon dicht de hele weg...
Echt? Dat lijkt me nogal gevaarlijk.. Beter is het om goed op te letten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vertrouw er natuurlijk blind op en kijk verder niet, alles gaat automatisch natuurlijk. Ik heb mijn ogen verder gewoon dicht de hele weg...
Wat? Wij gaan toch ook lekker van bil met zijn drieën?quote:
Living life on the edgequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt me nogal gevaarlijk.. Beter is het om goed op te letten.
alles heterovrouwen hier zijn wel bezet nuquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat? Wij gaan toch ook lekker van bil met zijn drieën?
Mag L. niet meedoen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar wil ze dat wel?quote:
Huilie. Ik was toch al bezet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles heterovrouwen hier zijn wel bezet nu
Benieuwd naar de verhalen maandag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit schade gereden dan?quote:
Niet volledig als Kaneel ook mee mag doenquote:
Dan toch juist dubbel bezet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet volledig als Kaneel ook mee mag doen
Nee, de verhouding M:V moet niet te scheef worden.quote:
Ik denk voor 99,99% zeker van nee.quote:
Dan kunnen we beter wachten tot ze weg is. Arm kind.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, de verhouding M:V moet niet te scheef worden.
[..]
Ik denk voor 99,99% zeker van nee.
Au...quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, de verhouding M:V moet niet te scheef worden.
[..]
Ik denk voor 99,99% zeker van nee.
Ik ken wel iemand...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh! Gek!Wie geeft seks nou op?!
Wat een badboy.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Zovaak
Ik vlieg bochten uit en rij tegen bomen enzo
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
Xoxox gr gr
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nu met Dqod erbij lijkt me helemaal geweldig maar later kan ook
Ik denk dat zowel zij als J. het best interessant vinden om te zien. Zonder dollen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter wachten tot ze weg is. Arm kind.
Nu ben ik even kwijt over wie het gaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel zij als J. het best interessant vinden om te zien. Zonder dollen.
jarretelligence?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel zij als J. het best interessant vinden om te zien. Zonder dollen.
Seksweekend voor Buuf en Dkut.quote:
Laat even weten als je in de buurt van Amsterdam rijdt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Zovaak
Ik vlieg bochten uit en rij tegen bomen enzo
Het goede leven.quote:
5 uur ben ik in Amsterdam bij het OLVG. Vanaf daar ga ik naar het noordenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat even weten als je in de buurt van Amsterdam rijdt.
En eten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
lekker de hele dag niets anders dan seks en naakt tegen elkaar aanliggen
Geen eens vastgebonden vrouwen en andere dingen dit weekend? Valt me tegen van je.quote:
Dat moet te doen zijn, dan ben ik al binnen als het goed is. Zolang je rond 7-en maar niet de weg op gaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
5 uur ben ik in Amsterdam bij het OLVG. Vanaf daar ga ik naar het noorden
Hou er rekening mee.
In Belgie welquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja en poepen. Maar dat is niet romantisch.
Klopt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En jointjes roken. Niet te vergeten.
Lucht wel lekker op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja en poepen. Maar dat is niet romantisch.
De trio is een leugen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of de lurkers nu denken dat het ook echt gebeurt allemaal.
Douchen, eten, blowen, filmpje kijken...quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
lekker de hele dag niets anders dan seks en naakt tegen elkaar aanliggen
Trio is anders. Dan krijg ik ook aandacht. :$$$quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt al jaloers als ik hem zoen. :$ :$
Dat ligt eraan, niet als de twee andere met elkaar bezig gaan he.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Trio is anders. Dan krijg ik ook aandacht. :$$$
Dat is natuurlijk waar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Trio is anders. Dan krijg ik ook aandacht. :$$$
Vastgebonden vrouwenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen eens vastgebonden vrouwen en andere dingen dit weekend? Valt me tegen van je.
[..]
Dat moet te doen zijn, dan ben ik al binnen als het goed is. Zolang je rond 7-en maar niet de weg op gaat.
O, ik wist niet dat de stand van letters nog veel uitmaakte.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar.
Het verschil tussen MMV en MVM.
Mvm blijven de mannen van elkaar af. Mmv nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat de stand van letters nog veel uitmaakte.Dacht dat in een trio sowieso wel een redelijk eerlijke verdeling is.
Maar ja, geen ervaring mee.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mvm blijven de mannen van elkaar af. Mmv niet
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou daar wel 2 dames voor weten. [ afbeelding ]
Niks mis mee neequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vastgebonden vrouwen
Die rennen tenminste niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom, hoewel ik toch harder kan rennen![]()
Is dat zo? Ik zoek nog 1.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou daar wel 2 dames voor weten. [ afbeelding ]
Vind je leuk om te zien 2 mannen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, het is bijna code.
Maar ze mogen ook wel aan elkaar zitten. Fijn kijkplezier.
Dat sowieso. Alhoewel het ook prima is met een glaasje drank en een sigaar. Seks maakt het nog net even wat beter.quote:
Niet per definitie feerquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat de stand van letters nog veel uitmaakte.Dacht dat in een trio sowieso wel een redelijk eerlijke verdeling is.
Maar ja, geen ervaring mee.
Dat is interessanter dan een MVM inderdaad.quote:
Ik vind 2 mannen niet opwindend inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Vind je leuk om te zien 2 mannen?
Hoor toch vaker van niet eigenlijk
Een MMV maak je mij ook niet blij mee. Een MVM heb ik niet zo'n moeite mee, al is een VMV leukerquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 2 mannen niet opwindend inderdaadIk hoef dan ook echt geen MMV of MVM
Ik vind dat leuk ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Vind je leuk om te zien 2 mannen?
Hoor toch vaker van niet eigenlijk
Hetisfeest.jpgquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Wat een feest.
5 kilo aardappelen voor 1,73.
Precies.quote:
Weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Ook weer mooie boekjes gehaald.![]()
Oa een uit 1914 en een uit 1937.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Weekend.
86% gescoord voor Nederlands.
Nog twee waarvan ik van één zeker weet dat het niks is. De andere is een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Moet je nog meer cijfers terugkrijgen?
Nee net onderweg. Moest eerst werkonquote:
Jeetjequote:
Heb je echt helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
Wat zal ik eens eten? Heb niks in huis dus moet naar de supermarkt. Of Chinees. Of snackbar.
Snackbar. Omdat ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
Wat zal ik eens eten? Heb niks in huis dus moet naar de supermarkt. Of Chinees. Of snackbar.
Will doquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Nouja, verheug je dan maar op haar.
[..]
Heb je echt helemaal niks?
Hele week uit de diepvries geleefd. Stond zoveel in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Nouja, verheug je dan maar op haar.
[..]
Heb je echt helemaal niks?
ik was vergeten kruiden te halenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snackbar. Omdat ik ook
Hoe komt dat zo Lola
Word ik nog dikker van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snackbar. Omdat ik ook
Hoe komt dat zo Lola
Pizza kan ook nog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was vergeten kruiden te halen
dus de bami was flauw![]()
En de sate had ik verpest![]()
toen had ik pizza
Naar bed gaan met exen.quote:
Hahaha awwquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was vergeten kruiden te halen
dus de bami was flauw![]()
En de sate had ik verpest![]()
toen had ik pizza
jammer. Had m'n hand al in m'n broekjequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in want redenen.
Lekker treinvingeren, ja?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
jammer. Had m'n hand al in m'n broekje
Is altijd spannend in een volle coupé :$quote:
Hnnggg. Plaag me niet zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is altijd spannend in een volle coupé :$
Sorryquote:
Ik lul ook maar wat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in want redenen.
Dit ga ik ook doen terwijl ik mijn eten in de oven zet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Gedouched![]()
lekker in joggingbroek en oversized hoody![]()
fak jou wereld
Pizza?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen terwijl ik mijn eten in de oven zet.
echt zo fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen terwijl ik mijn eten in de oven zet.
Nee, lasagne.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza?
Net Jess gebeld, ze is er ook zaterdag
Zin inquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, lasagne.
Ah, nice!Wordt gezellig.
Lekker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, lasagne.
Ah, nice!Wordt gezellig.
Durf je wel?quote:
Grote pan chili.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker.
Wel even kijken hoe we het precies met eten gaan doen.
Mja, we zijn met 6. Ik weet niet of er voor 6 man in die pan gaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf je wel?
[..]
Grote pan chili.Ik help wel koken.
Ik kan wel een pan meenemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, we zijn met 6. Ik weet niet of er voor 6 man in die pan gaat.
Met jullie? Jullie zijn niet eng. Stel knuffelbeertjes bij elkaar. Behalve kaneel danquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf je wel?
[..]
Grote pan chili.Ik help wel koken.
Kaneel is wel eng? Is het zijn baard?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met jullie? Jullie zijn niet eng. Stel knuffelbeertjes bij elkaar. Behalve kaneel dan
Toen ik de pan voor mezelf maakte zat hij bijna helemaal vol en dat was genoeg voor 4 personen denk ik.quote:
Ik ben een seksueel roofdierquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met jullie? Jullie zijn niet eng. Stel knuffelbeertjes bij elkaar. Behalve kaneel dan
Ik wil best minder eten hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik de pan voor mezelf maakte zat hij bijna helemaal vol en dat was genoeg voor 4 personen denk ik.
C_M en Lokje eten niet zoveel. Ik ook niet. Jij en Hep wel. Mu weet ik eigenlijk niet.
Even inschatten hoor.
Ook zoveel boodschappen die gedaan moeten worden
[..]
Ik ben een seksueel roofdier
Dat klinkt sneu.quote:
Nee, Kaneel houdt niet van knuffelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel is wel eng? Is het zijn baard?
Paprika.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt sneu.
Hmm, de kruiden, de rijst, de uien, de knoflook, de gepelde tomaten en de tomatenpuree zijn al in huis.
Moet dus nog paprika, bonen, mais, en gehakt bij halen.
Hangt er vanaf met wie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, Kaneel houdt niet van knuffelen
Ow, kutje vergeten. :$quote:
Wat? Wat is deze?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, we zijn met 6. Ik weet niet of er voor 6 man in die pan gaat.
Pls broeder. Paprikapoeder smaakt niet eens naar paprika.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met wie.![]()
[..]
Ow, kutje vergeten. :$
Je lust het niet toch? Mag er dan ook geen paprikapoeder doorheen?
Paprikaquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls broeder. Paprikapoeder smaakt niet eens naar paprika.
Voor het eten. Ik wilde gaan koken ipv weer patat gaan halen. :$quote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls broeder. Paprikapoeder smaakt niet eens naar paprika.
Meer tomaat zou kunnen. Misschien aubergine? Courgette?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor het eten. Ik wilde gaan koken ipv weer patat gaan halen. :$
[..]
Dan is het goed.
Even denken of ik het moet vervangen met iets.
Nice, wat wil je precies maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eten. Ik wilde gaan koken ipv weer patat gaan halen. :$
Auberginequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer tomaat zou kunnen. Misschien aubergine? Courgette?
Chili.quote:
O, haha.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aubergine
Courgette
Mja, ik verzin wel wat.
[..]
Chili.
Want dat is makkelijk en heeft weinig aandacht nodig.
Ik denk meer tomaat. We zouden 1,5 blik gepelde tomaat nodig hebben denk ik. Dus dat wordt 2 blikken. Wat tomaten puree erbij en klaar.quote:
Nice. Tomaat sowieso.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk meer tomaat. We zouden 1,5 blik gepelde tomaat nodig hebben denk ik. Dus dat wordt 2 blikken. Wat tomaten puree erbij en klaar.
Chili he, well if I cant win the war with troops I will be able to resort to chemical warfare.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chili.
Want dat is makkelijk en heeft weinig aandacht nodig.
Ik maak je af.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Chili he, well if I cant win the war with troops I will be able to resort to chemical warfare.
Hij is ziekjes. Ga hem kippensoep brengen. :$quote:
Die soep is in dit weer binnen 5 minuten koud :$quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is ziekjes. Ga hem kippensoep brengen. :$
Ja, ging hij ook doen. Alleen ging hij dus vanavond spareribs eten en nu is hij daarvan ziek geworden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij moet eens wat gezonder gaan eten.![]()
Is goed voor zijn systeem.
Come at me stark scum!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak je af.
Winter is coming
Wie ben jij dan?quote:
Haha, even Hep uitlachen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ging hij ook doen. Alleen ging hij dus vanavond spareribs eten en nu is hij daarvan ziek geworden.Sukkel.
Lannistersquote:
Eerst dealen met die squidvreters naast mequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lannisters
Ga je zus neuken ofzo.
Awww, arme jongen.quote:
quote:
Vanwaar die haat ineensquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wie ik wil zijn. Root wel altijd voor de Starks. En eerst ook voor Dany, voordat ze een saai zandvrouwtje werd.
Ik weet niet hoe dat spel gaat, vergeef me.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwaar die haat ineens![]()
![]()
Dany telt niet mee, zit aan de andere kant van de zee.
Het spel omvat alles van het eerste boek / serie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat spel gaat, vergeef me.
Tyrion?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
En ik heb een bloedhekel aan Lannisters. Behalve Jaime.
Ah zo. Ik wist niet dat het de verhaallijn zo erg volgde.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het spel omvat alles van het eerste boek / serie.
Behalve Dany dus omdat ze zich niet in Westeros bevindt en daar speelt het spel zich wel af.
Tyrion is ook wel baas, maar zie hem niet echt meer als Lannister eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tyrion?
Tywin?
De vele neefjes die opgeofferd worden?
Greyjoysquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst dealen met die squidvreters naast me![]()
Dat doet het ook niet, alleen de indeling van de houses en hun gebieden. De rest is aan de spelers. Meestal worden de Lannisters gekontvingert want ze zitten op een vrij lastige plekquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Ik wist niet dat het de verhaallijn zo erg volgde.
Maar welke huizen zijn allemaal beschikbaar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet, alleen de indeling van de houses en hun gebieden. De rest is aan de spelers. Meestal worden de Lannisters gekontvingert want ze zitten op een vrij lastige plek
I'll not be coming tonight. rip.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter is coming.
And if you play your cards right, winter is not the only thing that is coming tonight. dqodsmiley.png
Starks, Greyjoys, Lannisters, Tyrells, Martel en Baratheon.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar welke huizen zijn allemaal beschikbaar?
Dan Martel of Baratheon denk ik. Omdat Stark al vergeven is blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Starks, Greyjoys, Lannisters, Tyrells, Martel en Baratheon.
Ja, maar door een vrouw. Meh.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedenk me nu net dat ik ook wel #TeamStannis wil zijn.
Nee, onze hippie speelt Baratheonquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan Martel of Baratheon denk ik. Omdat Stark al vergeven is blijkbaar.
Hep denk ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké dan ben ik een Stark.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, onze hippie speelt Baratheon
Starks is open.
Ik ben atheïst. En nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |