Deze tellen niet echt, Austin was vorig jaar een stuk groener, terwijl de nieuwe baan Interlagos juist een stuk sneller maakt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 puntenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.
Nouja Doornbos en Albers en Frijns en VDG zijn er alvast niet in geslaagd en iedereen voor Jos ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 punten
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn zoontje van twee is raar.
Ik zeg: "Ah, Sauber stuk. Sauber mag van mij sowieso wel optieven nu ze Van der Garde zo hebben gefuckt."
Zegt ie: "Dat is niet aardig papa, dat mag je niet zeggen."
Even vlug geteld, met huidige puntentelling komt Jos op 116.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 punten
Vier keer winnen, een keer tweede.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Even vlug geteld, met huidige puntentelling komt Jos op 116.
Dat is wel even different cookquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik?) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.
Ik zou dat geld er voor uittrekken als minister zijnde.
Nee jullie kunnen niet op me stemmen helaas
Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik?) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.
Ik zou dat geld er voor uittrekken als minister zijnde.
Nee jullie kunnen niet op me stemmen helaas
Ik kwam op 115.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.
Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
En anders wint hij de race wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En anders wint hij de race wel.
Tenzij weeronline en buienradar gelijk krijgen, dan kan het morgen wel eens gaan regenen tijdens kwalificatie en dan moet ik het nog maar zien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.
Voor Nederland kan dat prima uit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.
Kan ook nog. Zondag lijkt droog te blijven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En anders wint hij de race wel.
Andersom dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |